Ik stap liever een lokale winkel in dan dat ik een landelijke keten of zelfs internationale keten ga spekken. Bovendien acht ik niet alles geschikt om online te kopen. Kleding, schoenen (laatst op maat gemaakt gekocht), etc.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blijft bizar dat zoveel mensen blijkbaar niet online shoppen. Ik ben echt in 5 winkels geweest dit jaar ofzo.
Dan willen mensen weer duidelijkheidquote:Op woensdag 9 december 2020 10:51 schreef TheVulture het volgende:
De Jonge maakt wel keer op keer een slechte beurt qua communicatie he. Ik snap dat het een gecompliceerd verhaal is, maar hou dan ook gewoon je mond over absolute aantallen en een startdatum als je het niet 100% zeker weet.
Hugo?quote:Op woensdag 9 december 2020 10:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik stap liever een lokale winkel in dan dat ik een landelijke keten of zelfs internationale keten ga spekken. Bovendien acht ik niet alles geschikt om online te kopen. Kleding, schoenen (laatst op maat gemaakt gekocht).
Is nog niet duidelijk. Maar ik ga er vanuit dat er geen onderscheid gemaakt zal wordenquote:Op woensdag 9 december 2020 10:57 schreef TheVulture het volgende:
Worden mensen die al corona hebben gehad eigenlijk ook later ingeënt dan mensen die het niet gehad hebben
natuurlijk niet, en denk je nu echt dat dat geregisteerd en gekoppeld word allemaal met elkaar ???quote:Op woensdag 9 december 2020 10:57 schreef TheVulture het volgende:
Worden mensen die al corona hebben gehad eigenlijk ook later ingeënt dan mensen die het niet gehad hebben
Belastingbetaler betaald wel. Lalalalalalaquote:Op woensdag 9 december 2020 10:21 schreef Pvt.Webster het volgende:
3,7 miljard extra steun voor horeca, evenementen etc..
Poen zat
ik vraag me af na de persco van gister wat er wel duidelijk isquote:Op woensdag 9 december 2020 10:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Is nog niet duidelijk. Maar ik ga er vanuit dat er geen onderscheid gemaakt zal worden
Sinds wanneer zijn medische dossiers van de overheid?quote:Op woensdag 9 december 2020 10:59 schreef Predator40 het volgende:
[..]
natuurlijk niet, en denk je nu echt dat dat geregisteerd en gekoppeld word allemaal met elkaar ???
je weet hoe de ICT werkt bij de overheid toch ? gewoon niet
behalve als ze geld van je willen hebben, dan werkt het opeens wel.
Grootste deel hiervan komt toch voort uit scholen. Al snap ik dat de scholen sluiten 1 van de laatste dingen is die je doet.quote:
Is dat gebaseerd op zelfrapportage of gemeten feitelijke data?quote:Op woensdag 9 december 2020 11:00 schreef Kyran het volgende:
Deze laatste grafiek van van Dissel laat wel zien dat de ouderen zich nog relatief goed aan de maatregelen houden. Het zit vooral in de groep 20-50 die nu nog veel meer contacten hebben dan in april.
Ook de groep <20 hebben veel meer (op baseline eigenlijk), maar dat is logisch met onderwijs dat open is.
Eigenlijk was die gewoon overbodig, werd niets aangekondigd of versoepeld ze hadden hem net zo goed over kunnen slaan maar hij stond nu eenmaal al op de agenda.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:01 schreef Benny het volgende:
Ik vond de persconferentie van gister trouwens een van de slechtste en onduidelijkste
Zie ik ook niet gebeuren. Lijkt me ook veel te veel logistieke en administratieve rompslomp geven (en wat je zegt, daar zijn ze al niet zo goed in). Heel misschien als blijkt dat we te weinig vaccins krijgen...quote:Op woensdag 9 december 2020 10:59 schreef Predator40 het volgende:
[..]
natuurlijk niet, en denk je nu echt dat dat geregisteerd en gekoppeld word allemaal met elkaar ???
je weet hoe de ICT werkt bij de overheid toch ? gewoon niet
behalve als ze geld van je willen hebben, dan werkt het opeens wel.
Ja, maar, als dat voor een periode zou zijn waarvan aan begin ervan het einde al vast staat, is dat ook compleet weer anders dan in maart/april/meiquote:Op woensdag 9 december 2020 11:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Grootste deel hiervan komt toch voort uit scholen. Al snap ik dat de scholen sluiten 1 van de laatste dingen is die je doet.
Heb begin gemist, maar volgens mij was het informatie uit BCO.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat gebaseerd op zelfrapportage of gemeten feitelijke data?
Ja dan hadden we een werkelijkheid gehad ala The Last of Us games.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik gooi 'm er nog maar eens in, maar als dit een Ebola-variant was geweest waren we echt allemaal dood geweest
het blijkt wel dat ze zelf ook gewoon compleet in het duister tasten met alles.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:01 schreef Benny het volgende:
Ik vond de persconferentie van gister trouwens een van de slechtste en onduidelijkste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |