abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 december 2020 @ 09:36:05 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_196632901
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

De NOD lijst:

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

disclaimer
pi_196633101
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 17:36 schreef _Lily_ het volgende:
Wat is jullie mening/ervaring over sauna bezoek tijdens de luteale fase?
Ik denk niet dat het echt kwaad kan. Ik zou gewoon doen waar je jezelf prettig bij voelt.

Ik heb binnen nu en een week ergens mijn nod en zit al lekker te pms-en. Meh
Nog iemand op het wachtbankje?
pi_196633313
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:51 schreef Bottoms_up het volgende:
Nog iemand op het wachtbankje?
ja, ook nog een weekje
pi_196633510
Ik zit vooral op het wachtbankje van mijn menstruatie, niet omdat ik enige illusie heb dat ik zwanger ben. :') Wacht nog steeds op mijn eerste menstruatie na het eruit halen van mijn spiraal, nu ruim 4 weken geleden.
Dus ja in theorie zou ik zwanger kunnen zijn, maar het lijkt me heel sterk. Ik hoop alleen dat mijn cyclus het snel op gaat pakken.
pi_196635545
Ik zit ook weer op het wachtbankje, NOD 15 december.

We gaan wel lekker gelijk op hier. :D
pi_196643216
Hier ook nod 15 december!
@Vaiana ik zal toch laagdrempelig een testje doen ;)
Shine bright like a diamond.
pi_196643382
Je zou toch denken dat er dan minstens 1 iemand zwanger het nieuwe jaar ingaat :)

Ik had echt gedacht dat ik nu wel zou voelen of het raak was of niet, want ja al ooit meegemaakt (en dat was vorig jaar nog), maar nope. Toen leefde ik er ook niet zo bewust naartoe en testte ik pas 4 dagen na nod.
pi_196643820
Hier de 19e nod, maar ik verwacht er niet veel van. Door drukte, stress en verkoudheid weinig actie gehad afgelopen 2 weken -O-
pi_196646225
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 20:18 schreef June. het volgende:
Hier ook nod 15 december!
@:Vaiana ik zal toch laagdrempelig een testje doen ;)
Haha ja, ik heb vrijdag wel een test gedaan maar dat was wellicht wat aan de vroege kant. Voel me nu wel een beetje grieperig, wat de laatste maanden vaak voortekenen van mijn menstruatie waren en met spiraal was mijn cyclus ook vaak boven de 30 dagen, ipv de wellicht verwachte 28. Dus ik kijk het nog even aan, maar ga einde van de week wel opnieuw testen denk ik.
Iemand nog tips voor fijne, betrouwbare en betaalbare testen? :+
pi_196646342
Ohja en ik heb ook een Corona test laten doen want grieperig. ;)
Ergens hoop ik dat ik gewoon ongesteld word, want ik heb niet heel serieus rekening gehouden met direct zwanger worden en dus best af en toe een borreltje (en 1x meerdere borreltjes) gedaan in de afgelopen twee weken. Zou liever aan een zwangerschap beginnen met de wetenschap dat de kans nihil is dat ik alcohol gedronken heb tijdens de eerste weken. Maargoed, we gaan het zien en voor nu zal ik nog even geduld moeten oefenen.
pi_196649366
Ik heb een heel aantal maanden geleden in dit topic gepost, omdat we graag zwanger wilden worden. Nadien kwam corona, werd het druk op ons werk en ondertussen zijn we ook nog verhuisd, dus we hadden eigenlijk weinig oog voor het zwanger worden. Sinds begin november is er weer wat rust in ons leven.

Besloten dat we het vanaf vorige maand weer zouden gaan proberen. 9 november voor het laatst ongesteld geweest en vanmorgen deed ik een duidelijke positieve test, 2 dagen na NOD. :) M'n borsten deden al zeer en sinds een maand of acht ben ik heel regelmatig ongesteld, dus ik had al zo'n vermoeden. Fijn dat het nu ook zover is. Heel spannend, omdat het nog heel pril is! Hopelijk gaat alles goed. :)
  donderdag 10 december 2020 @ 08:21:12 #12
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_196649422
Gefeliciteerd Komkommerschijfje! Wat fijn dat het gelukt is!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_196650138
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 08:15 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik heb een heel aantal maanden geleden in dit topic gepost, omdat we graag zwanger wilden worden. Nadien kwam corona, werd het druk op ons werk en ondertussen zijn we ook nog verhuisd, dus we hadden eigenlijk weinig oog voor het zwanger worden. Sinds begin november is er weer wat rust in ons leven.

Besloten dat we het vanaf vorige maand weer zouden gaan proberen. 9 november voor het laatst ongesteld geweest en vanmorgen deed ik een duidelijke positieve test, 2 dagen na NOD. :) M'n borsten deden al zeer en sinds een maand of acht ben ik heel regelmatig ongesteld, dus ik had al zo'n vermoeden. Fijn dat het nu ook zover is. Heel spannend, omdat het nog heel pril is! Hopelijk gaat alles goed. :)
Wat gaaf, gefeliciteerd!! Fijn dat het ook zo snel na het proberen gelukt is. O+
  donderdag 10 december 2020 @ 10:19:14 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_196650593
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 22:53 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Haha ja, ik heb vrijdag wel een test gedaan maar dat was wellicht wat aan de vroege kant. Voel me nu wel een beetje grieperig, wat de laatste maanden vaak voortekenen van mijn menstruatie waren en met spiraal was mijn cyclus ook vaak boven de 30 dagen, ipv de wellicht verwachte 28. Dus ik kijk het nog even aan, maar ga einde van de week wel opnieuw testen denk ik.
Iemand nog tips voor fijne, betrouwbare en betaalbare testen? :+
Kruidvat 2 voor 5 euro, de testen van de action en de testen van sensitest zijn allemaal prima.
Ik zou wel uitkijken met nu al continu gaan lopen testen. Het is namelijk verslavend en je kunt jezelf er goed gek mee maken (ik spreek helaas uit ervaring). Probeer eerst je cyclus in kaart te krijgen en ga daar op af ;) :*
disclaimer
pi_196652132
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vage streep te zien. Wat denken jullie? Mijn NOD is trouwens vandaag. Al wel wat symptomen waaronder grotere en gevoelige borsten, droge mond en een droge huid.

Ga me nu ff inlezen hier. ❤

edit: gefeliciteerd komkommerschijfje!!!
pi_196652252
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:58 schreef VenusFlyTrap het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vage streep te zien. Wat denken jullie? Mijn NOD is trouwens vandaag. Al wel wat symptomen waaronder grotere en gevoelige borsten, droge mond en een droge huid.

Ga me nu ff inlezen hier. ❤

edit: gefeliciteerd komkommerschijfje!!!
Ik vind hem niet heel vaag hoor. *O*

quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:19 schreef SQ het volgende:

[..]

Kruidvat 2 voor 5 euro, de testen van de action en de testen van sensitest zijn allemaal prima.
Ik zou wel uitkijken met nu al continu gaan lopen testen. Het is namelijk verslavend en je kunt jezelf er goed gek mee maken (ik spreek helaas uit ervaring). Probeer eerst je cyclus in kaart te krijgen en ga daar op af ;) :*
Goede tip, thanks. O+ Het is zeker een valkuil om teveel te testen. Mijn voornemen nu is 1x per week testen zolang ik niet ongesteld ben, zodat ik iig een beetje zicht heb op of het uitblijven van mijn menstruatie het traag op gang komen van mijn cyclus is of niet. Waarvan ik denk van wel, maar dat af en toe toetsen vind ik geen slecht idee. :+
pi_196655197
Ik zie je streep ook goed hoor! Gefeliciteerd! Zal eens kijken of ik ook een foto van mijn test kan maken straks.
  donderdag 10 december 2020 @ 15:08:27 #18
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_196655577
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:58 schreef VenusFlyTrap het volgende:
SPOILER

Ja, dat is een hele echte! Gefeliciteerd! *O* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_196660371
Gefeliciteerd @Komkommerschijfje en @VenusFlyTrap! *O*
pi_196660782
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 19:43 schreef altootje86 het volgende:
Gefeliciteerd @:Komkommerschijfje en @:VenusFlyTrap! *O*
Ik sluit me hierbij aan *O*
Shine bright like a diamond.
pi_196664967
Gefeliciteerd dames! Mooie strepen

Ik zit niet op de wachtbank momenteel, hartstikke ongesteld hier

Ik ga hierna ronde 4 in na miskraam (ronde 7 in totaal)
pi_196667998
Gefeliciteerd beide!

Hier lijkt het niks te zijn. Spotting al begonnen (dat wil op zich niets zeggen bij mij) en een negatieve test.

Ik merk dat het voorlopig veel relaxter gaat dan de vorige keer. Ja er is wel teleurstelling maar ik geef dan mijn zoon een dikke knuffel en weer door :)
pi_196669840
Hier nog een fotootje van mijn test van gisterochtend, 2 dagen na NOD.
Kunnen jullie 'm zien?

SPOILER

[ Bericht 15% gewijzigd door Komkommerschijfje op 11-12-2020 11:37:45 (grote foto) ]
pi_196670064
Streepjes *O*

Die zijn echt duidelijk te zien hoor!
  vrijdag 11 december 2020 @ 12:19:36 #25
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_196670521
Dat benne duidelijke strepen hoor VFT en Komkommer!
L'Enfer, c'est les autres.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')