"Revert flight to VAB? YES/NO"quote:
Ja dat...genotenquote:
Dit ging beter dan Elon had verwacht denk ikquote:Op woensdag 9 december 2020 23:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
Midden op de landing site geland ook. Dus qua targeting is het perfect
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:58 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had eigenlijk een grote plons in de Golf van Mexico verwacht, dat ze voor de landing burn gingen vond ik al verbazend. Jammer dat dat op het laatste moment net niet goed ging.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit ging beter dan Elon had verwacht denk ik
Yayyyquote:Op woensdag 9 december 2020 23:58 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was dus wat ze wilden testen, de draai van horizontaal naar rechtop, ofwel de 'crazy Elon'.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:58 schreef northernlight81 het volgende:
Dat was vet om te zien. Apart dat hij horizontaal naar beneden kwam?
Thanks Puzziepiequote:Op woensdag 9 december 2020 23:58 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wat ze nu wilden testenquote:Op woensdag 9 december 2020 23:58 schreef northernlight81 het volgende:
Dat was vet om te zien. Apart dat hij horizontaal naar beneden kwam?
Dat, plus precies op de goede plek geland. Besturing met de flaps is dus ook in ordequote:Op woensdag 9 december 2020 23:59 schreef ETA het volgende:
en ook recht geland volgens de replay, alleen net iets te hard neergekomen. De flip leek dus goed te gaan.
Zo willen ze toch de re-entry doen ?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat is wat ze nu wilden testen
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 9 december 2020 23:59 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat was dus wat ze wilden testen, de draai van horizontaal naar rechtop, ofwel de 'crazy Elon'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |