SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die film is in zoveel opzichten enge waarheid geworden.![]()
[ afbeelding ]
Die kwastjesquote:Op woensdag 9 december 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
sneakers voor @:uitstraling
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Echt wat voor US en Pootie Tang.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
sneakers voor @:uitstraling
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
had je nou toch maar een travelsnack gemaakt..quote:Op woensdag 9 december 2020 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Soooow naar t kappertje geweest, godinnetje vertelde dat ze een andere baan had![]()
niet gelijk toegeslagen?quote:Op woensdag 9 december 2020 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Soooow naar t kappertje geweest, godinnetje vertelde dat ze een andere baan had![]()
herkenbaarquote:Nu even douchen want kriebelhaartjes.
Nee er zijn er meer daarquote:Op woensdag 9 december 2020 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had je nou toch maar een travelsnack gemaakt..
moet je nu op zoek naar een ander?
Whehehequote:Op woensdag 9 december 2020 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
niet gelijk toegeslagen?
" ik heb ook nog wel een baan voor je [ afbeelding ]
[..]
herkenbaar
dat was aangekondigdquote:Op woensdag 9 december 2020 19:31 schreef Koen66 het volgende:
het valt me nu pas op dat ik verder weg woon
Ja valt niet zo op met dat thuiswerken tegenwoordig he.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:31 schreef Koen66 het volgende:
het valt me nu pas op dat ik verder weg woon
naja lekker extra stukje lopenquote:Op woensdag 9 december 2020 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat was aangekondigdGewoon kabelbanen.
Zou toch de huisarts eerst proberen.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vrijdagmiddag maar na het werk naar de dierenarts![]()
![]()
Ik denk niet dat die Sjefke gaat nakijkenquote:Op woensdag 9 december 2020 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou toch de huisarts eerst proberen.
quote:Op woensdag 9 december 2020 19:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
wat scheelt hem?quote:Op woensdag 9 december 2020 19:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die Sjefke gaat nakijken
Jullie kennen vast die wiebelhondjes op de hoedenplank van een auto.. Nou zo staat ie er soms bij...quote:
Voor controle bos?quote:Op woensdag 9 december 2020 19:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 19:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sjefke is echt ziek, dus tja...
Oh voor Sjefke, is alweer 17 jaar hé? Bereidt je mischien maar voor op het ergste kan het altijd nog meevallen.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die Sjefke gaat nakijken
13. Maar alsnog een aardige leeftijd.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh voor Sjefke, is alweer 17 jaar hé? Bereidt je mischien maar voor op het ergste kan het altijd nog meevallen.
quote:Op woensdag 9 december 2020 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga morgen op bezoek bij oma in het ziekenhuis. Per dag is maar één bezoeker toegestaan. Doosje bonbons gekocht zodat ze wat te snoepen heeft.
quote:Op woensdag 9 december 2020 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga morgen op bezoek bij oma in het ziekenhuis. Per dag is maar één bezoeker toegestaan. Doosje bonbons gekocht zodat ze wat te snoepen heeft.
100 jaar en 11 maandenquote:Op woensdag 9 december 2020 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die was toch al over de 100?
Nee, niks gebroken, maar ze kan niet staan op haar voet en ze is erg zwak. Ze heeft nu een indicatie gekregen voor een verpleeginstelling. Ze gaat dus niet meer naar huis. Op zichzelf wonen kan gewoon echt niet meer.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Toch wel wat gebroken of is het voorzorg?
Ah zo. Verstandig.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, niks gebroken, maar ze kan niet staan op haar voet en ze is erg zwak. Ze heeft nu een indicatie gekregen voor een verpleeginstelling. Ze gaat dus niet meer naar huis. Op zichzelf wonen kan gewoon echt niet meer.
Ja, hier hebben we de laatste twee jaar al zo vaak om gevraagd, maar steeds was het oordeel dat ze daar nog te goed voor was.quote:
Frustrerend dat.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hier hebben we de laatste twee jaar al zo vaak om gevraagd, maar steeds was het oordeel dat ze daar nog te goed voor was.
Ze is er zelf ook blij mee, gelukkig.
quote:Op woensdag 9 december 2020 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sjefke is echt ziek, dus tja...
dat is vooral erg prettigquote:Op woensdag 9 december 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze is er zelf ook blij mee, gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |