Die 22:00 is waarschijnlijk net als gisteren een placeholder. Maar zal wel dicht bij de tijd zitten.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:09 schreef beantherio het volgende:
Officiële lanceertijd van 22.00 Nederlandse tijd blijkbaar. Dan moet die WB-57 nog wel even doorvliegen want die doet er minstens een uur over om op locatie te zijn.
Ik kom schermen tekort in mijn command centerquote:
Gister ging het plots erg rap.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die 22:00 is waarschijnlijk net als gisteren een placeholder. Maar zal wel dicht bij de tijd zitten.
Victor Glover gaat ook naar de maanquote:Op woensdag 9 december 2020 21:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
oeh dat is bijzonder nieuws, over die astronauten voor naar de maan.
Ja, uiteindelijk wel, maar de stream is een keer of 3 uitgesteld qua begin tijdquote:Op woensdag 9 december 2020 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gister ging het plots erg rap.
Tablet, telefoon tv werkt ook prima erbij.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kom schermen tekort in mijn command center
Heb wat gespeeld met multistreamquote:Op woensdag 9 december 2020 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kom schermen tekort in mijn command center
Toch op een 65 inch scherm?quote:Op woensdag 9 december 2020 21:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Heb wat gespeeld met multistream![]()
[ afbeelding ]
me likequote:Op woensdag 9 december 2020 21:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Heb wat gespeeld met multistream![]()
[ afbeelding ]
Nopequote:Op woensdag 9 december 2020 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nasa plane schijnt er al te zijn
Bij LabPadre hadden ze het er over....quote:
Labpadre zegt wel vaker wat.....quote:Op woensdag 9 december 2020 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij LabPadre hadden ze het er over....
Misschien de transponder uit ?
Maar dan is die 28 minuten die nu aan het aftellen is toch ook onmogelijk?quote:Op woensdag 9 december 2020 21:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Labpadre zegt wel vaker wat.....
Ding kan nu ieder moment opstijgen.
Ik krijg die multistreams maar niet werkende. Altijd maar 1 of maximaal 2 streams die het doen. Iemand enig idee?quote:Op woensdag 9 december 2020 21:31 schreef Tourniquet het volgende:
Hier nog een Multistream incl. die van SpaceX:
https://multistream.co/p/AUYjkmIGGMl/SN8_12,5km_Pt2
Starhopper zegt wel vaker watquote:Op woensdag 9 december 2020 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan is die 28 minuten die nu aan het aftellen is toch ook onmogelijk?
quote:Op woensdag 9 december 2020 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Starhopper zegt wel vaker wat
Ik dacht dat dat de tijd was dat de stream live gaatquote:Op woensdag 9 december 2020 21:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Volgens mij is dat gewoon niet een echt realistische tijd.
Het is aftellen tot streamstart hè, zegt nog niets over de vlucht.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Volgens mij is dat gewoon niet een echt realistische tijd.
Oh oh ..egoquote:Op woensdag 9 december 2020 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Starhopper zegt wel vaker wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |