abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 december 2020 @ 13:08:56 #26
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_196671230
To BG or not to BG!
pi_196672166
Wat een schatje ❤️❤️
  vrijdag 11 december 2020 @ 15:42:02 #28
335476 oppiedoppie
pi_196673645
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:12 schreef Angelfrouk het volgende:
Wat een schatje ❤️❤️
Ja ze is heul lief maar volgens mij ook heul slim want ik heb nog een kat, een te dikke beetje domme kater die nogal bang voor haar is en ze weet altijd precies waar hij is en zit soms vlakbij en dat heeft hij niet eens door. Ben benieuwd wat er gebeurd als hij niet meer bang voor haar is.

Ze zat vanacht trouwens boven op mijn schouder maar ze weegt natuurlijk niks en toen ik mn ogen open deed zat ze 10 cm voor mn gezicht met dr koppie naar me te kijken.

Volgens mij wordt ze een bijzonder katje.
To BG or not to BG!
pi_196684822
Feel good topic *O*
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 13 december 2020 @ 17:18:40 #30
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_196709800
De foto’s zijn al weer twee dagen oud -O-
  dinsdag 15 december 2020 @ 00:44:29 #31
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_196739080
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 15:42 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Ja ze is heul lief maar volgens mij ook heul slim want ik heb nog een kat, een te dikke beetje domme kater die nogal bang voor haar is en ze weet altijd precies waar hij is en zit soms vlakbij en dat heeft hij niet eens door. Ben benieuwd wat er gebeurd als hij niet meer bang voor haar is.

Ze zat vanacht trouwens boven op mijn schouder maar ze weegt natuurlijk niks en toen ik mn ogen open deed zat ze 10 cm voor mn gezicht met dr koppie naar me te kijken.

Volgens mij wordt ze een bijzonder katje.
Ikweethetookniet gaf al hele goede tips, maar op Youtube zijn ook veel filmpjes van experts... ze zullen hetzelfde zeggen als Ikweethetookniet... maar wat beeld erbij kan geen kwaad.
Maar ik las al dat je al een andere kat hebt, dus je zal er sowieso al het een en ander van weten.

Maar eh... mijn eerste kater was 4 maand toen hij kwam aanlopen (natuurlijk gezocht naar de eigenaar)... maar die voelde zich ook altijd veilig op mijn schouder (zelfs toen hij van 16 meter in een boom nog 2 meter moest overbruggen voor hij op mijn schouder terecht kwam).... Maar nu bijna 11 jaar verder, is hij doorgaans niet heel aanhalig... en als hij echt aanhalig is, dan is het als hij op mijn schouders zit... En dat is wel leuk zo'n circus act... maar best wel vermoeiend, de kat zo meer dan 10 minuten te aaien. ;)
  dinsdag 15 december 2020 @ 07:02:11 #32
335476 oppiedoppie
pi_196739798
quote:
6s.gif Op zondag 13 december 2020 17:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
De foto’s zijn al weer twee dagen oud -O-
To BG or not to BG!
  dinsdag 15 december 2020 @ 07:11:48 #33
335476 oppiedoppie
pi_196739816
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 00:44 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]

Ikweethetookniet gaf al hele goede tips, maar op Youtube zijn ook veel filmpjes van experts... ze zullen hetzelfde zeggen als Ikweethetookniet... maar wat beeld erbij kan geen kwaad.
Maar ik las al dat je al een andere kat hebt, dus je zal er sowieso al het een en ander van weten.

Maar eh... mijn eerste kater was 4 maand toen hij kwam aanlopen (natuurlijk gezocht naar de eigenaar)... maar die voelde zich ook altijd veilig op mijn schouder (zelfs toen hij van 16 meter in een boom nog 2 meter moest overbruggen voor hij op mijn schouder terecht kwam).... Maar nu bijna 11 jaar verder, is hij doorgaans niet heel aanhalig... en als hij echt aanhalig is, dan is het als hij op mijn schouders zit... En dat is wel leuk zo'n circus act... maar best wel vermoeiend, de kat zo meer dan 10 minuten te aaien. ;)
Ze doet het enorm goed en het stompie wat er nog staat beweegt goed dus daar kun je nog beetje van aflezen ook.
Soms als ze net wakker wordt en snel gaat staan wankelt ze even maar tijdens rennen en springen merk je er niks van. Ze speelt uren met een walnoot, onder kasten in onze boekenkast, achter de boeken.
De bloempot waar ze graag in zat heeft ze trouwens leeggegraven.

Ze slaapt nu snachts op bed en heeft af en toe kontact met mn andere 2 katten.

Gaat dus heel goed. Ze heeft nog steeds ontstekingsremmers maar het ziet er goed uit, vrijdag weer dierenarts.
To BG or not to BG!
  dinsdag 15 december 2020 @ 23:19:52 #34
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_196756502
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 07:11 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Ze doet het enorm goed en het stompie wat er nog staat beweegt goed dus daar kun je nog beetje van aflezen ook.
Soms als ze net wakker wordt en snel gaat staan wankelt ze even maar tijdens rennen en springen merk je er niks van. Ze speelt uren met een walnoot, onder kasten in onze boekenkast, achter de boeken.
De bloempot waar ze graag in zat heeft ze trouwens leeggegraven.

Ze slaapt nu snachts op bed en heeft af en toe kontact met mn andere 2 katten.

Gaat dus heel goed. Ze heeft nog steeds ontstekingsremmers maar het ziet er goed uit, vrijdag weer dierenarts.
Fijn te horen/ lezen dat het goed met haar gaat. :)
  dinsdag 15 december 2020 @ 23:38:30 #35
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_196756737
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 23:19 schreef Also-von-Oder het volgende:
Fijn te horen/ lezen dat het goed met haar gaat. :)
Idd, dan krijgt dit verhaal een happy end ipv een staartje

Zijn er al nieuwe foto’s O-) O-)
pi_196770252
Zilig maar opzich is het wel weer een voordeel dat het nog een een kitten is.
Die leren dan omgaan met het gemis en leren er mee omgaan.
M'n zus heeft een kat die een oog mist maar dat was al vanaf de geboorte een onderontwikkeld oog en is weggehaald om problemen te voorkomen.
Die kat merk je verder niks aan in het gedrag, kan ook best goed diepte zien door met de kop te bewegen.
bij oudere katten levert het meer problemen op want die missen dan ook echt iets, die hebben vergelijkingsmateriaal zeg maar.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 14:42:58 #37
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197306539
Waar blijven de foto's O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')