Bij mij niet en dit jaar is het bij mij nog nooit zo goed gegaan. Vorig jaar was het ook fantastisch.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:59 schreef Predator40 het volgende:
[..]
"na het zuur komt het zoet" maar volgens mij is het al jaren zuur en na dit blijft het na corona ook nog minstens 10 jaar zuur.
De prijzen gaan nu al omhoog en de gemeentebelastingen gaan volgend jaar ook weer 15 tot wel 27% omhoog.
Dat ze pas strengere maatregelen gaan invoeren als de scholen toch al dicht zijn (door vakantie). Dus dan hoeven ze daar niet aan te komen.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:05 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik zie de link die je maakt niet.
Dat is toch handig?quote:Op woensdag 9 december 2020 10:06 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Dat ze pas strengere maatregelen gaan invoeren als de scholen toch al dicht zijn (door vakantie). Dus dan hoeven ze daar niet aan te komen.
Ik zeg dan ook niet dat het niet handig is.quote:
Maar wat kunnen ze dan nog strenger maken? De horeca is dicht, op de Efteling na is volgens mij geen enkel pretpark open in de winter, de bibliotheek zal tijdens een schoolvakantie ook geen hotspot zijn. Het enige wat ze kunnen doen is een dringend advies geven over minder mensen thuis uit te nodigen. Maar dan nog blijft het bij een advies (gelukkig ook) dus dan ligt het toch echt aan de bevolking zelf wat ze doen.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:06 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Dat ze pas strengere maatregelen gaan invoeren als de scholen toch al dicht zijn (door vakantie). Dus dan hoeven ze daar niet aan te komen.
Alle winkels dichtgooien behalve supermarkten en apotheken.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:14 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Maar wat kunnen ze dan nog strenger maken? De horeca is dicht, op de Efteling na is volgens mij geen enkel pretpark open in de winter, de bibliotheek zal tijdens een schoolvakantie ook geen hotspot zijn. Het enige wat ze kunnen doen is een dringend advies geven over minder mensen thuis uit te nodigen. Maar dan nog blijft het bij een advies (gelukkig ook) dus dan ligt het toch echt aan de bevolking zelf wat ze doen.
Top plan vlak voor kerst. Wanneer ze dat bekent maken heb je de dag voor de sluiting black Friday keer 4 ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alle winkels dichtgooien behalve supermarkten en apotheken.
Dat klopt inderdaadquote:Op woensdag 9 december 2020 10:12 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat het niet handig is.
Flinke beperkingen op reizen.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alle winkels dichtgooien behalve supermarkten en apotheken.
"We" blijven dus zelf liever aanmodderen.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:17 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Top plan vlak voor kerst. Wanneer ze dat bekent maken heb je de dag voor de sluiting black Friday keer 4 ofzo.
Je mag raden wie dat uiteindelijk weer op mag hoesten in 3, 2, 1...quote:Op woensdag 9 december 2020 10:21 schreef Pvt.Webster het volgende:
3,7 miljard extra steun voor horeca, evenementen etc..
Poen zat
Dat zet zoden aan de dijk, ipv de 17% die het nu is voor veel bedrijven.quote:
Oh bedankt voor de edit, want Alexander zegt klopt dus niet. Bedrijven krijgen geen 70% omzet vergoed, maar 70% van de vaste lasten.quote:
Zachte heelmeesters enzo.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:06 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Blijft bizar dat zoveel mensen blijkbaar niet online shoppen. Ik ben echt in 5 winkels geweest dit jaar ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:17 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Top plan vlak voor kerst. Wanneer ze dat bekent maken heb je de dag voor de sluiting black Friday keer 4 ofzo.
Alle religieuze instellingen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:14 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Maar wat kunnen ze dan nog strenger maken? De horeca is dicht, op de Efteling na is volgens mij geen enkel pretpark open in de winter, de bibliotheek zal tijdens een schoolvakantie ook geen hotspot zijn. Het enige wat ze kunnen doen is een dringend advies geven over minder mensen thuis uit te nodigen. Maar dan nog blijft het bij een advies (gelukkig ook) dus dan ligt het toch echt aan de bevolking zelf wat ze doen.
In België is een verbod op erediensten net door de Raad van State van tafel geveegd: https://sceptr.net/2020/1(...)iensten-gaat-te-ver/quote:Op woensdag 9 december 2020 10:42 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Alle religieuze instellingen bijvoorbeeld.
yup, nuquote:Op woensdag 9 december 2020 10:44 schreef Anton91 het volgende:
Hoelaat begint Jaap v Dissel?
EDIT: Ik zie hem al zitten... zal dus wel zo zijn
Prima, ik kom gewoon nog regelmatig in winkels. Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blijft bizar dat zoveel mensen blijkbaar niet online shoppen. Ik ben echt in 5 winkels geweest dit jaar ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |