Klopt, maar Fetlife is meer een soort kinky variant van Facebook dan een datingsite is mijn ervaring.quote:
Dus of er zijn veel meer subs, of de meeste doms hebben al wat ze zoeken.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:10 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Klopt, maar Fetlife is meer een soort kinky variant van Facebook dan een datingsite is mijn ervaring.
Mijn ervaring is ook dat er een overvloed aan subs is en dat goede en ervaren Doms schaars zijn.
Hoe de cijfers exact verdeeld zijn durf ik niet te zeggen. Maar ik weet uit eigen ervaring (en die van andere subs die ik ken) dat een goede Dom vinden een echte uitdaging is. Genoeg wannabe doms die denken wel even dominant te kunnen zijn, maar echte die ook affiniteit en ervaring met de lifestyle hebben zijn gewoon schaars. (die hebben vaak ook meerdere subs)quote:Op donderdag 10 december 2020 10:14 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dus of er zijn veel meer subs, of de meeste doms hebben al wat ze zoeken.
Of Grindr als TS dat liever heeft.quote:
Waarom heb je mijn vraag, wat voor sub, verwijderd dan? Is toch belangrijk om het kanaal te bepalen?quote:Op woensdag 9 december 2020 20:59 schreef Danny het volgende:
[modbreak]kan iedereen de lollige offtopic kinderachtige kutreacties achterwege laten? Ja, dat geldt voor IEDEREEN!
topic opgeschoond
[/modbreak]
Hoe moeten minder ervaren doms dan ervaring opdoen, als jij en anderen alleen ervaren doms willen? En volgens mij is goed in dit geval een kwestie van smaak.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:10 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Klopt, maar Fetlife is meer een soort kinky variant van Facebook dan een datingsite is mijn ervaring.
Mijn ervaring is ook dat er een overvloed aan subs is en dat goede en ervaren Doms schaars zijn.
Gewoon door mee te draaien in het wereldje en zelf op onderzoek uit te gaan.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:26 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Hoe moeten minder ervaren doms dan ervaring opdoen, als jij en anderen alleen ervaren doms willen? En volgens mij is goed in dit geval een kwestie van smaak.
Niet helemaal. De ds in bdsm vertegenwoordigt voor velen ook 'dominant/submissive' en niet alleen 'discipline/sadism'. Er is een flinkje overlap en D/s wordt vrijwel overal mede onder bdsm geschaard.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:53 schreef Cockwhale het volgende:
Wat heeft domi nou weer met bdsm te maken? Dat zijn in principe twee afzonderlijke dingen.
Ik heb je post teruggezet, je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:23 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Waarom heb je mijn vraag, wat voor sub, verwijderd dan? Is toch belangrijk om het kanaal te bepalen?
Nee, niet zozeer een kwestie van smaak.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:26 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Hoe moeten minder ervaren doms dan ervaring opdoen, als jij en anderen alleen ervaren doms willen? En volgens mij is goed in dit geval een kwestie van smaak.
quote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:46 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Lijkt mij ook de beste optie.
uuh NEE niet nummer 3409265923867389 die komt smekenquote:
dat en dan ook nog zeurende subs die wanhopig over komen en op elke foto een piemel moeten reagerenquote:Op donderdag 10 december 2020 09:10 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
online is al helemaal bout en vol fake zowel D als s, munches zijn beter maar ook daar zie ik vooral mannen sneu en jaloers doen bij vrouwen... en verwachten seks...quote:Op donderdag 10 december 2020 10:23 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Hoe de cijfers exact verdeeld zijn durf ik niet te zeggen. Maar ik weet uit eigen ervaring (en die van andere subs die ik ken) dat een goede Dom vinden een echte uitdaging is. Genoeg wannabe doms die denken wel even dominant te kunnen zijn, maar echte die ook affiniteit en ervaring met de lifestyle hebben zijn gewoon schaars. (die hebben vaak ook meerdere subs)
En dat zeg ik dan als vrouw zijnde die openstaat voor zowel mannelijke als vrouwelijke Doms (of iets er tussenin)
Voor mannelijke subs die een vrouwelijke Dom zoeken is het zonder de juiste connecties helemaal een drama.
door als straks weer mag munches en feestjes te bezoeken, en zich inlezen. maar meeste subs zien een Dom inleren niet zitten neequote:Op donderdag 10 december 2020 14:26 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Kom dan zelf met ietsquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:08 schreef T42 het volgende:
[..]
[..]
[..]
uuh NEE niet nummer 3409265923867389 die komt smeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |