Ik denk niet dat het echt kwaad kan. Ik zou gewoon doen waar je jezelf prettig bij voelt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:36 schreef _Lily_ het volgende:
Wat is jullie mening/ervaring over sauna bezoek tijdens de luteale fase?
Haha ja, ik heb vrijdag wel een test gedaan maar dat was wellicht wat aan de vroege kant. Voel me nu wel een beetje grieperig, wat de laatste maanden vaak voortekenen van mijn menstruatie waren en met spiraal was mijn cyclus ook vaak boven de 30 dagen, ipv de wellicht verwachte 28. Dus ik kijk het nog even aan, maar ga einde van de week wel opnieuw testen denk ik.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:18 schreef June. het volgende:
Hier ook nod 15 december!
@:Vaiana ik zal toch laagdrempelig een testje doen
Wat gaaf, gefeliciteerd!! Fijn dat het ook zo snel na het proberen gelukt is.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:15 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik heb een heel aantal maanden geleden in dit topic gepost, omdat we graag zwanger wilden worden. Nadien kwam corona, werd het druk op ons werk en ondertussen zijn we ook nog verhuisd, dus we hadden eigenlijk weinig oog voor het zwanger worden. Sinds begin november is er weer wat rust in ons leven.
Besloten dat we het vanaf vorige maand weer zouden gaan proberen. 9 november voor het laatst ongesteld geweest en vanmorgen deed ik een duidelijke positieve test, 2 dagen na NOD.M'n borsten deden al zeer en sinds een maand of acht ben ik heel regelmatig ongesteld, dus ik had al zo'n vermoeden. Fijn dat het nu ook zover is. Heel spannend, omdat het nog heel pril is! Hopelijk gaat alles goed.
Kruidvat 2 voor 5 euro, de testen van de action en de testen van sensitest zijn allemaal prima.quote:Op woensdag 9 december 2020 22:53 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Haha ja, ik heb vrijdag wel een test gedaan maar dat was wellicht wat aan de vroege kant. Voel me nu wel een beetje grieperig, wat de laatste maanden vaak voortekenen van mijn menstruatie waren en met spiraal was mijn cyclus ook vaak boven de 30 dagen, ipv de wellicht verwachte 28. Dus ik kijk het nog even aan, maar ga einde van de week wel opnieuw testen denk ik.
Iemand nog tips voor fijne, betrouwbare en betaalbare testen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vage streep te zien. Wat denken jullie? Mijn NOD is trouwens vandaag. Al wel wat symptomen waaronder grotere en gevoelige borsten, droge mond en een droge huid.
Ga me nu ff inlezen hier. ❤
edit: gefeliciteerd komkommerschijfje!!!
quote:Op donderdag 10 december 2020 11:58 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Ik vind hem niet heel vaag hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vage streep te zien. Wat denken jullie? Mijn NOD is trouwens vandaag. Al wel wat symptomen waaronder grotere en gevoelige borsten, droge mond en een droge huid.
Ga me nu ff inlezen hier. ❤
edit: gefeliciteerd komkommerschijfje!!!
Goede tip, thanks.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:19 schreef SQ het volgende:
[..]
Kruidvat 2 voor 5 euro, de testen van de action en de testen van sensitest zijn allemaal prima.
Ik zou wel uitkijken met nu al continu gaan lopen testen. Het is namelijk verslavend en je kunt jezelf er goed gek mee maken (ik spreek helaas uit ervaring). Probeer eerst je cyclus in kaart te krijgen en ga daar op af![]()
Het is zeker een valkuil om teveel te testen. Mijn voornemen nu is 1x per week testen zolang ik niet ongesteld ben, zodat ik iig een beetje zicht heb op of het uitblijven van mijn menstruatie het traag op gang komen van mijn cyclus is of niet. Waarvan ik denk van wel, maar dat af en toe toetsen vind ik geen slecht idee.
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 11:58 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Ja, dat is een hele echte! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vage streep te zien. Wat denken jullie? Mijn NOD is trouwens vandaag. Al wel wat symptomen waaronder grotere en gevoelige borsten, droge mond en een droge huid..
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
Ik sluit me hierbij aanquote:Op donderdag 10 december 2020 19:43 schreef altootje86 het volgende:
Gefeliciteerd @:Komkommerschijfje en @:VenusFlyTrap!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Komkommerschijfje op 11-12-2020 11:37:45 (grote foto) ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |