abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8057399
Van echte liefhebber, zelf gebouwd en perfect onderhouden.
bj 07-1991, gitzwart, 17 inch BBS RC01, motor is van eind 1995 heeft 80000 gedraait. Blok is tevens gepolijst
Tevens Recaro interieur (elekt), verwarmde en elek spiegels, schuifdak,getint glas, Koni geel schokbrekers (oliedruk instelbaar) 60mm verlaagt, rally front, motorkap voorzien van design luchthapper,
Groep A uitlaatsysteem met stille eindemper (2x100mm), rondom ATB sportschijven,
Verder nog vele opties, inclusief fraai stukje muziek (Pioneer +wisselaar, Lanzar/JBL)
foto's op aanvraag

vaste prijs 8500 euro
wil je dit niet besteden, reageer dan svp ook niet
alleen serieuze liefhebbers.
mail naar: flyingvr6@wanadoo.nl

[Dit bericht is gewijzigd door Blanko op 22-01-2003 22:54]

pi_8057458
zet de foto's gewoon hier neer
pi_8057467
Wordt volgende maand 18 en heb geld

Zou je aub wat foto's neer kunnen zetten?

pi_8057496
Ik weet niet echt hoe...ben niet zo handig met de pc
pi_8057542
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 22:48 schreef Blanko het volgende:
Ik weet niet echt hoe...ben niet zo handig met de pc
Als je je foto's al digitaal hebt kun je eens op deze link kijken .....
Speak only if it improves upon the silence....
pi_8057718
Mijn foto's staan bij iemand op de website
Klik op de link voor de foto's.

http://vwfreaks.endoria.net/gallery.php?id=2&start=108&aantalperpag=12

pi_8057810
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 22:58 schreef Blanko het volgende:
Mijn foto's staan bij iemand op de website
Klik op de link voor de foto's.

http://vwfreaks.endoria.net/gallery.php?id=2&start=108&aantalperpag=12


Wow da's ook wel een mooi karretje!
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_8057870

Dit is duidelijk een auto waar aandacht aan besteed is geworden, zit wel een boel poets werk op

Speak only if it improves upon the silence....
pi_8057917
Ik heb heb afgelopen 3 jaar slechts 18000 km gereden, ik durf hem niet overal mee naar toe te nemen...
In verband met gezinsuitbreiding stap ik over naar een brave Audi Avant 1.6 , zeg maar rustig een brave huisvaders auto..:'(
  woensdag 22 januari 2003 @ 23:07:59 #10
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_8057960
*susie is verliefd*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 22 januari 2003 @ 23:11:47 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_8058048
Netjes getuned
The truth was in here.
pi_8058060
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:06 schreef Blanko het volgende:
Ik heb heb afgelopen 3 jaar slechts 18000 km gereden, ik durf hem niet overal mee naar toe te nemen...
In verband met gezinsuitbreiding stap ik over naar een brave Audi Avant 1.6 , zeg maar rustig een brave huisvaders auto..:'(
Dat wilde ik nou net vragen, durf je die auto wel overal neer te zetten, wetende dat zelfs een stonede junk je Golf open kan breken.
En normaal vind ik verlaagde en uitgebouwde Golfjes niet zo mooi (wil nog wel eens een helemaal originele Golf 2 GTI, zonder G60 dingen), maar deze is wel erg mooi hoor.. Alleen ben ik niet zo'n fan van de rally-fronts.
pi_8058302
Op deze foto heb ik ook geen rally front, je kijkt nu naar Jetta front in rally "look"
Ik kan mijn advertentie niet wijzigen maar de specs van de motor zijn:
Nieuwe type VR6 blok met DIS-ontsteking ( bj 11-1995)
2.8 opgeboord tot 2940cc
bewerkt aanzuighuis van 2.9 corrado
verstelbare brandstofdrukregelaar
Computer + chip van Kerscher Motorsport
bewerkte cilinderkop + kleppen
vliegwiel iets afgedraait
Schrick nokkenassen
Speciale Sachs koppeling
Groep A uitlaatsysteem zonder kat
  donderdag 23 januari 2003 @ 00:10:38 #14
27923 Netanyahu
Onvoorwaardelijk
pi_8059379
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:22 schreef Blanko het volgende:
*knip*
Groep A uitlaatsysteem zonder kat
Wavje ?
Amnesty International - Vechten voor de Rechten van de Slechten
pi_8060311
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 00:10 schreef Netanyahu het volgende:

[..]

Wavje ?


Met terugklop
Jammer dat ik geen 8500 euro heb, en bovendien ook al de trotse eigenaar ben van een vreselijk lelijke Golf II uit '89
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_8062067
Tag gezet, en hou het een beetje on-topic. Niet teveel auto blabla dus.
pi_8070594
yep, big brother is watching you...
pi_8076766
Mooi hoor! (Sorry)
  donderdag 23 januari 2003 @ 22:38:24 #19
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_8076961
Ik wou net zeggen, deze staat met een 6cilinder op het kenteken, maar zag dat je dat ook al in je topic hebt geplaatst


(nee ik ga niet prijsgeven waar ik die informatie weg heb )

(stom, is op de foto ook te zien, 2xdrie bougie-draden )

[Dit bericht is gewijzigd door BYM op 23-01-2003 22:41]

Speak only if it improves upon the silence....
pi_8077009
Cool!! mooie bak zonde dat je hem weg doet
pi_8080903
Een 6 cilinder zit normaal gesproken niet in een VW Golf type II.
De 6-cilinder kwam voor het eerst in 1992 in de VW Golf type III.
In 92-94 was en 6 cilinder voorzien van contactpunten, de nieuwe motor zonder de oude kinderziektes kwam vanaf 95 en had een DIS ontsteking (lang leve de elektronica)

Wanneer je een 6 cilinder in een golf type 2 bouwt, kun je het beste als basis een Golf II G60 gebruiken, het remsysteem, de ophanging voldoet dan aan de wettelijke eisen, verder moeten er nog wat aanpassingen worden verricht in de motorruimte.
Daarna komt de RDW keuring en als het tegenzit een dure Lelystad-keuring, dit is nodig om ook 6 cilinder op het kenteken te krijgen.
Gemiddeld kost een ombouw en keuring ca 4500 euro, ligt er aan of je een oude of jonge motor kiest.

Daarnaast is het tunen van een Vr6 motor zeer prijzig, als ik alles had geweten dan had ik voor 4000 euro een turbo laten monteren op mijn toen nog standaart 2.8 liter motortje had ik ministens net zo veel pk's gehad en ook nog voor minder geld..

[Dit bericht is gewijzigd door Blanko op 24-01-2003 02:32]

pi_8082822
Hij's vast gruwlijk snel!

Wat is z'n top?

pi_8084354
Topsnelheid is niet belangrijk...kun je toch nergens rijden.
Het gaat om de trekkracht, het hoge koppel dat al laag in de toeren begint, het gebrom van de 6 pitter en de duw die je krijgt bij elke keer dat je gasgeeft in welke versnelling dan ook.
Het is een heerlijke auto om in te rijden, geen getril, geen bijgeluiden, heerlijke auto die doet wat jij wil.
pi_8100115
[offtopic]sorry hoor maar ik moet dit gewono even vragen. Hoeveel verbruikt dit ding van je per 100km?[/offtopic]
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_8100166
Heel mooie auto, maar ik hou meer van de ronde koplampies. Verder ziet ie er echt uit.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_8101194
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 12:05 schreef Bulls-Ass het volgende:
[offtopic]sorry hoor maar ik moet dit gewono even vragen. Hoeveel verbruikt dit ding van je per 100km?[/offtopic]
Benzineverbruik boeit mij totaal niet, en ik rij slechts 5000 km per jaar, meest van de tijd staat ie stil en wordt er gepoetst.
Gemiddeld moet je rekening houden van 1:9 das is dus ca 11 liter per 100km
pi_8141061
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 22:47 schreef BladePHQ het volgende:
Wordt volgende maand 18 en heb geld

Zou je aub wat foto's neer kunnen zetten?


Nou dan zie ik je vanzelf volgende maand????
pi_9478120
en presaties? (acceleratie, pk's en nm)
pi_9523980
8500¤ ???? je mag blij zijn als je de helft krijgt
  dinsdag 1 april 2003 @ 22:58:13 #30
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_9524758
Ik wil niet vervelend zijn maar KONI dempers zijn altijd gasdempers en geen oliedempers. En Group A voor een golf bestaat niet, dus waar je die uitlaat gekocht hebt hebben ze je flink genept Group N zou mogelijk kunnen zijn.

Tevens is het zo dat je nooit een 6 Cil op een 4Cil kenteken krijgt, hoelang je ook bij de RDW zeurt en lieve dingen tegen ze zegt hoe mooi die mensen wel niet zijn enzz enzz enzz

HET LUKT JE GEWOON NIET OMDAT ER VOOR DAT TYPE AUTO GEEN TYPEGOEDKEURING IS VOOR EEN 6 CIL !

Oftwel mensen die dit kopen, pas op want bij de volgende APK zou het wel eens fout kunnen gaan als iemand eens goed onder de kap kijkt !

Life can be great, life can be good. But it's what you make of it ;)
pi_9526019
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 22:58 schreef matboy het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn maar KONI dempers zijn altijd gasdempers en geen oliedempers. En Group A voor een golf bestaat niet, dus waar je die uitlaat gekocht hebt hebben ze je flink genept Group N zou mogelijk kunnen zijn.

Tevens is het zo dat je nooit een 6 Cil op een 4Cil kenteken krijgt, hoelang je ook bij de RDW zeurt en lieve dingen tegen ze zegt hoe mooi die mensen wel niet zijn enzz enzz enzz

HET LUKT JE GEWOON NIET OMDAT ER VOOR DAT TYPE AUTO GEEN TYPEGOEDKEURING IS VOOR EEN 6 CIL !

Oftwel mensen die dit kopen, pas op want bij de volgende APK zou het wel eens fout kunnen gaan als iemand eens goed onder de kap kijkt !


Ben normaal niet snel in om commentaar te geven maar in dit geval....
Het kan wel degelijk ik weet uit betrouwbare bron dat dit kan. Tevens werd al in een reply gezegt volgens kenteken een 6 cylinder eronder ligt. Ik ben de link zo kwijt dus kan niet zelf kijken. Maar voordat je wegblaat controleer dan eerst je eigen gegevens. Tevens moet ik hier wel bij zeggen dat ze sinds kort niet meer toelaten om in een golf 2 een 6 cylinder te bouwen.
pi_9526120
Mooi bakkie
You only live once
  woensdag 2 april 2003 @ 00:22:10 #33
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_9526771
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 23:46 schreef win2k het volgende:

[..]

Ben normaal niet snel in om commentaar te geven maar in dit geval....
Het kan wel degelijk ik weet uit betrouwbare bron dat dit kan. Tevens werd al in een reply gezegt volgens kenteken een 6 cylinder eronder ligt. Ik ben de link zo kwijt dus kan niet zelf kijken. Maar voordat je wegblaat controleer dan eerst je eigen gegevens. Tevens moet ik hier wel bij zeggen dat ze sinds kort niet meer toelaten om in een golf 2 een 6 cylinder te bouwen.


Wel eens van rommelen met kentekens gehoord ?? Ik geef hier ook niet snel commentaar maar dit vind ik toch wel wat lucher. Als je namelijk een 6 cil in een 4 cil mocht bouwen dan ken ik redelijk wat mensen die dat met renault ook zouden doen, maar helaas: het mag gewoonweg niet !
Life can be great, life can be good. But it's what you make of it ;)
pi_9573741
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 22:58 schreef matboy het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn maar KONI dempers zijn altijd gasdempers en geen oliedempers.
Elke serieuze schokdemper is oliegedempt en gasgevuld. Vraag anders maar eens naar bij http://www.proflex-shockabsorbers.com/ één van de belangrijkste schokdemperfabrikanten voor de autosport, of bij Koni zelf, die trouwens niet echt een serieuze rol spelen in de autosport.
quote:
En Group A voor een golf bestaat niet, dus waar je die uitlaat gekocht hebt hebben ze je flink genept Group N zou mogelijk kunnen zijn.
FIA Homologatie A-5295 is de Golf 2 16V, A-5483 is de golf 3 16V. Waar denk je nou waar die 'A' voor staat, bijdehand ?
quote:
Tevens is het zo dat je nooit een 6 Cil op een 4Cil kenteken krijgt, hoelang je ook bij de RDW zeurt en lieve dingen tegen ze zegt hoe mooi die mensen wel niet zijn enzz enzz enzz

HET LUKT JE GEWOON NIET OMDAT ER VOOR DAT TYPE AUTO GEEN TYPEGOEDKEURING IS VOOR EEN 6 CIL !


Als je nu iets beter leest, staat er al iets over een 'Lelystad' keuring. Dat is een kentekenkeuring voor auto's die geen typegoedkeuring hebben.

Jij weet echt heel erg goed waar je het over hebt, is het niet ?

Volgens mij ben je gewoon stikjaloers !

pi_9573783
quote:
Op woensdag 2 april 2003 00:22 schreef matboy het volgende:

[..]

Wel eens van rommelen met kentekens gehoord ?? Ik geef hier ook niet snel commentaar maar dit vind ik toch wel wat lucher.


Je bedoelt ongetwijfeld 'louche' ?
quote:
Als je namelijk een 6 cil in een 4 cil mocht bouwen dan ken ik redelijk wat mensen die dat met renault ook zouden doen, maar helaas: het mag gewoonweg niet !
Het mag niet zondermeer, maar als jij een auto aanpast, op een verantwoorde manier, kun je daar een aangepast kenteken voor krijgen.

Ik heb bij een garage gewerkt, waar ook een aantal van die omgebouwde golfjes in onderhoud waren, en daar stond overal braaf 'aantal cylinders: 6' op het kenteken.

Dus dat jouw vrienden het niet voor elkaar krijgen betekent waarschijnlijk dat ze niet van plan om de auto opnieuw te laten keuren (wat ik me met een renault ook voor kan stellen )

pi_9581417
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 08:25 schreef Makkinen het volgende:

[..]

Je bedoelt ongetwijfeld 'louche' ?
[..]

Het mag niet zondermeer, maar als jij een auto aanpast, op een verantwoorde manier, kun je daar een aangepast kenteken voor krijgen.

Ik heb bij een garage gewerkt, waar ook een aantal van die omgebouwde golfjes in onderhoud waren, en daar stond overal braaf 'aantal cylinders: 6' op het kenteken.

Dus dat jouw vrienden het niet voor elkaar krijgen betekent waarschijnlijk dat ze niet van plan om de auto opnieuw te laten keuren (wat ik me met een renault ook voor kan stellen )


Amen
pi_9581752
*Ziet verzande discussie in een TK topic...*

Useful...

*Meeting (still) is sometimes Disconnecting...*
pi_10618536
Jee ik lees nu pas wat een achterlijk gezeik er afgelopen maand is geplaatst.
Vooral die ene gast met zijn IQ van -120 weet echt niet waar die over praat.
Ik werk godomme zelf bij het testcenrum in Lelystad en heb veel contact met verzekeringsmaatschappijen en politie.
En de hele Nederlandse verkeerswetgeving en alle typegoedkeuringen zitten allemaal in mijn hoofd.......WIE IS HIER NOU DE EXPERT??????????

Wanneer je een aanpassing doet ivm inbouw naar grotere motor dan verlies je de typegoedkeuring, je krijgt dan een basis typegoedkeuring en vervolgens kan het zo zijn dat de auto getest moet worden in Lelystad (geluidstest, remtest, buigtest,weggedragtest etc)
Wat dus belangrijk is bij een motorwijziging, is dat de spoorbreedte niet te veel mag afwijken, de remmen moeten aangepast worden en........de maximale aslasten van de basis typegoedkeuring mag niet worden overschreden.
Dat betekent dat het werkelijke gewicht op de voor- en achteras niet hoger mag zijn dan het max dat staat aangegeven in de typegoedkeuring, is dat wel zo?? dan moet je dus het subframe aanpassen (overzetten van of verstevigen) en lukt het niet dan komt ie niet door de keuring.

Daarom is een 6 cilinder in golf type 1 een zeldzaam iets, er zullen hooguit 6 rondrijden die toch in het verleden door de keuring zijn gekomen, echter het wordt steeds moeilijker om dat te doen aangezien de regelwetgeving elk kwartaal iets veranderd.
Veel gasten met 6 cilinder in golf type 1 zullen dus bijna hun max aslast bereiken en krijgen daardoor bepaalde vermeldingen op hun kenteken.
En geloof het of niet onderstaande tekst bestaat echt.
" achterzitting dient te zijn verwijderd alsmede de rechter voorzitting tevens dient het gewicht van de bestuurder max 75kg te zijn."

Hoop dat ik iets heb verduidelijkt...........
Heb dus 6 cilinder op kenteken, heb een keuring gehad van 2300 piek, mijn verzekeringsmaatschappij deed niet moeilijk en heb hem all risk verzekerd op basis van taxatie rapport (24000) voor maar 23 euro per maand (75% no claim korting)

Verder verkoop ik de auto niet meer, sterker nog ik ben met turbo kit bezig en hoop over paar week te kunnen testen en verwacht dat er ca 350 paardekrachten zullen komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Blanko op 22-05-2003 23:04]

  donderdag 22 mei 2003 @ 23:03:13 #39
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_10618657
Je zegt het zelf al. alle typekeuringen zitten in je hoofd. ik heb ze liever zwart wit op papier met een paar leuke handtekeningen erbij

[Dit bericht is gewijzigd door matboy op 22-05-2003 23:08]

Life can be great, life can be good. But it's what you make of it ;)
  donderdag 22 mei 2003 @ 23:05:16 #40
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_10618723
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 22:59 schreef Blanko het volgende:
Jee ik lees nu pas wat een achterlijk gezeik er afgelopen maand is geplaatst.
Vooral die ene gast met zijn IQ van -120 weet echt niet waar die over praat.
Ik werk godomme zelf bij het testcenrum in Lelystad en heb veel contact met verzekeringsmaatschappijen en politie en de hele Nederlandse wegen en verkeerswet en alle typegoedkeuringen zitten allemaal in mijn hoofd.......WIE IS HIER NOU DE EXPERT??????????
Ik "onthoud" je ff als je het niet erg vindt, misschien heb ik je in de toekomst eens nodig
Speak only if it improves upon the silence....
pi_10618807
Is ok, je mag me altijd iets vragen hoor het is me werk en me hobby.
pi_10619010
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 23:03 schreef matboy het volgende:
Je zegt het zelf al. alle typekeuringen zitten in je hoofd. ik heb ze liever zwart wit op papier met een paar leuke handtekeningen erbij
Jij praat heel dom, ik ga ook niet op jou reageren manneke.
Je lult over dingen waar je geen verstand van hebt, hou je kop en hou je bij je computertje daar heb je blijkbaar wel verstand van (gezien je reacties in vraag en aanbod)
  vrijdag 23 mei 2003 @ 00:02:10 #43
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_10620046
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 23:15 schreef Blanko het volgende:

[..]

Jij praat heel dom, ik ga ook niet op jou reageren manneke.
Je lult over dingen waar je geen verstand van hebt, hou je kop en hou je bij je computertje daar heb je blijkbaar wel verstand van (gezien je reacties in vraag en aanbod)


quote:
Ik werk godomme zelf bij het testcenrum in Lelystad en heb veel contact met verzekeringsmaatschappijen en politie
als jij alles zo goed wist dan weet je ook dat de politie en jou geweldige verzekering niet de bevoegdheid heeft om te beslissen of het blok er wel of niet in mag

P.S. toch reageer je op me

Life can be great, life can be good. But it's what you make of it ;)
pi_10620173
ik chck dit even na bij de RVD, morgen ochtend meer nieuws
FROM BAGDAD WITH LOVE
  vrijdag 23 mei 2003 @ 00:18:46 #45
43728 jwstoop
Usericon....?
pi_10620401
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 00:02 schreef matboy het volgende:

[..]


[..]

als jij alles zo goed wist dan weet je ook dat de politie en jou geweldige verzekering niet de bevoegdheid heeft om te beslissen of het blok er wel of niet in mag

P.S. toch reageer je op me


Het blijft er op neerkomen dat JIJ offtopic aan het lullen bent en dat mag hier niet, dus ga maar lekker naar PTA

Ik kon het niet laten, ik zal verder mn bek houden....

pi_10620893
jah uhhhhhh we kunnen blijven lullen wat we willen

maar het blijft een pracht van een auto klaar

FROM BAGDAD WITH LOVE
pi_10621109
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 00:02 schreef matboy het volgende:

[..]


[..]

als jij alles zo goed wist dan weet je ook dat de politie en jou geweldige verzekering niet de bevoegdheid heeft om te beslissen of het blok er wel of niet in mag


Nee maar beiden WETEN in ieder geval wel wat wel en niet mag. Jij loopt hier de expert uit te hangen terwijl ongeveer alles wat jij zegt niet waar blijkt te zijn. Ik vind 't eigenlijk wel lachwekkend.

PS Lijkt me ontzettend gaaf om in die bak te rijden.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 23 mei 2003 @ 01:43:49 #48
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_10621308
OK OK, koop hem, maar veel plezier en ga eens lang een BEKENDE TUNER in NL en laat er dan eens naar kijken..... KONI is gewoon een GASDEMPER en GEEN OLIE of combinatie!! EEN Grouppe A uitlaat heeft al helemaal GEEN 2 uitlaatjes of stille demper. Enz ga maar zo even door.

Je koopt hier een halfgeprepareerde auto waar je van kunt zien dat het luchtfilter al een imitatie is en geen K&N of dergelijk goed spul....... Stroeve Motorsport verkoopt die luchtfiltertroep ook voor de man met wat minder geld

Hoe meer die glimt hoe harder die gaat zullen we maar zeggen

Maar doe je voordeel ermee als hij hem nog verkopen wil.....

Succes mensen

BTW scan je kenteken deel 1 eens in (zonder fotosoep aub )

En waarom ga jij zo vreemd schelden in je eigen topic ?? Als je zo sterk in je schoenen staat dan hoef je niet te schelden en kan je normaal je verhaal doen ! Ik zeg niet dat het niet gebouwd kan worden, dat is al vaker gedaan maar de vraag is of het echt allemaal wel zo "legaal" is. Wanneer heb jij hem zo op kenteken gekregen ?? Dat zijn vragen die mij resten. Waarom ??.... je zegt zelf ookal dat het moeilijk wordt de laatste jaren.

Tevens zeg ik niets over vermogen. Dit is zeker goed mogelijk en je 350 PK is ook zeker haalbaar omdat dit ook al proven is.

Woorden zoals "Sport remschijven" is in mijn ogen maar praat..... je zegt hoe groot ze zijn, en geboord/gegroefd of beide. Waarom ?? Dit is essentieel bij de ombouw. (Het merk vertel je namelijk wel.) Ik neem aan dat je je remklauwen, blokken, enz ook hebt aangepast bij deze vermogens en snelheden ??

Je zegt zelf tevens ergens dat je het beste de basis van een Golf G60 Type II kunt gebruiken. Iets later in dit topic heb je het er ineens over dat je een Golf Type 1 omgebouwd hebt

Zet nou eerst eens duidelijk op papier wat je hebt dan en kom eens met een goed overzicht wat je gedaan hebt, hoe en waarom en niet met verhalen van de politie die nooit iemand gelooft........

Overigens snap ik het nog steeds niet dat jij het over maximaal 6 stuks hebt die door deze keuring heen gekomen zullen zijn en een ander forum-figuur er ook ineens een aantal in onderhoud had in zijn voormalige werk met 6 cil. op het kenteken.... Laten we het er dan maar op houden dat de wereld klein is

[Dit bericht is gewijzigd door matboy op 23-05-2003 02:23]

Life can be great, life can be good. But it's what you make of it ;)
  vrijdag 23 mei 2003 @ 08:39:06 #49
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10622346
Ik adviseer de topicstarter het maar opnieuw te proberen. Van zowel zijn zijde als de rest iets vriendelijker gedrag en geen offtopic. De persoon die in het volgende topic wederom offtopic gaat hoeft voor mij een tijdje niet meer te reageren !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')