Ja als je op de Spelen zo landt vanaf de rekstok krijg je toch wel punten aftrek.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:54 schreef ETA het volgende:
Dat was spectaculair!! Wat een mooie vlucht, alleen de landing kan ietsjes beter denk ik.
Had juist het idee dat ze hiermee de snelheid controleerden. Als hij te snel naar boven ging kunnen de huidige aero surfaces het niet aanquote:Op woensdag 9 december 2020 23:54 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik had ook het idee dat de Raptors onderweg naar boven te vroeg uit gingen en er te veel propellant overboord ging, waardoor ie met de landing te weinig over had om de vaart er uit te halen.
Controle was goed, hij is echt midden op de pad gecrasht.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:55 schreef ETA het volgende:
En zo dicht bij de launch site... en die flip leek zo laat, maar mooie controle muv laatste seconde.
Zeker na vandaag.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kleingeld voor Elon. Die schudt zo weer een paar miljard uit de zakken van investeerders
Zo lijkt het net alsof het een cartoondier is dat dood op de rug ligt met de pootjes omhoogquote:
The problem is that you eventually run out of other peoples moneyquote:Op woensdag 9 december 2020 23:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kleingeld voor Elon. Die schudt zo weer een paar miljard uit de zakken van investeerders
De loskoppeling van de gimbal (?) zag er wat vaag uit. En de fik in dat ruim was vast ook niet geplandquote:Op woensdag 9 december 2020 23:56 schreef ETA het volgende:
nu alleen de vraag wat gepland was, en wat mis ging. Ze schakelden steeds 1 motor uit gedurende de vlucht, dat leek gepland.
Jep, al vraag ik me af of die propellant venting dus de bedoeling was.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:56 schreef ETA het volgende:
nu alleen de vraag wat gepland was, en wat mis ging. Ze schakelden steeds 1 motor uit gedurende de vlucht, dat leek gepland.
Yes yes and soquote:Op woensdag 9 december 2020 23:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
The problem is that you evantully run out of other peoples money
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |