jup. was er gisteren ookquote:Op woensdag 9 december 2020 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is dit ook verkleuring? Midden links.
[ afbeelding ]
Ik schrik mij altijd rot als je deze postquote:
15 minuten ongeveerquote:Op woensdag 9 december 2020 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Hoe lang voor het lanceringsmoment van gisteren (ook al ging dat niet door) begon 'LOX Tri-Venting'?
ff terug gekeken.. 14 minuten tot abort.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Hoe lang voor het lanceringsmoment van gisteren (ook al ging dat niet door) begon 'LOX Tri-Venting'?
ABORT!!!!!!! Nu krijgen we geen beelden vanuit de luchtquote:
Waarschijnlijk krijgen we gewoon beelden vanaf SS zelfquote:Op woensdag 9 december 2020 21:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
ABORT!!!!!!! Nu krijgen we geen beelden vanuit de lucht
Ik mag toch hopen dat er sowieso ergens een drone op standby staat, ook al haalt die dan de hoogte niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Elon zou daar wel toe in staat zijn.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Toch wel raar dat zo'n vliegtuig ineens problemen heeft. Dat is geen test ofzo.quote:
Elon zou eerder een 2e Starship met camera's de lucht in sturenquote:Op woensdag 9 december 2020 21:52 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Elon zou daar wel toe in staat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |