SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
wat een namen joh.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk voor Jaaah, gekozen. Dat is de budgetverzekering van ONVZ.
quote:Op woensdag 9 december 2020 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga principieel gewoon niet naar die verzekeringen die zo'n debiele naam hebben, net als dat zekur
quote:Op woensdag 9 december 2020 22:40 schreef LTVDK het volgende:
ik zit bij zekurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Kwomt omdwat je dwonken bwentquote:Op woensdag 9 december 2020 22:44 schreef kwiwi het volgende:
I
[..]
Ik las tot 3 maal toe 'lul harig poesje'![]()
Tijd om te slapen.
Mehquote:Op woensdag 9 december 2020 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Kan ik mooi nog even nadenken over m'n volgende zorg, de studieschuld.
Er was toch ook eens zo'n verzekering voor 'hoger opgeleiden'? Bestaat die nog?quote:Op woensdag 9 december 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat zal me echt aan mijn achterste oxideren. Dit jaar had ik de zorgverzekering van de Hema. Zolang de premie laag is en er contracten zijn met alle zorgverleners in de regio, vind ik het best.
Ohja, die ellende heb ik ook nogquote:Op woensdag 9 december 2020 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Kan ik mooi nog even nadenken over m'n volgende zorg, de studieschuld.
Promovendum?quote:Op woensdag 9 december 2020 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er was toch ook eens zo'n verzekering voor 'hoger opgeleiden'? Bestaat die nog?
Lig er al inquote:Op woensdag 9 december 2020 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten we je even komen instoppen of ben je nog in staat om zelf naar je bed te kruipen?
Sidney Schmeltz approved?quote:Op woensdag 9 december 2020 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2020 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die jaquote:
Wel slim, zullen wel fors lagere premies hebben want hoogopgeleiden zijn minder vaak ziek dan laagopgeleiden.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Promovendum. Die zitten hier in Dordrecht.
Das toch daten voor hoger opgeleiden?quote:Op woensdag 9 december 2020 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lastig om in te schatten wat handig is.quote:
Die 2 firma's zouden samen moeten werkenquote:Op woensdag 9 december 2020 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das toch daten voor hoger opgeleiden?
Toen ik mijn huis kocht werd die nog niet meegenomen bij de hypotheekquote:Op woensdag 9 december 2020 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lastig om in te schatten wat handig is.Want mochten we samen huis koop-plannen gaan uitvoeren, is het wel zo prettig als dat niet als een blok boven ons hoofd hangt.
Ja, dat is het idee. Maar premies zijn redelijk gemiddeld.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel slim, zullen wel fors lagere premies hebben want hoogopgeleiden zijn minder vaak ziek dan laagopgeleiden.
Denk dat dat een beetje hetzelfde is als de premie van 25- bij autoverzekering. Je mag wel, als je het er voor over hebt.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die jaIk vroeg me altijd af waarom het blijkbaar prima was om een bepaalde bevolkingsgroep uit te sluiten.
Dan is het geldklopperij.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is het idee. Maar premies zijn redelijk gemiddeld.
Lolquote:Op woensdag 9 december 2020 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik mijn huis kocht werd die nog niet meegenomen bij de hypotheeken heb die lening ook vooral gebruikt om het huis te kopen
Ik heb alleen de zorgverzekering gecheckt. Misschien dat schadeverzekeringen wel voordeliger zijnquote:
Vraag me ook af of er zo'n verschil in zorgkosten zit.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is het idee. Maar premies zijn redelijk gemiddeld.
Je moet ergens op besparen?quote:Op woensdag 9 december 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alleen de zorgverzekering gecheckt. Misschien dat schadeverzekeringen wel voordeligervzijn
Ooit eens gesolliciteerd bij die toko. Salaris was niet bepaald hoogopgeleid.
Die van de auto waar ik in rijd zal nu wel flink zakken. 200+ yoooquote:Op woensdag 9 december 2020 22:52 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag ook de premie voor de autoverzekering binnen gehad, inmiddels al weer gezakt naar 60 euro
ZLM godenquote:Op woensdag 9 december 2020 22:52 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag ook de premie voor de autoverzekering binnen gehad, inmiddels al weer gezakt naar 60 euro
Was ook wel een andere tijd toen ik mijn huis kocht (2013), toen smeekten banken om hypotheken en waren ze niet zo streng met beoordelenquote:Op woensdag 9 december 2020 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol
Mweh, ik hou het voorlopig (eind 2022 verandert m'n rente weer) bij m'n net wat meer dan "verplicht" aflossen en daarnaast zelf sparen. Kan geloof ik beter ineens een groter bedrag aflossen dan m'n maandbedrag flink verhogen.
Hier betalen vrouwen meer voor de autoverzekeringquote:Op woensdag 9 december 2020 22:52 schreef LTVDK het volgende:
Is erquote:Op woensdag 9 december 2020 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag me ook af of er zo'n verschil in zorgkosten zit.
lolwhutquote:Op woensdag 9 december 2020 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier betalen vrouwen meer voor de autoverzekeringis dat bij jullie ook zo?
Scheelt sowieso 6 jaar in levensverwachting maar goed, die zes jaar dat hoger opgeleiden langer leven kosten de maatschappij ook geld, de laagopgeleide drinker en roker en frikadelleneter zal daarentegen vaker een goedkope open-dicht operatie krijgen.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag me ook af of er zo'n verschil in zorgkosten zit.
Wat!?quote:Op woensdag 9 december 2020 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn vriendin had laatst gesolliciteerd als schuldhulpverlener, met dat salaris kom je zelf ook in schuldhulp.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alleen de zorgverzekering gecheckt. Misschien dat schadeverzekeringen wel voordeliger zijn
Ooit eens gesolliciteerd bij die toko. Salaris was niet bepaald hoogopgeleid.
Ik zag geen verschil tussen mijn premie en die van m'n pa bij 0 toepasbare schadevrije jaren.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Scheelt ook weer AOW en pensioenen uitkeren.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt sowieso 6 jaar in levensverwachting maar goed, die zes jaar dat hoger opgeleiden langer leven kosten de maatschappij ook geld, de laagopgeleide drinker en roker en frikadelleneter zal daarentegen vaker een goedkope open-dicht operatie krijgen.
Haha dat zou in NL de grootste rel in de geschiedenis opleverenquote:Op woensdag 9 december 2020 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Na mijn ongeluk was die gestegen naar 76 ofzo, daarvoor zat ik op 45, dus we zijn weer halverwegequote:Op woensdag 9 december 2020 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ZLM goden
ik kreeg hem ookalleen niet echt bekeken hoe/wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |