Vlakbij de checkpoint, als de auto's er langs kunnen, en dat lijkt zo te zijn, dan is er niet veel aan de hand lijkt mijquote:
quote:
Dat was op dezequote:
Oh, die zijn wel op tijd weg. En anders laten ze die truck daar maar even staan.quote:
Die truck is het probleem niet, de 50 auto's die er achter zitten welquote:Op woensdag 9 december 2020 20:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oh, die zijn wel op tijd wel. En anders laten ze die truck daar maar even staan.
Dat was met Starhopper ook zo. Die kwam uit het niets online 2 minuten voor lanceringquote:Op woensdag 9 december 2020 20:56 schreef engine het volgende:
Wel apart dat SpaceX nog altijd geen stream heeft aangekondigd.
De B-57 staat nog aan de grondquote:Op woensdag 9 december 2020 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog een NASA plane is onderweg.
En Rockect venting
EDA heeft het over minimaal nog een vliegtuig, en als ik het goed begreep misschien zelfs drie?quote:Op woensdag 9 december 2020 21:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De B-57 staat nog aan de grond
Dat zijn T-38 straaljagers. Die komen waarschijnlijk even buurtenquote:Op woensdag 9 december 2020 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
EDA heeft het over minimaal nog een vliegtuig, en als ik het goed begreep misschien zelfs drie?
Geen idee waar hij dat ziet.
Waar zie je dat?quote:
927a stond net op de kaart op FR24. Maar is inmiddels weer verdwenen idd.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar zie je 'm? Ik zie 'm nog niet live op FR24.
Goffer, dan heb ik drie breedbeeld monitors en nog real estate tekortquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |