quote:Op woensdag 9 december 2020 23:48 schreef PlymouthFury het volgende:
Soury ook met vakantie gestuurd zag ik.
wishfull thinkingquote:Op woensdag 9 december 2020 23:49 schreef X-23 het volgende:
Worden deze punten met terugwerkende kracht verwerkt in de stand?
Alleen Soury?quote:Op woensdag 9 december 2020 23:48 schreef PlymouthFury het volgende:
Oh jammer, Heeft ze het zeker wel erg bont gemaakt danquote:Op woensdag 9 december 2020 23:48 schreef PlymouthFury het volgende:
Jammer dit. En alleen Soury blijkbaar.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:48 schreef PlymouthFury het volgende:
Wat was er gebeurd dan?quote:Op woensdag 9 december 2020 23:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Jammer dit. En alleen Soury blijkbaar.
Soury en DJMO zaten elkaar in de haren. Maar ik vond het over en weer gaan. Dus niet van één kant.quote:
Kwam ook uit het niets eigenlijk..quote:Op woensdag 9 december 2020 23:56 schreef shiitake het volgende:
[..]
Soury en DJMO zaten elkaar in de haren. Maar ik vond het over en weer gaan. Dus niet van één kant.
Je hebt nog 20 dagen.quote:
quote:
Tsja, soury heeft geen problemen om wat feller uit de hoek te komen en DJMO is ook geen katje. Maar ging het er echt zo erg aan toe dan?quote:Op woensdag 9 december 2020 23:56 schreef shiitake het volgende:
[..]
Soury en DJMO zaten elkaar in de haren. Maar ik vond het over en weer gaan. Dus niet van één kant.
20:21:58 uur.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vanaf hoe laat is dts dan al dicht
Viel wel mee imoquote:Op woensdag 9 december 2020 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Tsja, soury heeft geen problemen om wat feller uit de hoek te komen en DJMO is ook geen katje. Maar ging het er echt zo erg aan toe dan?
Murp voor de winstquote:
Lees even terugquote:Op woensdag 9 december 2020 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Tsja, soury heeft geen problemen om wat feller uit de hoek te komen en DJMO is ook geen katje. Maar ging het er echt zo erg aan toe dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |