2020 is een grote inspiratiebron geweestquote:
quote:
Mooi nummer en dito clipje, zat net te kijken toen je een edit deed....moest ik weer opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:02 schreef heracles het volgende:
Sexy as a muthafucka!!
[ afbeelding ]
Lol...sorry. Hij moet toch sowieso 10 keer beluisterd worden. Zo goed is hij welquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:11 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Mooi nummer en dito clipje, zat net te kijken toen je een edit deed....moest ik weer opnieuw beginnen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 75% gewijzigd door Treehut362 op 11-12-2020 17:44:15 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
echt he ....quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:45 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wat een koning was het toch! RIP
Hybrid Theory toch wel een van de beste albums ooit gemaakt, zulke mooie zomers meegemaakt chillend op die muziek waaa.quote:
Deze staat ook wel in mijn top 15.000, nog netquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:12 schreef Stray_cat het volgende:
12-12-2020. Ik zie al jaren (tientallen) al deze cijfers, grote veranderingen, nieuw begin. Vind ik het leuk, eh, neutraal. Getikt maybeMaar ik heb wel gelijk
![]()
Einz![]()
Maar heb je dit gepost om 12 over 12 en 12 seconden? Anders telt het niet jeweetquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:12 schreef Stray_cat het volgende:
12-12-2020. Ik zie al jaren (tientallen) al deze cijfers, grote veranderingen, nieuw begin. Vind ik het leuk, eh, neutraal. Getikt maybeMaar ik heb wel gelijk
![]()
Einz![]()
Jaha, heyquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze staat ook wel in mijn top 15.000, nog net
Geen idee, geen tijd op mijn berg.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Maar heb je dit gepost om 12 over 12 en 12 seconden? Anders telt het niet jeweet
Nee!! Dat is niet wat ik wil zeggen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh hoezo, nu is het kut dus?
Ahja, tijd bestaat niet, slechts de nummertjes van het aardse inferieure volk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:17 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Geen idee, geen tijd op mijn berg.
Voor alle demente mannen...quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:23 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ahja, tijd bestaat niet, slechts de nummertjes van het aardse inferieure volk. [ link | afbeelding ]
Hey respect voor de demente mannen, het is een godsgeschenk in de wereld waar we in leven.quote:
Eeuhm okquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:26 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hey respect voor de demente mannen, het is een godsgeschenk in de wereld waar we in leven.
Hannibalquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:23 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ahja, tijd bestaat niet, slechts de nummertjes van het aardse inferieure volk. [ link | afbeelding ]
Het is je vergevenquote:
Shit..12 uur vrouw zijn, Hoeveel keer zou je kunnen komen? Hahquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruilen van geslacht dan?
Voor een half dagje![]()
Kom maar opquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruilen van geslacht dan?
Voor een half dagje![]()
Tot het bankstel naar het Natural History Museum kan of naar de stort.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Shit..12 uur vrouw zijn, Hoeveel keer zou je kunnen komen? Hah
Plannen hebben op een vrijdagnacht...quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best wel lekker dit als je verder totaal geen plannen hebt.
Zolang we in je blijven geloven, alles onder controlequote:Op zaterdag 12 december 2020 00:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
HannibalEn ik zou jullie niet inferieur noemen slechts onwetend.
Muziekjes is genoeg, alsof klaarkomen een leven is ^^quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:35 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Plannen hebben op een vrijdagnacht...
Tien jaar geleden voor jou toch?quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:36 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Muziekjes is genoeg, alsof klaarkomen een leven is ^^
Geen Corona orgie elke nacht?quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:35 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Plannen hebben op een vrijdagnacht...
*kliktquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:37 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
https://www.libresse.nl/acties-en-proefpakketten/
Wat een kutnummerquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:36 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
*Het hele internet noteert jou officieel als vrouw, gefeliciteerd!!quote:
Niks mis met klaarkomen als levensdoel.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:36 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Shit ik mis Stranger Things, duurt lang tot nieuw seizoen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |