SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
wat een namen joh.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk voor Jaaah, gekozen. Dat is de budgetverzekering van ONVZ.
quote:Op woensdag 9 december 2020 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga principieel gewoon niet naar die verzekeringen die zo'n debiele naam hebben, net als dat zekur
quote:Op woensdag 9 december 2020 22:40 schreef LTVDK het volgende:
ik zit bij zekurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Kwomt omdwat je dwonken bwentquote:Op woensdag 9 december 2020 22:44 schreef kwiwi het volgende:
I
[..]
Ik las tot 3 maal toe 'lul harig poesje'![]()
Tijd om te slapen.
Mehquote:Op woensdag 9 december 2020 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Kan ik mooi nog even nadenken over m'n volgende zorg, de studieschuld.
Er was toch ook eens zo'n verzekering voor 'hoger opgeleiden'? Bestaat die nog?quote:Op woensdag 9 december 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat zal me echt aan mijn achterste oxideren. Dit jaar had ik de zorgverzekering van de Hema. Zolang de premie laag is en er contracten zijn met alle zorgverleners in de regio, vind ik het best.
Ohja, die ellende heb ik ook nogquote:Op woensdag 9 december 2020 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Kan ik mooi nog even nadenken over m'n volgende zorg, de studieschuld.
Promovendum?quote:Op woensdag 9 december 2020 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er was toch ook eens zo'n verzekering voor 'hoger opgeleiden'? Bestaat die nog?
Lig er al inquote:Op woensdag 9 december 2020 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten we je even komen instoppen of ben je nog in staat om zelf naar je bed te kruipen?
Sidney Schmeltz approved?quote:Op woensdag 9 december 2020 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2020 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die jaquote:
Wel slim, zullen wel fors lagere premies hebben want hoogopgeleiden zijn minder vaak ziek dan laagopgeleiden.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Promovendum. Die zitten hier in Dordrecht.
Das toch daten voor hoger opgeleiden?quote:Op woensdag 9 december 2020 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lastig om in te schatten wat handig is.quote:
Die 2 firma's zouden samen moeten werkenquote:Op woensdag 9 december 2020 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das toch daten voor hoger opgeleiden?
Toen ik mijn huis kocht werd die nog niet meegenomen bij de hypotheekquote:Op woensdag 9 december 2020 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lastig om in te schatten wat handig is.Want mochten we samen huis koop-plannen gaan uitvoeren, is het wel zo prettig als dat niet als een blok boven ons hoofd hangt.
Ja, dat is het idee. Maar premies zijn redelijk gemiddeld.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel slim, zullen wel fors lagere premies hebben want hoogopgeleiden zijn minder vaak ziek dan laagopgeleiden.
Denk dat dat een beetje hetzelfde is als de premie van 25- bij autoverzekering. Je mag wel, als je het er voor over hebt.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die jaIk vroeg me altijd af waarom het blijkbaar prima was om een bepaalde bevolkingsgroep uit te sluiten.
Dan is het geldklopperij.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is het idee. Maar premies zijn redelijk gemiddeld.
Lolquote:Op woensdag 9 december 2020 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik mijn huis kocht werd die nog niet meegenomen bij de hypotheeken heb die lening ook vooral gebruikt om het huis te kopen
Ik heb alleen de zorgverzekering gecheckt. Misschien dat schadeverzekeringen wel voordeliger zijnquote:
Vraag me ook af of er zo'n verschil in zorgkosten zit.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is het idee. Maar premies zijn redelijk gemiddeld.
Je moet ergens op besparen?quote:Op woensdag 9 december 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alleen de zorgverzekering gecheckt. Misschien dat schadeverzekeringen wel voordeligervzijn
Ooit eens gesolliciteerd bij die toko. Salaris was niet bepaald hoogopgeleid.
Die van de auto waar ik in rijd zal nu wel flink zakken. 200+ yoooquote:Op woensdag 9 december 2020 22:52 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag ook de premie voor de autoverzekering binnen gehad, inmiddels al weer gezakt naar 60 euro
ZLM godenquote:Op woensdag 9 december 2020 22:52 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag ook de premie voor de autoverzekering binnen gehad, inmiddels al weer gezakt naar 60 euro
Was ook wel een andere tijd toen ik mijn huis kocht (2013), toen smeekten banken om hypotheken en waren ze niet zo streng met beoordelenquote:Op woensdag 9 december 2020 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol
Mweh, ik hou het voorlopig (eind 2022 verandert m'n rente weer) bij m'n net wat meer dan "verplicht" aflossen en daarnaast zelf sparen. Kan geloof ik beter ineens een groter bedrag aflossen dan m'n maandbedrag flink verhogen.
Hier betalen vrouwen meer voor de autoverzekeringquote:Op woensdag 9 december 2020 22:52 schreef LTVDK het volgende:
Is erquote:Op woensdag 9 december 2020 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag me ook af of er zo'n verschil in zorgkosten zit.
lolwhutquote:Op woensdag 9 december 2020 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier betalen vrouwen meer voor de autoverzekeringis dat bij jullie ook zo?
Scheelt sowieso 6 jaar in levensverwachting maar goed, die zes jaar dat hoger opgeleiden langer leven kosten de maatschappij ook geld, de laagopgeleide drinker en roker en frikadelleneter zal daarentegen vaker een goedkope open-dicht operatie krijgen.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag me ook af of er zo'n verschil in zorgkosten zit.
Wat!?quote:Op woensdag 9 december 2020 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn vriendin had laatst gesolliciteerd als schuldhulpverlener, met dat salaris kom je zelf ook in schuldhulp.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alleen de zorgverzekering gecheckt. Misschien dat schadeverzekeringen wel voordeliger zijn
Ik zag geen verschil tussen mijn premie en die van m'n pa bij 0 toepasbare schadevrije jaren.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Scheelt ook weer AOW en pensioenen uitkeren.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt sowieso 6 jaar in levensverwachting maar goed, die zes jaar dat hoger opgeleiden langer leven kosten de maatschappij ook geld, de laagopgeleide drinker en roker en frikadelleneter zal daarentegen vaker een goedkope open-dicht operatie krijgen.
Haha dat zou in NL de grootste rel in de geschiedenis opleverenquote:Op woensdag 9 december 2020 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Na mijn ongeluk was die gestegen naar 76 ofzo, daarvoor zat ik op 45, dus we zijn weer halverwegequote:Op woensdag 9 december 2020 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ZLM goden
ik kreeg hem ookalleen niet echt bekeken hoe/wat.
Nee dus?quote:
ik betaal 75 voor állesquote:Op woensdag 9 december 2020 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na mijn ongeluk was die gestegen naar 76 ofzo, daarvoor zat ik op 45, dus we zijn weer halverwege
Lijkt me ook niet echt leuk werk.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn vriendin had laatst gesolliciteerd als schuldhulpverlener, met dat salaris kom je zelf ook in schuldhulp.
Man dat is meer vrijwilligerswerk voor 38 uur in de week.
nouja zou niet weten of het zo is, maar zou het wel krom vinden.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dus?
Ja als je hier exact dezelfde gegevens invult en alleen man of of vrouw verandert bij het berekenen van de premie, is die voor de vrouw duurder.
Heb ook wel eens vacatures gezien waarbij het salaris niet helemaal in lijn was met hetgene dat gevraagd werd.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alleen de zorgverzekering gecheckt. Misschien dat schadeverzekeringen wel voordeliger zijn
OCD allesquote:Op woensdag 9 december 2020 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch wat extra afgelost, nu verder met een rond bedrag op de studieschuld. Ik kon er niet mee omgaan.
Frau am Steuer Blut an der Wandquote:Op woensdag 9 december 2020 22:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dus?
Ja als je hier exact dezelfde gegevens invult en alleen man of of vrouw verandert bij het berekenen van de premie, is die voor de vrouw duurder.
Hier vragen we dat niet voordat we een premie tonen. Alleen leeftijd, postcode en type auto. Geslacht is dus niet premiebepalend.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dus?
xduuzend96,14.quote:
Oh ok, hier dus gewoon normaal. Maar goed vrouwen mochten ook pas in 1993 stemmen dus ze lopen wat achter qua emancipatiequote:Op woensdag 9 december 2020 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha dat zou in NL de grootste rel in de geschiedenis opleveren
Met mijn spaargeld ook hetzelfde. Krijg straks weer rente en dan heb ik geen rond bedrag op mijn spaarrekening.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch wat extra afgelost, nu verder met een rond bedrag op de studieschuld. Ik kon er niet mee omgaan.
Intrigerend land is het ook.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ok, hier dus gewoon normaal. Maar goed vrouwen mochten ook pas in 1993 stemmen dus ze lopen wat achter qua emancipatie
Ik heb wel all-risk met alles er op en er aanquote:
Nee dat zei ik ook, was ik gelijk een harteloze klootzak..tot ze het salaris zag.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt leuk werk.
ik voel je pijnquote:Op woensdag 9 december 2020 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
xduuzend96,14.
IK KAN ER NIET MEE OMGAAN.
Of ze lopen juist voor.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ok, hier dus gewoon normaal. Maar goed vrouwen mochten ook pas in 1993 stemmen dus ze lopen wat achter qua emancipatie
Herkenbaarquote:Op woensdag 9 december 2020 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met mijn spaargeld ook hetzelfde. Krijg straks weer rente en dan heb ik geen rond bedrag op mijn spaarrekening.
oh ik krijg mijn Peu niet eens meer allo risk verzekerdquote:Op woensdag 9 december 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wel all-risk met alles er op en er aan
Ik ben echt benieuwd wat ze gaan maken van m'n huidige "ride".quote:Op woensdag 9 december 2020 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, en aantal schadevrije jaren.
iddquote:Op woensdag 9 december 2020 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met mijn spaargeld ook hetzelfde. Krijg straks weer rente en dan heb ik geen rond bedrag op mijn spaarrekening.
Als ik me goed herinner rijden vrouwen in Nederland minder schade, dus bereid je voor op een hogere premiequote:
En hoeveel schade parkeren ze?quote:Op woensdag 9 december 2020 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner rijden vrouwen in Nederland minder schade, dus bereid je voor op een hogere premie
Ik heb een relatief 'dure' en 'nieuwe' autoquote:Op woensdag 9 december 2020 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ik krijg mijn Peu niet eens meer allo risk verzekerd
Bij mij waren ze verlopen na mijn jaren in Hongarije. Begon ik weer met 0quote:Op woensdag 9 december 2020 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat ze gaan maken van m'n huidige "ride".(Geen eigen auto meer op naam, dus die jaren kunnen nu wél toegepast worden.
)
Jep.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dat was die van mij ook ooitquote:Op woensdag 9 december 2020 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een relatief 'dure' en 'nieuwe' auto
die 11 cent rente die je tegenwoordig krijgtquote:Op woensdag 9 december 2020 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.Maar dat schuif ik dan meestal naar m'n "gat in de hand"-rekening.
Kak.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij waren ze verlopen na mijn jaren in Hongarije. Begon ik weer met 0
Vrouwen raken elk paaltje en elke bumper bij het inparkeren, mannen rijden zich vaak in een klap verzekeringsvrij met 140 rond een boom.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner rijden vrouwen in Nederland minder schade, dus bereid je voor op een hogere premie
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En hoeveel schade parkeren ze?
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zelfs dan was het nog minder. Als ik me goed herinner hoor. Heb me een paar jaar geleden een keer verdiept in die cijfers.
23,000.11 kan toch niet manquote:Op woensdag 9 december 2020 23:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die 11 cent rente die je tegenwoordig krijgt
ik krijg volgens mij al niks meer.
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die 11 cent rente die je tegenwoordig krijgt
ik krijg volgens mij al niks meer.
Heb dat ook gelezen. Maar was ook geloof ik omdat mannen meer kilometers maken in totaal.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zelfs dan was het nog minder. Als ik me goed herinner hoor. Heb me een paar jaar geleden een keer verdiept in die cijfers.
quote:
Ja gewoon die 3000,11 naar mij overmaken zodat je weer een mooi rond getal hebtquote:
Klinkt plausibel. Meer kilometers is sowieso meer kans op schade natuurlijk.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb dat ook gelezen. Maar was ook geloof ik omdat mannen meer kilometers maken in totaal.
Is dat engels met de punt en komma zo?quote:Op woensdag 9 december 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij communiceert vaak over getalletjes in het Engels
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat engels met de punt en komma zo?
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon die 3000,11 naar mij overmaken zodat je weer een mooi rond getal hebt
Ik switchte al naar de Nederlandse notitie bewust.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij communiceert vaak over getalletjes in het Engels
klopt..quote:Op woensdag 9 december 2020 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik op 33.333,33 uit kan komen overweeg ik het ook wel. Alleen sparen daarna gaat wel lastig worden om tot een goed bedrag te komen 34.567,89 en daarna na 35.000.
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat engels met de punt en komma zo?
Had ik niet eens in de gaten. Maar inderdaad, mijn pc heb ik met engelse instellingen dus zo zie ik het continu in excelquote:
Ik klaag er ook niet over, vroeg me alleen af of het in nederland ook zo wasquote:Op woensdag 9 december 2020 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee sorry mevrouw Kwiwi, maar U gaat zelf in zo een land wonen.
Ik ben al blij als ik eind van het jaar de 30 aantik, dan is mijn doel bereikt.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt..
en ik heb het straks bij twee banken geparkeerd staan
mja iets met een huis enzoquote:Op woensdag 9 december 2020 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik eind van het jaar de 30 aantik, dan is mijn doel bereikt.
Tof land manquote:Op woensdag 9 december 2020 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee sorry mevrouw Kwiwi, maar U gaat zelf in zo een land wonen.
Bijna alle auto’s zijn lease auto’s op de mans naam.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben blij als ik volgend jaar de 35 aantik.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik eind van het jaar de 30 aantik, dan is mijn doel bereikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik aantal jaar geleden al gehad.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben blij als ik volgend jaar de 35 aantik.#metooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik ben blij als ik volgend jaar de 35 aantik.Ik heb nog een heel jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
oh nee ik kan prima sparen met mn salaris nu hoor, zelfs met mn verlofsalaris. (al gaat het er nu ik veel thuis ben wel wat harder uit)quote:Op woensdag 9 december 2020 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik aantal jaar geleden al gehad.
Moet eigenlijk gaan samenwonen om echt te kunnen sparen
Geef je dan niet op wie de schade heeft gereden? Ik zou het niet weten hoor. Nog nooit schade gehad. *klopt op houtquote:Op woensdag 9 december 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bijna alle auto’s zijn lease auto’s op de mans naam.
Als een vrouw daarmee gaat boodschappen doen en schade rijdt wordt dat toch geregistreerd bij de “berijder” de man dus.
Et Viola een nieuwe Maurice de Hond is geboren.
Ik wil wel doen alsof ik 20 ben hoor als je dat liever hebt.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Wist niet dat de vrouwen hier allemaal zo oud waren.
Als mijn vrouw mijn leaseauto meeneemt en een deukje rijdt (wat nog maar 5 keer gebeurd is hoorquote:Op woensdag 9 december 2020 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geef je dan niet op wie de schade heeft gereden? Ik zou het niet weten hoor. Nog nooit schade gehad. *klopt op hout
[..]
Ik ben blij als ik volgend jaar de 35 aantik.Je hebt niet genoeg gedronken. Dit klinkt nog te coherent allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu ik lig voel ik me ook beterquote:Op woensdag 9 december 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt niet genoeg gedronken. Dit klinkt nog te coherent allemaal.
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt niet genoeg gedronken. Dit klinkt nog te coherent allemaal.
Hmm.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als mijn vrouw mijn leaseauto meeneemt en een deukje rijdt (wat nog maar 5 keer gebeurd is hoor) dan staat de schade op mijn naam.
Twee procent van de vrouwen is echt nog wel mooi na hun 35e hoorquote:Op woensdag 9 december 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Geen probleem daar, dat was ik voor m'n 35e ook niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee procent van de vrouwen is echt nog wel mooi na hun 35e hoor
Laat die nou net die 2% in dit topic zitten.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee procent van de vrouwen is echt nog wel mooi na hun 35e hoor
De kamer draait niet rond?quote:
Uiteraard want wij zijn Foqueville, wij pissen single malt whisky en als wij zingen schaamt de nachtegaal zich rotquote:Op woensdag 9 december 2020 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat die nou net die 2% in dit topic zitten.
Jonge blaadjes.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee daar heb ik nooit echt last van. Ik voel me altijd moe en ziek/buikpijn als ik wat teveel drinkquote:Op woensdag 9 december 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De kamer draait niet rond?
Daar kan ik zo slecht tegen. Dan kan ik me beter gelijk bij de wc-pot melden
Urgh, dat draaien is echt horror.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De kamer draait niet rond?
Daar kan ik zo slecht tegen. Dan kan ik me beter gelijk bij de wc-pot melden
Foqueville, het Zweden van FOK! Knappe mensen verzamelplaatsquote:Op woensdag 9 december 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard want wij zijn Foqueville, wij pissen single malt whisky en als wij zingen schaamt de nachtegaal zich rot
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee daar heb ik nooit echt last van. Ik voel me altijd moe en ziek/buikpijn als ik wat teveel drink
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Foqueville, het Zweden van FOK! Knappe mensen verzamelplaats
Wil niet generaliseren maar kijk gewoon eens naar die kleine blik aanrijdinkjes langs de snelweg.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een paar keer gehad. Een keer na een “etentje” in het buitenland. Zodra ik ging liggen in bed was er geen stoppen meer aan.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Urgh, dat draaien is echt horror.
Übermenschen opzij want wij zijn Foquevillersquote:Op woensdag 9 december 2020 23:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan had je net te weinig gedronken.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een paar keer gehad. Een keer na een “etentje” in het buitenland. Zodra ik ging liggen in bed was er geen stoppen meer aan.
Ik wil nog wel eens teveel door elkaar drinken als we uit zijn.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een paar keer gehad. Een keer na een “etentje” in het buitenland. Zodra ik ging liggen in bed was er geen stoppen meer aan.
Naar binnen jijquote:Op woensdag 9 december 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]* Gaat buiten het hek staan.
Doe het dan ook nietquote:Op woensdag 9 december 2020 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil niet generaliseren maar kijk gewoon eens naar die kleine blik aanrijdinkjes langs de snelweg.
Ik tel zeker 8/10 keer een vrouw.
Huuuh!quote:Op woensdag 9 december 2020 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens teveel door elkaar drinken als we uit zijn.
Denk dat ik de dikke 1000 keer wel aantik met dat draaienquote:Op woensdag 9 december 2020 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niet heel veel alcohol hebben. Op een goede dag maakt het allemaal niet uit, maar op een slechte dag is de kater de dat erna echt hels.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan had je net te weinig gedronken.
Blast from the past, ik weet het.quote:
Mja.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tijd dat je er een naar je grot sleept.
Of je pod.
Ik heb wel vaker meer dan genoeg gedronken. Maar draaien gelukkig niet vaak. Ik weet ook altijd nog wel wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ik de dikke 1000 keer wel aantik met dat draaien
https://www.rawwine.com/wine/podfuck-3/quote:Op woensdag 9 december 2020 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of je pod.
Laatste keer dat ik straalbezopen was, was na een ritje met een beerbike door Boedapest. Ik weet nog steeds niet hoe ik die avond thuisgekomen benquote:Op woensdag 9 december 2020 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blast from the past, ik weet het.
Wie wil er nu niet in een pod slapen.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of je pod.
Pakkende naam.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.rawwine.com/wine/podfuck-3/
Eh, ik hou van biertjes en soms zijn ze wat zwaarder. Of komen ze te hard aan.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik straalbezopen was, was na een ritje met een beerbike door Boedapest. Ik weet nog steeds niet hoe ik die avond thuisgekomen ben
Nasty is dat ja dat periodes kwijt zijn, en in de ochtend koud en warm tegelijk denken wat heb ik allemaal gedaan en gezegdquote:Op woensdag 9 december 2020 23:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker meer dan genoeg gedronken. Maar draaien gelukkig niet vaak. Ik weet ook altijd nog wel wat er gebeurd is.
Sommige van mijn vrienden kunnen de halve avond kwijt zijn.
@Kwiwi , Gregory eruit Buda erin!quote:Op woensdag 9 december 2020 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie wil er nu niet in een pod slapen.
Ze heeft ook een leuk koppie erop vind ik.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Celine huisman. Wel een mooi lichaam maar er klopt iets niet aan haar gezicht hé!
Ja, ik weet van mezelf dat ik geen bier moet hijsen in de zon. Dat loopt fout af.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik hou van biertjes en soms zijn ze wat zwaarder. Of komen ze te hard aan.
Kwiwi is heel gelukkig met Gergiquote:Op woensdag 9 december 2020 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
@:Kwiwi , Gregory eruit Buda erin!
Ik heb dat dus niet. Ik val ook niet ergens op een bar in slaap, onmogelijk.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nasty is dat ja dat periodes kwijt zijn, en in de ochtend koud en warm tegelijk denken wat heb ik allemaal gedaan en gezegd
Da's gevaarlijk ja.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik weet van mezelf dat ik geen bier moet hijsen in de zon. Dat loopt fout af.
Dat vonden Matthijs van Nieuwkerk en zijn voltallige cameraploeg ook toen ze daar stage liepquote:Op woensdag 9 december 2020 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft ook een leuk koppie erop vind ik.
ah. bij mij shotjes rode wijn.. want het bier was opquote:Op woensdag 9 december 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik straalbezopen was, was na een ritje met een beerbike door Boedapest. Ik weet nog steeds niet hoe ik die avond thuisgekomen ben
Da fuckquote:Op woensdag 9 december 2020 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb dat dus niet. Ik val ook niet ergens op een bar in slaap, onmogelijk.
Heb vrienden wel eens staand zien slapen ik een kroeg. En dan op de automatische piloot hun bier op drinken.
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's gevaarlijk ja.Er gaat bij mij genoeg frisdrank tussendoor dan in ieder geval.
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb vrienden wel eens staand zien slapen ik een kroeg. En dan op de automatische piloot hun bier op drinken.
Oh ja, dat soort lui.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bewust frisdrank, want suiker.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik drink water tussendoor.
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
collega van me viel staand in slaap onder de douche (aan boord dus).
volgende ochtend die HWTK muiten dat er 8 of 10 kuub water verdwenen was.
Komt die vent verschrompeld binnen bij de koffie
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
collega van me viel staand in slaap onder de douche (aan boord dus).
volgende ochtend die HWTK muiten dat er 8 of 10 kuub water verdwenen was.
Komt die vent verschrompeld binnen bij de koffie
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel leuke dingen meegemaakt toen we nog naar buiten mochten.
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi is heel gelukkig met Gergi
zoals dolle dries zei:quote:Op woensdag 9 december 2020 23:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel leuke dingen meegemaakt toen we nog naar buiten mochten.
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zoals dolle dries zei:
we hebben wel gelachen hoor
Klinkt als een goeie match.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou Molo met dries bieren? denk het wel.
30ste was dat bij mij.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken best heel wel wat mensen die zich doodgefeest hebben voor hun 40e, voor je 40e zorgt je lichaam nogal eens voor je en kan het tegen een stootje en na je 40e moet je er toch wat zuiniger op zijn en een beetje voor je lichaam zorgen.
Mijn vorige huisarts was zeeman op de grote vaart tot zijn 50e, daarna is hij huisarts geworden, drie of vier weken geleden overleden op hoge leeftijd, op tijd eruit gestapt denk ik.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:38 schreef FranticDJ het volgende:
Ken vrij weinig zeelui die tot hun pensioen gevaren hebben, die überhaupt hun pensioen gehaald hebben. of langer dan een jaar van hun pensioen hebben kunnen genieten.
quote:Op woensdag 9 december 2020 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In een kroeg far far away.
aller fitst niet. dat was echt 8 jaar geleden.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig zorg ik nu wel redelijk goed voor mezelf. Voordat die COVID-ellende begon was ik op mijn aller fitste.
Oh ik denk dat ik nu wel op mijn fitst ben sinds 1998 ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
30ste was dat bij mij.
Gelukkig zorg ik nu wel redelijk goed voor mezelf. Voordat die COVID-ellende begon was ik op mijn aller fitste.
Zelfde eigenlijk.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
30ste was dat bij mij.
Kiek ‘em goan!quote:
Tofquote:
Ik keek heel ff niet. Is ie nu gecrasht?quote:Op woensdag 9 december 2020 23:52 schreef FranticDJ het volgende:
Geen beste landing
maar de tandjes wat een staaltje innovatie
Ja, leek er op dat 1 motor weigerde bij landen en dat de landing Legs niet uitgeklapt werden.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik keek heel ff niet. Is ie nu gecrasht?
Wanneer gaan ze dergelijke starships met passagiers testen?quote:Op woensdag 9 december 2020 23:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, leek er op dat 1 motor weigerde bij landen en dat de landing Legs niet uitgeklapt werden.
maar die ene motor weigerde volgens mij tijdens de vlucht al, je zag ook raketbrandstof ergens vandaan fikken waar 't niet vandaag zou mogen komen.
Deze test was vooral bedoelt om de twee rotaties te simuleren. Die zijn wel geslaagd
Dat ze raketten kunnen laten landen hebben ze met die falcon's al bewezen (en met Starship ook, kijk maar naar de hop test), maar ook dat ging niet zonder de nodige crashes tijdens tests.
Gaat nog wel een paar jaar duren denk ik.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:00 schreef Koen66 het volgende:
1
[..]
Wanneer gaan ze dergelijke starships met passagiers testen?
Ben blij dat ik daarvoor geen software hoef te maken. Avondje geen tv of een ontploffende raket is wel even iets anders.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:52 schreef FranticDJ het volgende:
Geen beste landing
maar de tandjes wat een staaltje innovatie
oh ik ook niet haha.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben blij dat ik daarvoor geen software hoef te maken. Avondje geen tv of een ontploffende raket is wel even iets anders.
Vind ik ook hoor, als kleine Koen hield ik er al spreekbeurten overquote:Op donderdag 10 december 2020 00:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ik ook niet haha.
Maar dit is echt fascinerend wat ze tegenwoordig allemaal bedenken en kunnen.
maar goed, ik vind alles met heelal enzo ook wel vrij fascinerend
Ben alweer aan het werkquote:Op donderdag 10 december 2020 05:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan je nog terug naar bed of moet je echt opstaan?
16 dagen weekendquote:Op donderdag 10 december 2020 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week ook nog eens lang weekend
denk wel dat ik moet gaan hamsteren in die week. want op kerstavond wil je geen boodschappen doen. 1e en 2e kerstdag niet, 3de is een zondag, dus dan ook niet, dan gaat iedereen op maandag, dus dan ook niet. Denk dat ik maar voor een week voer in mijn schuilkelder ga leggenquote:Op donderdag 10 december 2020 07:41 schreef Koen66 het volgende:
lekker hoor, behalve 25/12 geen extra vrij voorzien
Stelletje spammersquote:Op donderdag 10 december 2020 08:08 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 09-12-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 215 bitterbal
02 212 IJsdraakje
03 189 Budapestenaar
04 180 FranticDJ
05 143 UitStraling
06 081 Citizen.Erased
07 063 LTVDK
08 062 Lospedrosa
09 061 Haags
10 055 kwiwi
11 052 Amarantha
12 050 gianni61
13 041 CherryLips
14 028 Dr_Flash
15 023 mschol
16 012 Karzai
16 012 Bomenverzameling
18 010 crv
19 007 Makrelis
20 006 Koen66
21 005 Modus
klik hier voor meer stats
Sterkte Bos! Hoop dat het meevalt!quote:Op donderdag 10 december 2020 08:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch iets met het werk kunnen regelen, ik ga nu richting de DA
quote:Op donderdag 10 december 2020 08:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch iets met het werk kunnen regelen, ik ga nu richting de DA
zo dan drukke dag voor de spammers. Matig postdagje voor mijquote:Op donderdag 10 december 2020 08:08 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 09-12-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 215 bitterbal
02 212 IJsdraakje
03 189 Budapestenaar
04 180 FranticDJ
05 143 UitStraling
06 081 Citizen.Erased
07 063 LTVDK
08 062 Lospedrosa
09 061 Haags
10 055 kwiwi
11 052 Amarantha
12 050 gianni61
13 041 CherryLips
14 028 Dr_Flash
15 023 mschol
16 012 Karzai
16 012 Bomenverzameling
18 010 crv
19 007 Makrelis
20 006 Koen66
21 005 Modus
klik hier voor meer stats
BUDAAAAAAAAquote:Op donderdag 10 december 2020 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)d-om-verkiezingszege
Sterktequote:Op donderdag 10 december 2020 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Druk dagje vandaag. Veel meetings
Alleen zitten dus.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Druk dagje vandaag. Veel meetings
hoe triester kan het nog wordenquote:Op donderdag 10 december 2020 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
oh ja, tijd voor een refillquote:
CUMBEK IS AANquote:Op donderdag 10 december 2020 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat die straks gillend en stampend het Witte Huis uit moet worden gehaaldquote:
dat zou wel mooie tv opleverenquote:Op donderdag 10 december 2020 08:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die straks gillend en stampend het Witte Huis uit moet worden gehaald
Filmtitel is ook al bekend: The Oval Removal.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 08:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit niveauhttps://www.dumpert.nl/item/8011035_4bd66530
Ik klikte en ik ga maar weer wat rondjes rennen.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:07 schreef bitterbal het volgende:
https://www.ad.nl/den-haa(...)uquHc_dI5ZL2wnHGAGiO
je huis verwarmen met je gerries
Wat een schijtstad is het tochquote:Op donderdag 10 december 2020 09:07 schreef bitterbal het volgende:
https://www.ad.nl/den-haa(...)uquHc_dI5ZL2wnHGAGiO
je huis verwarmen met je gerries
hebben ze extra gedaan zodat ze 200% betaald krijgenquote:Op donderdag 10 december 2020 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
Wtf. Ze gaan hier op 1e kerstdag Huub Huub barbatruuken met de containers
Dan krijgen we nieuwe en komen ze de oude ophalen
Wat een bruisend en wild stukje Aarde is het toch.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
Wtf. Ze gaan hier op 1e kerstdag Huub Huub barbatruuken met de containers
Dan krijgen we nieuwe en komen ze de oude ophalen
Ja waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 december 2020 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben ze extra gedaan zodat ze 200% betaald krijgen
Oh, hier hebben ze allemaal een tag of streepjescode.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk
Nee deze containers zijn voorzien van RFID's die ze er met een sticker op plakken. In de plaats waar ze begonnen met omwisselen op 1 november, lag 80% van de RFID's een dag later op straattoen zijn ze gestopt met omwisselen.
Ik had bij de gamma van die tubes gezien die claimen om die voegen tussen de tegeltjes weer als nieuw te maken. Weet je of dat werkt ?quote:Op donderdag 10 december 2020 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk
Nee deze containers zijn voorzien van RFID's die ze er met een sticker op plakken. In de plaats waar ze begonnen met omwisselen op 1 november, lag 80% van de RFID's een dag later op straattoen zijn ze gestopt met omwisselen.
BITTERquote:Op donderdag 10 december 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had bij de gamma van die tubes gezien die claimen om die voegen tussen de tegeltjes weer als nieuw te maken. Weet je of dat werkt ?
Dat willen ze hier op termijn ook. Maar het ironische is dat scheiden helemaal geen zin heeft, want alles gaat op 1 grote hoop.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, hier hebben ze allemaal een tag of streepjescode.
een container die aan de weg wordt gezet zonder tag wordt niet door de wagen herkend en dus ook niet leeggemaakt.
Nieuwe voegen of oude voegen?quote:Op donderdag 10 december 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had bij de gamma van die tubes gezien die claimen om die voegen tussen de tegeltjes weer als nieuw te maken. Weet je of dat werkt ?
oude. Bv in het toilet. die zijn nu wat grijs.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nieuwe voegen of oude voegen?
aha.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oude. Bv in het toilet. die zijn nu wat grijs.
Oke. nou ja msischien toch maar uitproberen.quote:
Het begin is nog niet al te best.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stukken beter weer dan gisteren geloof ik
grijs en groen scheiden gaat nog best aardig, maar pmd nauwelijks.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat willen ze hier op termijn ook. Maar het ironische is dat scheiden helemaal geen zin heeft, want alles gaat op 1 grote hoop.
We moeten dus nu in 3 containers + PMD zakken gaan scheiden. Alleen in sommige plaatsen halen ze alles in 1x op. En gaat het op 1 hoop in dezelfde wagen
En vervolgens gaat alles ook nog naar dezelfde verwerker in Rotterdam waar het gescheiden wordt.
Grijze bak wordt nu 1x per maand geleegd, PMD zakken komen ze dan 2x per maand op halen. GFT ook 2x geloof ik en oud papier 1x per maand.
Had liever een PMD bak gezien ipv een oud papier bak. maarja. Blijf hier toch niet heel lang meer
Als je dat voegenwit spul bedoelt, ja dat werkt. Is alleen wel een enorm kutwerk, vooral de restjes van dat spul van de tegels afhalen als het opgedroogd isquote:Op donderdag 10 december 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een mes?quote:Op donderdag 10 december 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. nou ja msischien toch maar uitproberen.
Heb ook een stukje kit in de keuken wat ik maar niet weg krijg, misschien dat kitspul ook kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |