abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196637118
quote:
80s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:02 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik heb ook 2 dagen 4 gasten. Daar ga ik ook niets aan veranderen mochten er strengere maatregelen komen.
Maar ik hoor exact dit hetzelfde om me heen.

3 is natuurlijk ook echt een vervelend aantal :D
Iemand moet zijn vervelende partner dus maar thuis laten.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_196637119
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:03 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Over 2 weken is het al de 22ste.. dan is het veel te laat. Iedereen heeft trouwens nu zijn plannen al klaar, voor kerst en voor oud & nieuw.

Als je dan toch ff 2 weken wilt lockdownen doe het dan in januari.
Ik heb al bij 3 restaurants gereserveerd. Dat moest zelfs voor de 10e.
Ik denk heel veel mensen met mij. Ik vind het echt kinderlijk naief om te denken dat mensen zich opeens toch gaan aanpassen een paar dagen vantevoren.
pi_196637125
quote:
10s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:04 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Iemand moet zijn vervelende partner dus maar thuis laten.
Schoonmoeder regel *O*
pi_196637134
Die lockdown of zelfisolatie moet voor de kerst.
Na de kerst zijn opa en oma al besmet.

Merkel heeft gelijk.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196637135
quote:

[..]

Over 2 weken is het al de 22ste.. dan is het veel te laat. Iedereen heeft trouwens nu zijn plannen al klaar, voor kerst en voor oud & nieuw.

En ik denk dat dit ook gaat gebeuren in januari. Halve maatregelen werken niet meer. Of een volledige lockdown wel gaat werken is ook maar de vraag, maar proberen gaan ze het wel.

Geef gewoon elk individu 10 sneltests kado die ze 10 dagen achter elkaar moeten doen. Het kost wat, maar dan heb je het virus aardig bij de kladden. (disclaimer: Geen kosten berekent, zelfs niet op een bierviltje)
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 14:06:13 #56
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_196637144
Ik wil in de kerstvakantie eigenlijk mijn pa weer eens opzoeken. Woont een eindje van me vandaan en meestal als ik/we daar op bezoek gingen bleven we ook een nachtje slapen (2 uur rijden enkele reis, dus nogal een rit om op een dag heen en weer te doen).

Maar ja, pa loopt tegen de 70 en heeft enkele jaren terug een hartaanval gehad... dus valt behoorlijk onder de risicogroep.
Zelf is hij de nuchterheid zelve en vind hij het leuk en prima als we weer eens op bezoek komen (de laatste keer dat ik hem in het echt gezien heb was dit voorjaar :{ )

Ik vind het erg lastig, want zijn huisje is niet heel groot, dus de 1.5m gaan we natuurlijk wel proberen zoveel mogelijk in acht te nemen, maar ik weet haast wel zeker dat er momenten gaan komen dat het even "vergeten" wordt... Nu ben ik zelf niet heel bang voor een eventuele besmetting, maar ja ik wil mijn pa uiteraard in bescherming nemen. Heel lastig dilemma dit -O-
pi_196637151
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:05 schreef aartstyle het volgende:

[..]

En ik denk dat dit ook gaat gebeuren in januari. Halve maatregelen werken niet meer. Of een volledige lockdown wel gaat werken is ook maar de vraag, maar proberen gaan ze het wel.

Geef gewoon elk individu 10 sneltests kado die ze 10 dagen achter elkaar moeten doen. Het kost wat, maar dan heb je het virus aardig bij de kladden. (disclaimer: Geen kosten berekent, zelfs niet op een bierviltje)
Die zelftest zelf doen gaat niks opleveren. Zelf doen kan bijna niet zonder oefening/begeleiding.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2020 14:06:45 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 december 2020 @ 14:07:12 #58
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196637161
quote:

[..]

Ze hadden het nu moeten doen, maar dat was weer ten koste gegaan van de economie. Dit keer kiezen ze dus meer voor economie en het sociale aspect en de zorg mag het uitzoeken in januari.

Als je vanaf begin december drie weken lockdown had gehad dan was de kerst geen groot issue geweest en had je ook gewoon restaurants etc. kunnen openen (onder voorwaarden). Minder besmette personen op 24 december zorgt ook voor minder verspreiding. Wij kunnen er heel moeilijk over blijven doen, maar de basis is echt kinderlijk simpel.
pi_196637165
quote:
80s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:06 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Die zelftest zelf doen gaat niks opleveren. Zelf doen kan bijna niet zonder oefening/begeleiding.
Hmm, had begrepen dat die sneltests toch wel makkelijker waren. Maar heb mij daar niet echt in verdiept. Jammer
pi_196637166
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:06 schreef dick_laurent het volgende:
Ik wil in de kerstvakantie eigenlijk mijn pa weer eens opzoeken. Woont een eindje van me vandaan en meestal als ik/we daar op bezoek gingen bleven we ook een nachtje slapen (2 uur rijden enkele reis, dus nogal een rit om op een dag heen en weer te doen).

Maar ja, pa loopt tegen de 70 en heeft enkele jaren terug een hartaanval gehad... dus valt behoorlijk onder de risicogroep.
Zelf is hij de nuchterheid zelve en vind hij het leuk en prima als we weer eens op bezoek komen (de laatste keer dat ik hem in het echt gezien heb was dit voorjaar :{ )

Ik vind het erg lastig, want zijn huisje is niet heel groot, dus de 1.5m gaan we natuurlijk wel proberen zoveel mogelijk in acht te nemen, maar ik weet haast wel zeker dat er momenten gaan komen dat het even "vergeten" wordt... Nu ben ik zelf niet heel bang voor een eventuele besmetting, maar ja ik wil mijn pa uiteraard in bescherming nemen. Heel lastig dilemma dit -O-
Dan ga je van te voren zelf in isolatie.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196637175
Zijn er dan mensen die echt de 1,5 meter hanteren thuis? Ik hou me netjes aan het max aantal bezoekers maar naar die 1,5 meter kijkt niemand.
pi_196637183
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:07 schreef capricia het volgende:

[..]

Of je laat je testen in de week voor de kerst. Al denk ik dat je niet de enige bent...:)
pi_196637193
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:07 schreef aartstyle het volgende:

[..]

Hmm, had begrepen dat die sneltests toch wel makkelijker waren. Maar heb mij daar niet echt in verdiept. Jammer
Mijn vrouw heeft sneltest laten doen (en zelf moeten betalen) i.v.m. businesstrip.
Maar was zelfde als GGD test.
pi_196637199
quote:

Misschien jezelf laten testen en daarna een paar dagen in quarantaine voordat je naar hem toe gaat?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 december 2020 @ 14:08:57 #65
416575 crew  Evenstar
pi_196637203
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:08 schreef aartstyle het volgende:

[..]

Of je laat je testen in de week voor de kerst. Al denk ik dat je niet de enige bent...:)
Je laat je dan 5 dagen van te voren testen, dag later loop je iets op, en met kerst geef je het alsnog door. Een negatieve test is niet waterdicht.
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 14:09:01 #66
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_196637205
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:07 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat doe ik al. Ik werk 100% thuis. Ik kom nergens. Maar ja ik heb een vrouw die in de kinderdagopvang werkt. En dus 5 dagen per week allemaal mensen/kinderen ziet. En haar zie ik uiteraard elke dag. Dus hoe los ik dat op ;)
pi_196637210
quote:

Is echt shit, dit soort dilemma's.
Je wil ook geen spijt achteraf hebben als je hem niet gezien hebt en er gebeurt wat.
pi_196637214
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:08 schreef aartstyle het volgende:

[..]

Dan zou ik een paar dagen achter elkaar gaan. Want vandaag testen, en morgen besmet blijken kan natuurlijk gewoon.
  woensdag 9 december 2020 @ 14:09:32 #69
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196637219
quote:
7s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Misschien jezelf laten testen en daarna een paar dagen in quarantaine voordat je naar hem toe gaat?
Ik verwacht dat veel mensen dat gaan doen in de dagen voor kerst, en eerlijk gezegd, ging dat ook wel door mijn hoofd.
  woensdag 9 december 2020 @ 14:09:50 #70
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_196637225
Achterlijke gladiolen
twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National indelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_196637242
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je laat je dan 5 dagen van te voren testen, dag later loop je iets op, en met kerst geef je het alsnog door. Een negatieve test is niet waterdicht.
Tuurlijk, risico is er altijd. Maar je verkleind het risico wel. Het liefst op donderdag laten testen en vrijdag je uitslag. Zaterdag bij pa langs.
pi_196637258
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:09 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Dat doe ik al. Ik werk 100% thuis. Ik kom nergens. Maar ja ik heb een vrouw die in de kinderdagopvang werkt. En dus 5 dagen per week allemaal mensen/kinderen ziet. En haar zie ik uiteraard elke dag. Dus hoe los ik dat op ;)
Wel echt kut; dit soort situaties en afwegingen. Ik hoop voor je dat je hem alsnog gewoon kan zien :*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 december 2020 @ 14:11:08 #73
416575 crew  Evenstar
pi_196637261
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:09 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Is echt shit, dit soort dilemma's.
Je wil ook geen spijt achteraf hebben als je hem niet gezien hebt en er gebeurt wat.
Mja, werkt beide kanten op, is echt lastig.

Toen ik in juni eindelijk weer eens had afgesproken met mijn ouders werd ik een dag later flink ziek (koorts, hoesten, verkouden). Heb toen echt wel zeven kleuren gescheten hoor totdat ik mijn uitslag had _O-
  woensdag 9 december 2020 @ 14:11:34 #74
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196637274
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:07 schreef Questular het volgende:
Zijn er dan mensen die echt de 1,5 meter hanteren thuis? Ik hou me netjes aan het max aantal bezoekers maar naar die 1,5 meter kijkt niemand.
Is ook bijna niet te doen thuis.
  woensdag 9 december 2020 @ 14:11:36 #75
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_196637275
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:48 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik denk dat ze ook nadenken over de voor- en nadelen van het open houden. Sportscholen zorgen ervoor dat mensen in een betere fysieke gezondheid zijn, dus wellicht minder mensen die opgenomen worden in het ziekenhuis. Scholen zijn open vanwege de noodzaak tot onderwijs voor kinderen. Hotels omdat je niet alle reisbewegingen kunt stoppen, waar zouden die dan overnachten. Bouwmarkten verkopen ook producten die van belang zijn.

Tuincentra kan ik zo snel niet plaatsen., maar ik kan me voorstellen dat hondenvoer/kattenvoer enzo als belangrijk gezien wordt.
Sporten kun je ook buiten in het park doen. Scholing kan online. Reisbewegingen moet je juist zoveel mogelijk stoppen. Restrictie voor zakelijke reizen voor hotels is nog een overweging waard anders. Bouwmarkten verkopen geen artikelen die absoluut noodzakelijk zijn om te blijven leven. Voer voor je huisdier hebben ze bij de supermarkt ook.

In de horeca zijn veel mensen aan het werk en veel kleine ondernemers. Funest voor je land om die zo lang te sluiten. Dat moet dus wel logisch en eerlijk zijn als je het doet, en dat begin ik toch te missen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')