quote:Buffy volg ik niet, alleen Angel, mooie scene vanavond, Cordelia die Connor een zielklysma geeft.
Op woensdag 22 januari 2003 22:39 schreef Jerruh het volgende:
kenne ze geen spin off maken van evil willow?![]()
![]()
seeing red?
ik kijk buffy en meestal ook wel angel, maar angel vind ik een beetje rotzooierig
quote:S7 van Buffy is tot nu toe (heb tot ep 10 gezien) zekers de moeite waard.
Op woensdag 22 januari 2003 22:50 schreef schatje het volgende:[..]
Buffy volg ik niet, alleen Angel, mooie scene vanavond, Cordelia die Connor een zielklysma geeft.
quote:Neemt ie toch nog wraak.
Op woensdag 22 januari 2003 22:49 schreef FallenAngel666 het volgende:
Wat een naaistreek van Holtz
quote:ik heb alleen de verhalen van me vrindin gehoord, en ben wel errug benieuwd
Op woensdag 22 januari 2003 22:54 schreef kwib het volgende:[..]
S7 van Buffy is tot nu toe (heb tot ep 10 gezien) zekers de moeite waard.
quote:Daar heeft onze lieve Heer DVD-boxen voor geschapen. Ik heb net die van S4 besteld. Hopelijk ligt ie binnen 10 dagen op de mat
Op woensdag 22 januari 2003 23:08 schreef Jerruh het volgende:
voor de mensen die faith missen (zoals ik)
S1,2,3 zijn al binnen en ZEKER het geld waard
bargaining:
afterlife
flooded
life serial
all the way
ONCE MORE, WITH A FEELING!
tabula rasa
smashed
wrecked
gone
doublemeat palace
dead things
old & far away
as you were
hell's bells
normal again!
entropy
seeing red
villains
TWO TO GO & GRAVE
SEE YA AT SEASON 7
quote:Dat was Sarah McLachlan met Prayer of St. Francis.
Wat is de titel van het nummer dat ze op het einde speelden?
Nadat willow terug kwam.
*edit*
Dit soort info is terug te vinden op:
http://www.buffymusic.net
[Dit bericht is gewijzigd door CrazyCavia op 22-01-2003 23:50]
quote:Don't look now, maar zojuist was ze op V8 bij Angel
Op woensdag 22 januari 2003 23:08 schreef Jerruh het volgende:
voor de mensen die faith missen (zoals ik)
uit welk seizoen is die dan ? :S
[Dit bericht is gewijzigd door Loudje op 23-01-2003 14:17]
quote:Dat zal wel september worden.
Op donderdag 23 januari 2003 14:07 schreef Loudje het volgende:
BahIk hoop dat Seizoen 7 en 4 snel komen op Net5
quote:Nee maart al, lees het vorige deel.
Op donderdag 23 januari 2003 14:13 schreef schatje het volgende:[..]
Dat zal wel september worden.
quote:NET5 is toch wel een top zender dan.
Op donderdag 23 januari 2003 14:14 schreef SmashBro het volgende:[..]
Nee maart al, lees het vorige deel.
.
quote:Dat wisten we toch allang?
Op donderdag 23 januari 2003 14:15 schreef schatje het volgende:[..]
NET5 is toch wel een top zender dan.
Net 5
.
quote:* Loudje Kijkt alleen maar Net 5
Op donderdag 23 januari 2003 14:16 schreef SmashBro het volgende:[..]
Dat wisten we toch allang?
Net 5
.
quote:The muscial "Once More With Feeling" is van seizoen 6
Op donderdag 23 januari 2003 14:07 schreef Loudje het volgende:
BahIk hoop dat Seizoen 7 en 4 snel komen op Net5
Er staat bij net 5 dat volgende week "The Musical" is..uit welk seizoen is die dan ? :S
zoiets van Seizoen 1 Buffy vs. ...
...
Seizoen 6 Buffy vs. The Nerdsquad
Voor mijnbeeldvormign dan hè?
quote:season1: buffy vs. master (??)
Op donderdag 23 januari 2003 16:20 schreef ElCondor het volgende:
Ik ben een beetje confuus hoor, maar kna iemand een overzichtje van de seizoenen van The Buffster posten?zoiets van Seizoen 1 Buffy vs. ...
...
Seizoen 6 Buffy vs. The NerdsquadVoor mijnbeeldvormign dan hè?
quote:Lang leven www.buffyworld.com en http://www.buffyverse.info/
Op donderdag 23 januari 2003 16:20 schreef ElCondor het volgende:
Ik ben een beetje confuus hoor, maar kna iemand een overzichtje van de seizoenen van The Buffster posten?zoiets van Seizoen 1 Buffy vs. ...
...
Seizoen 6 Buffy vs. The NerdsquadVoor mijnbeeldvormign dan hè?
[Dit bericht is gewijzigd door Herda op 23-01-2003 16:30]
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 16:27 schreef Jerruh het volgende:[..]
season1: buffy vs. master (??)
season2: buffy vs. drusilla (of iets in die richting, deze weet ik nie)
season3: buffy vs. de burgemeester (+ faith)
season4: buffy vs. adam (met de initiative)
season5: buffy vs. glory
season6: buffy vs. de nerds
season7; buffy vs. ........
Aanvulllingen anyone?
quote:Nee Buffy word niet herhaald alleen Angels op V8 elke dag behalve vrijdag en het weekend.
Op donderdag 23 januari 2003 16:30 schreef schatje het volgende:
Hallo, wordt Buffy nog herhaald ofniet??
quote:Versus zoveel!!!
Op donderdag 23 januari 2003 16:31 schreef ElCondor het volgende:[..]
Aanvulllingen anyone?
quote:dunno....
Op donderdag 23 januari 2003 16:30 schreef schatje het volgende:
Hallo, wordt Buffy nog herhaald ofniet??
haha btw op woensdag zeg ik altijd tegen vrienden van tja ik kan niet vanavond ik ga buffy en angel kijken dan denken ze echt van dies gek altijd wel geinig!
op woensdag komen elke week 2 vrienden van mij bij mij kijken en een blowtje roken
zitten we dan 3 gasten van bijna 20 buffy en angel te kijken als tv verslaafden!!
quote:mjwa het lijkt me nie echt leuk om nu al te vertellen wie de slechterik van season 7 is, want da seizoen is dus nog nie uit, maar wa wil je meer weten?
Op donderdag 23 januari 2003 16:31 schreef ElCondor het volgende:[..]
Aanvulllingen anyone?
season 5: dood van moeder van buffy
season4: vertrek van oz
season 6: evil willow!!!!
blabla what do you wanna know?
quote:Buffy of Angel??
Op donderdag 23 januari 2003 16:39 schreef danosa het volgende:
Op marktplaats.nl worden de boxsets nu voor 50 euro aangeboden. Nieuw en gesealed. Deel 1 zelfs voor 25 euro!
quote:Zozo das lekker verschil (indien het dvd is)
Op marktplaats.nl worden de boxsets nu voor 50 euro aangeboden. Nieuw en gesealed. Deel 1 zelfs voor 25 euro!
[Dit bericht is gewijzigd door Herda op 23-01-2003 16:46]
quote:Buffy! De jongen heeft er meerdere, ik zie dat bv voor serie 5 al een bod boven de 70 euro is, maar volgens mij verkoopt hij ze gewoon voor die 50 euro en hebben mensen niet in de gaten dat dit een handelaar is met meer dan 1 set in zijn bezit.
Op donderdag 23 januari 2003 16:41 schreef schatje het volgende:[..]
Buffy of Angel??
quote:dat meen je niet!!!! OEH OEH OEH dan moet ik daar snel eens een kijkje gaan nemen en ze ALLLLLLEMAAL KOPUH
quote:Niet iedereen kijkt verder dan z'n neus lang is
Op donderdag 23 januari 2003 16:46 schreef danosa het volgende:[..]
Buffy! De jongen heeft er meerdere, ik zie dat bv voor serie 5 al een bod boven de 70 euro is, maar volgens mij verkoopt hij ze gewoon voor die 50 euro en hebben mensen niet in de gaten dat dit een handelaar is met meer dan 1 set in zijn bezit.
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 16:27 schreef Jerruh ongeveer het volgende:[..]
season1: buffy vs. master (??)
season2: buffy vs. Angel
season3: buffy vs. de burgemeester (+ faith)
season4: buffy vs. adam (met de initiative)
season5: buffy vs. glory
season6: buffy vs. de nerds
season7; buffy vs. ........
quote:danku!
Op donderdag 23 januari 2003 16:49 schreef Capetown het volgende:[..]
de nieuwe bad one schijnt iig erg bad te zijn
quote:mjwa ik denk da ze dawn nie als opvolgster zien
Op donderdag 23 januari 2003 16:53 schreef dapluiz het volgende:
Ik kijk het normaal nooit, dus als ik iets doms zeg sorry
Maar vond de scene dat Dawn gister ineens mee begon te vechten wel een beetje een voorproefje van Dawn als opvolger van buffy
Dat was toch het idee of niet ?
Las ergens dat SMG er geen zin meer in had
quote:Het was eigenlijk al niet zeker of ze seizoen 7 wilde gaan doen omdat smg wilde stoppen. Maar die hebben ze toch gemaakt maar de bedoeling is dat ze gaan stoppen.
Op donderdag 23 januari 2003 16:56 schreef Jerruh het volgende:[..]
mjwa ik denk da ze dawn nie als opvolgster zien
maar dat ze gewoon helemaal kappe met de serie...
quote:mjwa dr was ook es een roddel dat britney spears een paar afleveringen mee zou spele....mjwa da was de ultimate bad one geweest :p
Op donderdag 23 januari 2003 17:00 schreef Herda het volgende:[..]
Het was eigenlijk al niet zeker of ze seizoen 7 wilde gaan doen omdat smg wilde stoppen. Maar die hebben ze toch gemaakt maar de bedoeling is dat ze gaan stoppen.
Dawn word niet een opvolgster maar ze helpt zeg maar
baby spike me one more time
quote:Nee. (nadruk op de <punt>
Op donderdag 23 januari 2003 16:53 schreef dapluiz het volgende:
Ik kijk het normaal nooit, dus als ik iets doms zeg sorry
Maar vond de scene dat Dawn gister ineens mee begon te vechten wel een beetje een voorproefje van Dawn als opvolger van buffy
Dat was toch het idee of niet ?
Las ergens dat SMG er geen zin meer in had
quote:De regio 2 dvd-sets zijn erg duur, de regio 1 sets daarentegen kosten slechts ongeveer de helft. Nadelen zijn dat regio 1 jaar achterloopt op regio 2 en dat je de sets dus moet importeren aangezien Noord-Amerika regio 1 is wat betreft dvd's. Ook moet je een dvd-speler hebben die regiovrij is en moet je dvd-speler óf het ntsc-signaal omzetten naar pal óf je tv moet ntsc-signalen accepteren. Ik geloof dat de meeste moderne dvd-spelers en tv's hiertoe wel in staat zijn.
Op donderdag 23 januari 2003 16:35 schreef Hells_Angel het volgende:
over die DVD setten! ja die zijn erg prijssig! ik heb pas de 1e van Buffy en de 1e van Angel maar ik moet ze gewoon allemaal hebben!!!!!!
Ik heb nu de eerste drie seizoen van Buffy op regio 1 bij www.cd-wow.com. Ik ben erg tevreden over ze: Alles kwam aan in een week en er hoefden geen verzend- of douanekosten te worden betaald.
quote:Idd... dat zag ik dus ook op www.play.com dat de prijze van regio 1 een stuk lager zijn...
Op donderdag 23 januari 2003 18:30 schreef SuperSiem het volgende:[..]
De regio 2 dvd-sets zijn erg duur, de regio 1 sets daarentegen kosten slechts ongeveer de helft. Nadelen zijn dat regio 1 jaar achterloopt op regio 2 en dat je de sets dus moet importeren aangezien Noord-Amerika regio 1 is wat betreft dvd's. Ook moet je een dvd-speler hebben die regiovrij is en moet je dvd-speler óf het ntsc-signaal omzetten naar pal óf je tv moet ntsc-signalen accepteren. Ik geloof dat de meeste moderne dvd-spelers en tv's hiertoe wel in staat zijn.
Ik heb nu de eerste drie seizoen van Buffy op regio 1 bij www.cd-wow.com. Ik ben erg tevreden over ze: Alles kwam aan in een week en er hoefden geen verzend- of douanekosten te worden betaald.
had ik ook gezegd in het irc kanaal maar toen werd er door niemand geluisterd
quote:Ik wel! Ik wel!!
Op donderdag 23 januari 2003 19:05 schreef Aero het volgende:[..]
Idd... dat zag ik dus ook op www.play.com dat de prijze van regio 1 een stuk lager zijn...
had ik ook gezegd in het irc kanaal maar toen werd er door niemand geluisterd
Zelf ga ik voor Regio2. Ben te lui om de DVDplayer regiovrij te maken (toetsencombo van 20 ) en nu heb ik een mooier boekje met de cd's erin
quote:Heb zelf nog maar een paar eps gezien maar tot nu toe bevalt het me perfect.
Op donderdag 23 januari 2003 18:07 schreef Neejoh het volgende:[..]
Nee. (nadruk op de <punt>
) Maar er komt nog wel iets over in de series. Just sit and watch season7
Erg komisch
quote:Tsja dat is zo ja. maar gelukkig hebben ze haar niet toegelaten
Op donderdag 23 januari 2003 17:07 schreef Jerruh het volgende:[..]
mjwa dr was ook es een roddel dat britney spears een paar afleveringen mee zou spele....mjwa da was de ultimate bad one geweest :p
baby spike me one more time
quote:psies
Op donderdag 23 januari 2003 20:42 schreef Herda het volgende:[..]
Tsja dat is zo ja. maar gelukkig hebben ze haar niet toegelaten
nu algemene vraag: wat is de alltime favoriet geweest in de afgelopen 6 seizoenen en wat verwacht je van de zevende?
quote:Zou een knal geven ja
Op donderdag 23 januari 2003 20:53 schreef Jerruh het volgende:[..]
psies
ik denk da als ze een vampier was geweest, ze moeilijk te doden was: die silliconen houwen zelfs de sterktste spies tegen
nu algemene vraag: wat is de alltime favoriet geweest in de afgelopen 6 seizoenen en wat verwacht je van de zevende?
Maar goed even op je vraag: als ik er echt 1 moet kiezen (vond seizoen 6 over het algemeen goed) Two to Go en Grave (vind dat 1 grote eps) die 2 zijn echt
Angel was ook weer errug mooi..ben benieuwd naar de laatste aflevering...
quote:Bedoel je mijn favoriete seizoen of mijn favoriete aflevering?
Op donderdag 23 januari 2003 20:53 schreef Jerruh het volgende:
Mijn favoriete seizoen is nummer 3. Zo'n beetje iedere aflevering was erg goed; Faith, Mr Trick en de Mayor waren goede personages; het was het laatste seizoen met de 'oude' cast: Allemaal redenen om het het beste seizoen te noemen. Seizoen 2 was ook goed, maar die was meer dramatisch, 3 had meer humor en dan ga ik toch echt voor de humor.
Mijn favoriete aflevering is uiteraard de musical, daar is geen uitleg voor nodig. Andere goede afleveringen zijn Becoming I+II, The Wish, Doppelgangland en Hush. edit: En dan vergeet ik haast de laatste paar afleveringen van seizoen 6, die waren beter dan de meeste Hollywoodproducties.
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 21:07 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Bedoel je mijn favoriete seizoen of mijn favoriete aflevering?
Mijn favoriete seizoen is nummer 3. Zo'n beetje iedere aflevering was erg goed; Faith, Mr Trick en de Mayor waren goede personages; het was het laatste seizoen met de 'oude' cast: Allemaal redenen om het het beste seizoen te noemen. Seizoen 2 was ook goed, maar die was meer dramatisch, 3 had meer humor en dan ga ik toch echt voor de humor.
Mijn favoriete aflevering is uiteraard de musical, daar is geen uitleg voor nodig. Andere goede afleveringen zijn Becoming I+II, The Wish, Doppelgangland en Hush. edit: En dan vergeet ik haast de laatste paar afleveringen van seizoen 6, die waren beter dan de meeste Hollywoodproducties.
favo personages: faith, dru, glory, evil willow, tara
wie ik zelf wel wilde slayeren: warren, wa was die gozer irri
quote:Correctie: Met geluid, zonder spraak. Muziek speelde wel een grote rol.
Op donderdag 23 januari 2003 21:18 schreef Jerruh het volgende:[..]
hush is ook mijn favoriete, echt geweldig, hoe zonder geluid spanning is opgebouwd
![]()
quote:Mijn favoriete personages: Buffy, Willow, Giles, Spike, Drusilla, Faith en de nerds.
favo personages: faith, dru, glory, evil willow, tara
wie ik zelf wel wilde slayeren: warren, wa was die gozer irri
quote:Ik heb seizoen 2 besteld van Angel bij CDWOW, dus volume een en twee, kost 85 euro, verzendkosten gratis.
Op donderdag 23 januari 2003 16:46 schreef danosa het volgende:[..]
Buffy! De jongen heeft er meerdere, ik zie dat bv voor serie 5 al een bod boven de 70 euro is, maar volgens mij verkoopt hij ze gewoon voor die 50 euro en hebben mensen niet in de gaten dat dit een handelaar is met meer dan 1 set in zijn bezit.
quote:Is met creditcard betalen
Op donderdag 23 januari 2003 22:52 schreef schatje het volgende:[..]
Ik heb seizoen 2 besteld van Angel bij CDWOW, dus volume een en twee, kost 85 euro, verzendkosten gratis.
quote:Volgens mij door Doyle, ook half demon, die zijn leven had opgeofferd, en vervolgens de gave van visioenen enzo aan haar gaf.
Op vrijdag 24 januari 2003 10:58 schreef BAZZA het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het komt dat Cordelia een "halve demoon" is ?
quote:Ohja zoiets was het, dank
Op vrijdag 24 januari 2003 11:35 schreef schatje het volgende:Volgens mij door Doyle, ook half demon, die zijn leven had opgeofferd, en vervolgens de gave van visioenen enzo aan haar gaf.
quote:Zo ongeveer ja.
Op vrijdag 24 januari 2003 11:35 schreef schatje het volgende:[..]
Volgens mij door Doyle, ook half demon, die zijn leven had opgeofferd, en vervolgens de gave van visioenen enzo aan haar gaf.
quote:Ok.
Op vrijdag 24 januari 2003 13:02 schreef WheeleE het volgende:[..]
Zo ongeveer ja.
Doyle heeft Cordelia die visioenen gegeven, maar dat maakte haar nog geen half-demon, ze bleef gewoon mens. De visioenen waren echter fysiek onhoudbaar aan het worden, ze ging er bijna aan onderdoor. Toen heeft Angel (geloof ik) iets met een andere Demon geregeld (Chip, een soort van recruiter). Die kon haar verlossen van de visioenen, of ze kon ze houden, maar dan werd ze half-demon. Ze wilde die visioenen blijven gebruiken om mensen te helpen, dus koos ze er voor om half-demon te worden.
Buffy was gisteren te gast bij Angel op V8, was wel leuk.
quote:Bijna goed, die andere Demon is gewoon naar haar toegekomen maar maakt voor de rest niet uit
Op vrijdag 24 januari 2003 13:02 schreef WheeleE het volgende:[..]
Zo ongeveer ja.
Doyle heeft Cordelia die visioenen gegeven, maar dat maakte haar nog geen half-demon, ze bleef gewoon mens. De visioenen waren echter fysiek onhoudbaar aan het worden, ze ging er bijna aan onderdoor. Toen heeft Angel (geloof ik) iets met een andere Demon geregeld (Chip, een soort van recruiter). Die kon haar verlossen van de visioenen, of ze kon ze houden, maar dan werd ze half-demon. Ze wilde die visioenen blijven gebruiken om mensen te helpen, dus koos ze er voor om half-demon te worden.
quote:Die cross-over is altijd leuk en scheelt de makers weer wat afleveringen
Op vrijdag 24 januari 2003 16:38 schreef schatje het volgende:[..]
Ok.
Buffy was gisteren te gast bij Angel op V8, was wel leuk.
Cordelia is geen half-demon vanwege aflevering 1x09 waarin doyle zichzelf opoffert voor de mensheid en voordat hij dat doet cordelia kust waardoor zij de visioenen krijgt..
Cordelia kreeg toen dus alleen de visioenen.. maar omdat zij maar een mens was kon ze er heel moeilijk tegen en dat werd later dus zo erg dat ze zichzelf knock-out visioneerde ( ) toen trad ze zeg maar uit dr lichaam en werd ze wakker in de zelfde kamer waar haar lichaam lag en waar angel dus ook zat.. zij probeerde hele tijd aandacht te krijgen en toen kwam skip onze grote filmliefhebber die vertelde haar dat als ze daar blijft liggen ze dood zou gaan. en toen kwam ie met de oplossing om het zo te verdraaien dat ze angel nooit ontmoet zou hebben en dus een bermoemd filmster zou worden.. nou daar koos ze toen voor maar toen ze in dat nieuwe leven kwam kwam ze toch weer terecht bij angel die helemaal freak was geworden omdat hij de visioenen nu had.. toen kuste ze angel en kreeg zij de visioenen weer waardoor skip weer kwam die opmerkte dat het zo weer hetzelfde gaat.. toen was er nog een oplossing en dat was dat ze half-demon kon worden.. daar koos ze dan voor ondanks dat ze bang was voor lelijke verschijnselen..
nou aan het eind dus kreeg ze een visioen en daar begon ze over te vertellen en hun vonden het raar maar ze had dus toen geen last meer van de visioenen alleen ze begon wel te zweven
zo..
quote:Ik zat er niet zo heel erg ver naast hoor
Op vrijdag 24 januari 2003 20:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
pff zijn jullie nou fans?Cordelia is geen half-demon vanwege aflevering 1x09 waarin doyle zichzelf opoffert voor de mensheid en voordat hij dat doet cordelia kust waardoor zij de visioenen krijgt..
Cordelia kreeg toen dus alleen de visioenen.. maar omdat zij maar een mens was kon ze er heel moeilijk tegen en dat werd later dus zo erg dat ze zichzelf knock-out visioneerde (
) toen trad ze zeg maar uit dr lichaam en werd ze wakker in de zelfde kamer waar haar lichaam lag en waar angel dus ook zat.. zij probeerde hele tijd aandacht te krijgen en toen kwam skip onze grote filmliefhebber die vertelde haar dat als ze daar blijft liggen ze dood zou gaan. en toen kwam ie met de oplossing om het zo te verdraaien dat ze angel nooit ontmoet zou hebben en dus een bermoemd filmster zou worden.. nou daar koos ze toen voor maar toen ze in dat nieuwe leven kwam kwam ze toch weer terecht bij angel die helemaal freak was geworden omdat hij de visioenen nu had.. toen kuste ze angel en kreeg zij de visioenen weer waardoor skip weer kwam die opmerkte dat het zo weer hetzelfde gaat.. toen was er nog een oplossing en dat was dat ze half-demon kon worden.. daar koos ze dan voor ondanks dat ze bang was voor lelijke verschijnselen..
nou aan het eind dus kreeg ze een visioen en daar begon ze over te vertellen en hun vonden het raar maar ze had dus toen geen last meer van de visioenen alleen ze begon wel te zweven
zo..
quote:Ik had het ook een beetje goed hoor.
Op vrijdag 24 januari 2003 20:57 schreef WheeleE het volgende:[..]
Ik zat er niet zo heel erg ver naast hoor
quote:ik ben trots op jullie!
Op vrijdag 24 januari 2003 22:17 schreef schatje het volgende:[..]
Ik had het ook een beetje goed hoor.
ik vind groo alleen nie kewl....de laatste afleveringen zijn mij te verwarrend...
"hush...."
quote:Je bedoelt??
Op vrijdag 24 januari 2003 22:26 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik vind groo alleen nie kewl....de laatste afleveringen zijn mij te verwarrend...
"hush...."
quote:ik heb 1 aflevering gemist van angel en meteen was die wesley anders, groo was trug en iets met een baby enzo: ik vroeg me dus echt af wat er allemaal was gebeurd.... En daarbij vind ik dat in angel niet echt een sterke verhaallijn zit door de series heen. het leuke aan cordelia in buffy vond ik dat ze eigenlijk als gewoon persoon lekker uit de verf kwam. Nu is ze opeens ook al soort van bovennatuurlijk persoontje...beetje jammer.
Op zaterdag 25 januari 2003 12:37 schreef schatje het volgende:[..]
Je bedoelt??
maar angel zelf is kewl!
(en "hush.." was een soort van reactie op mijn favo aflevering van buffy )
quote:De extra's stellen me een beetje teleur: alleen wat screentests en commentary's zijn wat karig. De twee featurettes zijn ook niet erg origineel, bij de Buffy dvd's zijn wel interessante featurettes, dus Fox kan het wel. Ik hoop maar niet dat het komt omdat de release slechts een paar maanden is na afloop van het seizoen, want dat belooft niet veel goeds voor de Buffy seizoen 6 release die in mei komt.
Disc 1 Heartthrob
That Vision Thing
That Old Gang Of Mine
Carpe NoctumDisc 2 Fredless
Billy
Offspring
Quickening
Commentary for Billy by Tim Minear and Jeffrey BellDisc 3 Lullaby
Dad
Birthday
Buffy Season 2 DVD Trailer
Buffy Season 3 DVD Trailer
Buffy Season 4 DVD Trailer
Buffy The Vampire Slayer Feature Trailer
Angel Season 1 DVD Trailer
Angel Season 2 DVD TrailerDisc 4 Provider
Waiting in the Wings
Couplet
Loyalty
Deleted Scene from Waiting in the Wings
Commentary for Waiting in the Wings by Joss WhedonDisc 5 Sleep Tight
Forgiving
Double or Nothing
The PriceDisc 6 A New World
Benediction
Tomorrow
Featurette: Season 3 Overview
Featurette: Page to Screen
Amy Acker Screen Test
Vincent Kartheiser Screen Test
Still Gallery - 50 images approx.
quote:Groo niet kewl?
Op vrijdag 24 januari 2003 22:26 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik ben trots op jullie!
"hush...."
Ik vind Angel dus ook way cooler dan Buffy omdat in Angel de leads zichzelf heerlijk belachelijk kunnen maken.
quote:ik vind groo beetje irri, thats all
Op zaterdag 25 januari 2003 17:48 schreef lawsuit het volgende:[..]
Groo niet kewl?
Ik denk dat je de verhaallijn van Angel niet helemaal snapt, Angel is namelijk humor met actie, en de naiviteit van Groo past daar juist geweldig in.Ik vind Angel dus ook way cooler dan Buffy omdat in Angel de leads zichzelf heerlijk belachelijk kunnen maken.
en buffy heeft goeie oneliners!
quote:Hehehe, ieder zijn smaak he.
Op zaterdag 25 januari 2003 17:59 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik vind groo beetje irri, thats all
maar de personages vind ik op zich nie slecht, ik mis gewoon een soort van verhaallijn waardoor ik nie echt uitkijk naar een soort echte finaleaflevering die meteen alle aflevering van tevoren op hun plaats zetten, like de burgemeester van season 3 die in de finale laat zien waarom de afleveringen daarvoor zow opbouwend waren
en buffy heeft goeie oneliners!
Ik vind juist de verhaallijn van Angel ijzersterk, dit seizoen gaat het over een onmogelijke liefde, sex uit woede, een zwangerschap die niet mogelijk zou moeten zijn, de moeder die zich opoffert, en Angel die als vader zijn uiterste best doet om zijn familie (inclusief Cordelia&gang) bijeen te houden.
In Angel zitten trouwens briljante grappen, maar dan moet je wel goed engels verstaan en niet de ondertiteling lezen.
quote:Ik lig ook regelmatig in een deuk om de overgangen tussen scenes. Ik kan zo gauw ff geen voorbeeld bedenken, maar vaak wordt op het eind van een scene iets gezegd of gedaan en meteen in het begin van de volgende scene wordt dan weer iets gezegd of gedaan waaruit blijkt dat dat helemaal niet klopts.
Op zaterdag 25 januari 2003 19:02 schreef lawsuit het volgende:[..]
In Angel zitten trouwens briljante grappen, maar dan moet je wel goed engels verstaan en niet de ondertiteling lezen.
quote:paar afleveringen geleden:
Op zaterdag 25 januari 2003 20:11 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ik lig ook regelmatig in een deuk om de overgangen tussen scenes. Ik kan zo gauw ff geen voorbeeld bedenken, maar vaak wordt op het eind van een scene iets gezegd of gedaan en meteen in het begin van de volgende scene wordt dan weer iets gezegd of gedaan waaruit blijkt dat dat helemaal niet klopts.
Groo: Angel, you and I have fought side by side on more than one occasion. Fellow warriors...shoulder to shoulder. By now my counsel must assuredly hold weight. So I beseech you to heed my words.
Angel: Okay.
Groo: Pomegranate Mist is the wrong colour for this room.
en Jerruh maar zeggen dat Groo niet kewl is
quote:zoiets als: angel en cordelia staan voor een beerput en cordelia zegt; daar zit die demon in, ik voel het aan me water! en dan in de volgende scnene staan ze onder de stront en zegt angel: jij ook met je voorgevoel (dit is niet gebeurd, maar bedoel je dit soort grappen?)
Op zaterdag 25 januari 2003 20:11 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ik lig ook regelmatig in een deuk om de overgangen tussen scenes. Ik kan zo gauw ff geen voorbeeld bedenken, maar vaak wordt op het eind van een scene iets gezegd of gedaan en meteen in het begin van de volgende scene wordt dan weer iets gezegd of gedaan waaruit blijkt dat dat helemaal niet klopts.
och angel en buffy allebei maar buffy...mwja...toch leuker
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 20:22 schreef lawsuit het volgende:[..]
paar afleveringen geleden:
Groo: Angel, you and I have fought side by side on more than one occasion. Fellow warriors...shoulder to shoulder. By now my counsel must assuredly hold weight. So I beseech you to heed my words.
Angel: Okay.
Groo: Pomegranate Mist is the wrong colour for this room.en Jerruh maar zeggen dat Groo niet kewl is
hier een quote vlak voor de finale van season 6, ofwel: vlak voordta glory een poort wilt openen en iedreen gedoemd is:
Buffy: "This is how many apocalypses for us now?"
Giles: "Oh, well... uh... six at least. Feels like a hundred."
(uit: the gitf)
voor de rest nog meer leuke quotes:
Glory: "The Slayer's a robot! Did everybody else know the Slayer was a robot?"
Buffy: "Glory? You're not the brightest god in the heavens, are you?"
Glory: "Funny, 'cause I look around at this world you're so eager to be a part of, and all I see's six billion lunatics looking for the fastest ride out. Who's not crazy? Look around... everyone's drinkin', smokin', shootin' up, shootin' each other or just plain screwing their brains out because they don't want 'em anymore. I'm crazy? Honey, I am the original one-eyed chicklet in the kingdom of the blind 'cause at least I admit the world makes me nuts. Name one person who can take it here. That's all I'm asking. Name one."
Glory: "Did anybody order an apocalypse?"
en als deze iemand nog kent: Cheese guy: "I've made a little space for the cheese slices."
(met aan het einde van de aflevering: Buffy: "Well, at least you all didn't dream about that guy with the cheese. I don't know where the hell that came from." )
quote:Dat bedoel ik ongeveer, maar een beter voorbeeld is het volgenden (verzonnen) gesprekje:
Op zaterdag 25 januari 2003 20:23 schreef Jerruh het volgende:[..]
zoiets als: angel en cordelia staan voor een beerput en cordelia zegt; daar zit die demon in, ik voel het aan me water! en dan in de volgende scnene staan ze onder de stront en zegt angel: jij ook met je voorgevoel (dit is niet gebeurd, maar bedoel je dit soort grappen?)
quote:Op de een of andere manier blijft Buffy inderdaad leuker. Angel is hartstikke goed, maar als ik moet kiezen om een Buffy-ep nog een keertje op te zetten of een Angel-ep voor de tweede keer te kijken, kies ik in bijna 100% van de gevallen voor Buffy.
och angel en buffy allebeimaar buffy...mwja...toch leuker
quote:Jij hebt zeker Angel 1/1 nooit gezien, meer humor in 1 aflevering is werkelijk onmogelijk!
Op zaterdag 25 januari 2003 20:36 schreef Jerruh het volgende:[..]
![]()
hier een quote vlak voor de finale van season 6, ofwel: vlak voordta glory een poort wilt openen en iedreen gedoemd is:
Buffy: "This is how many apocalypses for us now?"
Giles: "Oh, well... uh... six at least. Feels like a hundred."(uit: the gitf)
voor de rest nog meer leuke quotes:
Glory: "The Slayer's a robot! Did everybody else know the Slayer was a robot?"
Buffy: "Glory? You're not the brightest god in the heavens, are you?"Glory: "Funny, 'cause I look around at this world you're so eager to be a part of, and all I see's six billion lunatics looking for the fastest ride out. Who's not crazy? Look around... everyone's drinkin', smokin', shootin' up, shootin' each other or just plain screwing their brains out because they don't want 'em anymore. I'm crazy? Honey, I am the original one-eyed chicklet in the kingdom of the blind 'cause at least I admit the world makes me nuts. Name one person who can take it here. That's all I'm asking. Name one."
Glory: "Did anybody order an apocalypse?"
en als deze iemand nog kent: Cheese guy: "I've made a little space for the cheese slices."
(met aan het einde van de aflevering: Buffy: "Well, at least you all didn't dream about that guy with the cheese. I don't know where the hell that came from." )
Jaja, ik ben diehard Angel fan
quote:Die komen uit 4x22, Restless, als ik het goed heb. Die kaasgast kwam toch in al hun dromen voor? Ik geloof dat Joss Whedon ooit had gezegd dat hij hem erin had gestopt om de fans gek te maken, die zouden er namelijk allemaal symbolische betekenissen achter gaan zoeken.
Op zaterdag 25 januari 2003 20:36 schreef Jerruh het volgende:[..]
en als deze iemand nog kent: Cheese guy: "I've made a little space for the cheese slices."(met aan het einde van de aflevering: Buffy: "Well, at least you all didn't dream about that guy with the cheese. I don't know where the hell that came from." )
quote:haha ik merk ut
Op zaterdag 25 januari 2003 20:42 schreef lawsuit het volgende:[..]
Jij hebt zeker Angel 1/1 nooit gezien, meer humor in 1 aflevering is werkelijk onmogelijk!
Jaja, ik ben diehard Angel fan
quote:da deej ik dus: ik dacht da da een of andere demon was die zorgde voor alles, totdat de oerslayer kwam
Op zaterdag 25 januari 2003 20:45 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Die komen uit 4x22, Restless, als ik het goed heb. Die kaasgast kwam toch in al hun dromen voor? Ik geloof dat Joss Whedon ooit had gezegd dat hij hem erin had gestopt om de fans gek te maken, die zouden er namelijk allemaal symbolische betekenissen achter gaan zoeken.
glory had altij leuke quotes (we obey you, our gloryness
)
quote:Ik vond Glory ook erg grappig; zo dom, naief en arrogant als ze was.
Op zaterdag 25 januari 2003 20:48 schreef Jerruh het volgende:[..]
da deej ik dus: ik dacht da da een of andere demon was die zorgde voor alles, totdat de oerslayer kwam
glory had altij leuke quotes
(we obey you, our gloryness
)
hier alvast voorproefje:
bunnieeeeeeeees, it must be the bunniesssssssss
tara: that annoying anya sings about bunnies......again
willow: shall we cast a spell agains bunnysongs?
tara: cool....gniffel....can we change her in a bunny
willow: nah, too easy
oh my god, do I hear a singing spike
fieuw, it's only dawn...
Nog een vraagje:
Morgen is "Once more with feeling" weer aan de beurt, maar gaat Net5 daarna meteen door met het nieuwe seizoen?
quote:Ze kan de visioenen beter verdragen, zijn niet meer zo slopend als eerst, en ze kan mensen " enlighten" of iets in die richting. Een soort van "soul enema" zoals ze zelf zeiden
Op dinsdag 28 januari 2003 09:24 schreef iMAGE het volgende:
Vraagje, wat zijn dan de 'special powers' van Cordelia nu ze half-demon is?
quote:Nee, er gaan geruchten dat Net5 begin maart de eerste paar afleveringen van sezoen 7 uitzend, maar das nog niet zeker.
Nog een vraagje:
Morgen is "Once more with feeling" weer aan de beurt, maar gaat Net5 daarna meteen door met het nieuwe seizoen?
quote:En ze heeft ook een soort automatisch afweermechanisme tegen vijanden toch, dat zag je een paar weken geleden met die kwalachtige beesten toen ze voor het eerst oplichtte.
Op dinsdag 28 januari 2003 10:59 schreef WheeleE het volgende:[..]
Ze kan de visioenen beter verdragen, zijn niet meer zo slopend als eerst, en ze kan mensen " enlighten" of iets in die richting. Een soort van "soul enema" zoals ze zelf zeiden
.
Cordelia is zo ontzettend cool nu ze die powers heeft. . Dat ze ging oplichten toen Connor haar aanviel was ook meteen het coolste stukje uit de aflevering van vorige week.
.
En gaat Groo nou echt weg??
Angel op V8 was ook wel cool, Darly in die kist.
quote:ik moet als verstokte buffy fan zeggen dat de angel aflevering errug goed was!
Op donderdag 30 januari 2003 10:43 schreef schatje het volgende:
Jezus, wat was Angel gisteren cool zeg, Cordelia die op punt stond haar gevoelens te laat blijken tegenover Angel, op de snelweg gehinderd werd door de Machten, vervolgens te horen kreeg dat het tijd was voor een hoger niveau, en via een opgelichte straal naar de hemel vertrok, echt wel mooie scene.Terwijl Angel op hetzelfde moment vastgetekend in een stalen kist de bodem van de zee opzocht, dit nadat hij knock-out was geslagen door zijn zoon omdat Angel Holtz zou hebben vermoord.En gaat Groo nou echt weg??
Angel op V8 was ook wel cool, Darly in die kist.
jammer dat we tot na de grote vakantie moeten gaan wachten tot de nieuwe afleveringen.....
quote:Ik heb ook genoten van de Buffy musical.
Op donderdag 30 januari 2003 11:27 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik moet als verstokte buffy fan zeggen dat de angel aflevering errug goed was!
ik heb gister toch weer gelachen bij de musical aflevering van buffy, ik vind het best goe gevonden, ook de spot die er bij zat op musicalgenre, geweldig
quote:Inderdaad, asociaal is het.
jammer dat we tot na de grote vakantie moeten gaan wachten tot de nieuwe afleveringen.....
quote:slaat toch nergens op da we meer dan een half jaar moeten wachten totdat we weer kunnen kijken. Kunnen ze ons niet ff verwennen met herhalingen van leuke seasons ofzo?
Op donderdag 30 januari 2003 11:54 schreef schatje het volgende:[..]
Ik heb ook genoten van de Buffy musical.
[..]Inderdaad, asociaal is het.
Komt 14 februari uit, complete eerste seizoen voor maar 46.95 bij CDWOW, verzendkosten gratis.Dus gelijk maar even besteld.
quote:Angel wordt wel herhaald op V8, maar idd, ze kunnen best wel meer herhalen, niet iedereen heeft alles meegekregen.
Op donderdag 30 januari 2003 11:59 schreef Jerruh het volgende:[..]
slaat toch nergens op da we meer dan een half jaar moeten wachten totdat we weer kunnen kijken. Kunnen ze ons niet ff verwennen met herhalingen van leuke seasons ofzo?
enne Cordelia was een stuk mooier met dat donkere haar, nu lijkt het net een soort man-wijf
quote:De eerste keer dat gesprek tussen Skip en Angel vond ik geweldig!
Op donderdag 30 januari 2003 12:47 schreef Jerruh het volgende:
whoei , dr zijn veel quotes bekend van buffy, maar heeft er iemand echt superdrohe quotes van angel?
Over gister: OMG!! arme Angel; eerst zie je hem heel gelukkig, maar je weet dat het niet klopt en dan inneens dit Het zien opstijgen van cordy en het afdalen van Angel was erg mooi gedaan op die manier.
Als ze die musical van Buffy nou tijdens het seizoen lieten zien dan klopte het verhaal beter en was Buffy iig tegelijk met Angel afgelopen.
Poe een half jaar w88, weet niet of ik dat volhoud
[offtopic]
Brakke Net 5:
Buffy->
"dit was het einde van Buffy"->
"dit was het einde van Angel"->
Angel->
"dit was het einde van Buffy"
quote:Ja, dat was inderdaad superstom. En ze zaten gewoon te slapen bij Net5, want bij Angel vergaten ze ook de ondertiteling in het begin.
Op donderdag 30 januari 2003 14:41 schreef MariahCareyLover het volgende:[offtopic]
Brakke Net 5:
Buffy->
"dit was het einde van Buffy"->
"dit was het einde van Angel"->
Angel->
"dit was het einde van Buffy"![]()
![]()
Was wel leuk om de Angel seizoensfinale voor de tweede keer te zien. Gelukkig weet ik al hoe het verder gaat, ik zou niet nog een half jaar kunnen wachten.
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 13:16 schreef BAZZA het volgende:
Wat kunnen ze allemaal mooi zingen zeg![]()
enne Cordelia was een stuk mooier met dat donkere haar, nu lijkt het net een soort man-wijf
quote:Nogmaals
vroeger
heden
quote:Vanavond weer
Op donderdag 30 januari 2003 14:41 schreef MariahCareyLover het volgende:[..]
Over gister: OMG!! arme Angel; eerst zie je hem heel gelukkig, maar je weet dat het niet klopt en dan inneens dit
Het zien opstijgen van cordy en het afdalen van Angel was erg mooi gedaan op die manier.
quote:Die musical werd al eerder uitgezonden (toen direkt na Angel) en was eigenlijk een gewone episode die na de aflevering van die dag hoorde (in de verhaallijn). Het is mij een raadsel waarom ze die extra op die woensdag hebben uitgezonden en niet als een gewone aflevering, dan waren Buffy en Angel gelijk afgelopen.
Op donderdag 30 januari 2003 14:41 schreef MariahCareyLover het volgende:[..]
Als ze die musical van Buffy nou tijdens het seizoen lieten zien dan klopte het verhaal beter en was Buffy iig tegelijk met Angel afgelopen.
Poe een half jaar w88, weet niet of ik dat volhoud
quote:Ja, maar nog irritanter was een paar weken geleden toen de ondertiteling een halve minuut voorliep. Toen heb ik een stuk papier over de tv geplakt. Liever geen ondertitels dan verkeerde.
Op donderdag 30 januari 2003 16:41 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ja, dat was inderdaad superstom. En ze zaten gewoon te slapen bij Net5, want bij Angel vergaten ze ook de ondertiteling in het begin.
arme Angel..... nouja, je weet dat ze hem wel weer zullen vinden en vampiers ademen niet, dus hij kan niet verdrinken.
Gelukkig gaat Alias voorlopig nog even door.
quote:Ik geloof dat PAL (het tv-systeem wat in Europa wordt gebruikt) 4% sneller loopt dan NTSC (het systeem van Noord-Amerika). 5 minuten zijn 300 seconden, 300/1.04= 288. Dus als je het precies gelijktijdig aan had gezet, zou er ong. 12 seconden verschil moeten zijn.
Op donderdag 30 januari 2003 22:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
als je eps download duren ze 43 min ofzo..
maar ik zette de musical op mn pc aan en op tv en na 5 min was er 18 sec verschil.. en nee niet stukjes geknipt.. loopt gewoon sneller.
Op Net5 ging het zingen dus ook iets sneller, maar ik kon het eigenlijk niet horen. Het enige moment dat ik het hoor, is tijdens de openingstheme van Buffy: de drum in het liedje gaat op mijn NTSC-dvd's en vcd's net iets rustiger dan op tv.
the viiiiiibe is kinda VALS
en ja ik wist al dat pal 4% sneller was.. ik doelde eigenlijk erop dat wij europeanen alles wat sneller krijgen en dat voor ons een aflevering korter duurt..
ik kon trouwens niet zien dat er iets geknipt was.. jullie wel?
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 30-01-2003 23:16]
quote:Ah, sorry voor mijn overbodige uitleg, misschien hebben andere mensen er nog wat aan.
Op donderdag 30 januari 2003 23:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
nou het was wel wat valser..
En damn anya en xander zijn samen echt vaaaals.. pal en ntsc
the viiiiiibe is kinda VALSen ja ik wist al dat pal 4% sneller was.. ik doelde eigenlijk erop dat wij europeanen alles wat sneller krijgen en dat voor ons een aflevering korter duurt..
ik kon trouwens niet zien dat er iets geknipt was.. jullie wel?
Ik heb alleen het laatste stukje van de musical gezien, maar Angel begon wel later dan normaal, dus ik denk dat er niet in geknipt is. Dat is dan wel weer iets positiefs van Net5, alleen jammer dat ze zich niet eerder realiseerden dat ze de musical net zo goed op het normale tijdstip hadden uit kunnen zenden.
quote:Volgens mij traint ze heel veel. Je ziet bij haar namelijk hetzelfde als je bij teri Hatcher zag in de latere afleveringen van Lois & Clark, haar borsten worden kleiner. Jammer hoor.
quote:ja want het was echt laaaaaat toen.. nouja voor mij niet maar voor anderen wel
Op donderdag 30 januari 2003 23:20 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ah, sorry voor mijn overbodige uitleg, misschien hebben andere mensen er nog wat aan.
Ik heb alleen het laatste stukje van de musical gezien, maar Angel begon wel later dan normaal, dus ik denk dat er niet in geknipt is. Dat is dan wel weer iets positiefs van Net5, alleen jammer dat ze zich niet eerder realiseerden dat ze de musical net zo goed op het normale tijdstip hadden uit kunnen zenden.
quote:Ik heb toch echt in de tv-gids van m'n huisgenoot gezien dat er volgende week afleveringen van Angel komen op V8...
Op vrijdag 31 januari 2003 00:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
haha die credits netjammer dat het alweer de laatste was op v8..
Want net5 begon toen bij 2x07..
Toch maar ff opletten
quote:Dat klinkt behoorlijk dramatisch.
Op vrijdag 31 januari 2003 00:43 schreef schatje het volgende:
"u kijkt naar de laatste aflevering van angel op v8"
Maar ik zag gisteren een stukje en ik geloof dat het de eerste aflevering was van seizoen 2, toch? Vreemd dat ze dan niet ook gewoon ff heel seizoen 2 uitzenden, dat kost maar een maandje meer en Angel is stukken beter dan de meeste programma's die op V8 worden uitgezonden. Maar goed dat is mijn mening en wie ben ik nu helemaal.
quote:Dit zegt genoeg
Op donderdag 30 januari 2003 16:55 schreef -Spoon- het volgende:[..]
Nogmaals
vroeger
[afbeelding]
heden
vraag me af of ze het zelf niet weet dat dit niet de goede weg is
quote:Seizoen 2??
Op vrijdag 31 januari 2003 15:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
maandag 03 februari
V8 23:20-00:15 Angeldinsdag 04 februari
V8 23:55-00:45 Angelbron: tvgids.nl
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 08:11 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Dat klinkt behoorlijk dramatisch.
Maar ik zag gisteren een stukje en ik geloof dat het de eerste aflevering was van seizoen 2, toch? Vreemd dat ze dan niet ook gewoon ff heel seizoen 2 uitzenden, dat kost maar een maandje meer en Angel is stukken beter dan de meeste programma's die op V8 worden uitgezonden. Maar goed dat is mijn mening en wie ben ik nu helemaal.
quote:Lijkt me toch wel. Ik begrijp alleen niet dat ze er bij zetten dat het de laatste aflevering was
Op vrijdag 31 januari 2003 16:08 schreef schatje het volgende:[..]
Seizoen 2??
Lekker duidelijk allemaal
En ik vind Cordy van season3/4 helemaal niet lelijker dan de 'oude' cordy hoor. Ze wordt ook ouder, en ziet er nu ook gewoon 'mooi' uit en niet alleen 'lekker'
Ik had eigenlijk verwacht dat op het moment dat Lorne de deur uit zou lopen, Connor neuriend of zingend langsliep en Lorne hem dan zou lezen. Dat had wat extra spanning opgeleverd...
Het was wel erg grondig hoe Angel was verankerd. In een kist, onder een aantal beugels, draadglas in het deksel, deksel vastgelast...vakwerk! .
Nu is het wachten tot de nieuwe siezoenen...
Of hebben we op de BBC oid nog Buffy? Openen we daar een nieuwe draad voor?
Questionsquestionsquestions....
quote:Tja, iedereen die iets te melden heeft over Buffy en wat niet in het Angel S4 en Buffy S7 topic kan, zal dat hier moeten doen. Een nieuw topic voor de afleveringen op de bbc lijkt me onzinnig, zoveel mensen zullen daar niet naar kijken en en de bbc zendt seizoen 6 uit en dit topic gaat daar ook over.
Op maandag 3 februari 2003 10:00 schreef ElCondor het volgende:
Zeg, wat gaan we nu doen in dit topic??? Wachten tot komende herfst en um dan weer omhoogschoppen?Of hebben we op de BBC oid nog Buffy? Openen we daar een nieuwe draad voor?
Questionsquestionsquestions....
quote:aha... bleek de vara gids het dus toch goed te hebben...
Op dinsdag 4 februari 2003 13:06 schreef schatje het volgende:
Geen Angel gisteren op V8.
(wel jammer voor jullie die het volgde natuurlijk )
quote:Bron: BBC
Buffy fans will be pleased to know that an individual DVD release of Once More With Feeling is to be unleashed in the UK.The single DVD release of the full uncut version of the musical episode is due out on April 14th. At the time of writing, however, there has been no announcement regarding what extras will accompany the release.
The bad news is that this issue of Once More, With Feeling has meant the scheduled release of the next complete Buffy DVD box set has been put back a month.
It is now thought that The Buffy Season Six collection will be released on the 12th May.
quote:Echt wel balen.
Op woensdag 5 februari 2003 21:20 schreef Herda het volgende:
Helemaal geen Angel meer op V8
quote:Zat is afgelopen maandag helemaal klaar voor de tv komt er ineens een 1 of ander fout programma voorbij
Op woensdag 5 februari 2003 21:24 schreef schatje het volgende:[..]
Echt wel balen.
quote:We zullen zien
Op woensdag 5 februari 2003 21:28 schreef Herda het volgende:
Donderdag en vrijdag wel Angel op v8
quote:Echt waar??
Op woensdag 5 februari 2003 21:28 schreef Herda het volgende:
Donderdag en vrijdag wel Angel op v8
quote:www.tvgids.nl daar staat het in ieder geval
Op woensdag 5 februari 2003 21:33 schreef schatje het volgende:[..]
Echt waar??
quote:V8 teletekst niet.
Op woensdag 5 februari 2003 21:36 schreef Herda het volgende:[..]
www.tvgids.nl daar staat het in ieder geval
quote:Klopt dus niet.
Op donderdag 6 februari 2003 12:47 schreef Herda het volgende:
en in mijn tvgids wel??? vreemddd
En dan stoppen ze ineens bij de eerste aflevering van seizoen 2 terwijl het volgens mij eerst de bedoeling was dat ze er meer gingen uitzenden
quote:Half jaartje wachten op nieuwe afleveringen.
Op zaterdag 8 februari 2003 13:49 schreef Herda het volgende:
Tsja tv land
quote:Die idd ook niet vergeten
Op zaterdag 8 februari 2003 18:44 schreef G1Ace het volgende:
lang leve internet
quote:10 maart
Op vrijdag 21 februari 2003 20:11 schreef schatje het volgende:
Ik hebAngel
seizoen twee vandaag ontvangen, dus dat wordt smullen.
En weet iemand wanneer seizoen drie nu precies wordt uitgebracht??
quote:Oke, thanks.
Op zaterdag 22 februari 2003 00:16 schreef Neejoh het volgende:[..]
10 maart
R2 that is. R1 zal nog wel een jaartje duren.
quote:Geen probleem meid
Op zaterdag 22 februari 2003 12:17 schreef schatje het volgende:[..]
Oke, thanks.
quote:Is dat niet zo'n dvd met maar een paar afleveringen? Bijvoorbeeld de eerste 4, dan staat het hele seizoen uitgespreid over een dvd of 4-6. Zoiets heb ik tenminste weleens gezien, misschien dat dat het is.
Op maandag 17 maart 2003 22:12 schreef schatje het volgende:
Vreemd, bij CDWOW zag ik een Angel DVD van drie uur, eerste seizoen, regio 4, is dat soms een pilot ofzo??
Vanaf 9 april trouwens de nieuwe seizoenen op Net 5! .
quote:erg netjes van ze
Op maandag 17 maart 2003 23:05 schreef SmashBro het volgende:Vanaf 9 april trouwens de nieuwe seizoenen op Net 5!
.
quote:Dat is helemaal top.
Op maandag 17 maart 2003 23:05 schreef SmashBro het volgende:[..]
Vanaf 9 april trouwens de nieuwe seizoenen op Net 5!
.
quote:euh afkijkert! da had ik een paar pagina's geleej al gezegd
Is dat niet zo'n dvd met maar een paar afleveringen? Bijvoorbeeld de eerste 4, dan staat het hele seizoen uitgespreid over een dvd of 4-6. Zoiets heb ik tenminste weleens gezien, misschien dat dat het is.
.
(ow binnekort komt wilow trug hoor )
quote:Dat was het andere topic.
Op dinsdag 18 maart 2003 00:17 schreef Jerruh het volgende:[..]
euh afkijkert! da had ik een paar pagina's geleej al gezegd
[Dit bericht is gewijzigd door SuperSiem op 18-03-2003 15:08]
quote:mjwa, t ging over mijn avatar
Op dinsdag 18 maart 2003 15:05 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Dat was het andere topic.
En dat tweede kan door sommigen als spoiler worden opgevat.
quote:Ohzo, dan edit ik het ff weg.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:05 schreef Jerruh het volgende:[..]
mjwa, t ging over mijn avatar
quote:hahaha maakt niet ui
Op dinsdag 18 maart 2003 15:07 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ohzo, dan edit ik het ff weg.
quote:Voor Siem is het al geen nieuw seizoen meer hoor
Op dinsdag 18 maart 2003 15:17 schreef Jerruh het volgende:[..]
hahaha maakt niet ui
heb je weer beetje zin in het nieuwe seizoen??
quote:Seizoen 7 zal altijd het nieuwste seizoen blijven.
Op dinsdag 18 maart 2003 16:55 schreef Neejoh het volgende:
Wel een stoere icon
[..]Voor Siem is het al geen nieuw seizoen meer hoor
Maar ik ga er van uit dat ook hij er weer zin in heeft
En uiteraard heb ik er zin in, ook voor de vierde keer.
quote:ik ben echt benieuwd naar season 7, een vrindin van me heeft me weer op de hoogte gehouden
Op dinsdag 18 maart 2003 18:28 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Seizoen 7 zal altijd het nieuwste seizoen blijven.
![]()
En uiteraard heb ik er zin in, ook voor de vierde keer.
quote:Hoop niet in de zin van spoilers voor je? Dan lijkt me het allemaal 10x minder leuk... Nieuwe eps rulen
Op dinsdag 18 maart 2003 22:34 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik ben echt benieuwd naar season 7, een vrindin van me heeft me weer op de hoogte gehouden
quote:Nog een weekje.
.
quote:eerst
Op woensdag 9 april 2003 18:23 schreef schatje het volgende:
VanavondAngel
om 22.15.
![]()
![]()
quote:We worden lekker verwend door NET5.
Op woensdag 9 april 2003 18:25 schreef Jerruh het volgende:[..]
eerst
buffy
quote:wij wel
Op woensdag 9 april 2003 18:33 schreef schatje het volgende:[..]
We worden lekker verwend door NET5.
En echt wel humor het einde met Cordelia die zegt dat ze zich verveelt.
En Connor, komt ie uiteindelijk ook weer terug in het nest??
quote:Het was weer smullen.
Op woensdag 9 april 2003 21:23 schreef Sassefras het volgende:
En Vast!!!it starts
quote:Misschien is het handiger als een moderator (SmashBro?) dit topic even sluit. Kunnen er ook geen misverstanden meer ontstaan.
Op donderdag 10 april 2003 14:35 schreef SmashBro het volgende:
Schatje, is het niet handiger om verder te gaan in Buffy s7 / Angel s4 @ Net 5?
quote:
Op donderdag 10 april 2003 14:35 schreef SmashBro het volgende:
Schatje, is het niet handiger om verder te gaan in Buffy s7 / Angel s4 @ Net 5?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |