Die is alleen maar bezig met zn postcount johquote:
Miemiemiemiemiequote:Op dinsdag 8 december 2020 22:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die is alleen maar bezig met zn postcount joh
@vogeltjesdans is ook ex modquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:00 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Verzuurde ex mods beste users. Wellicht dat ik jou ook ooit nog is ga mogen.
Zei toch al dat ik die GAM nerd nog weghaalquote:
Wiequote:Op dinsdag 8 december 2020 23:09 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zei toch al dat ik die GAM nerd nog weghaal
Dan had je het zelf maar moeten organiseren.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Dit was niet zoals ik het ooit voor ogen had toen ik met de KLB verkiezingen begon een jaar of 12/13 geleden. De KLB verkiezingen zijn verworden tot een groepje engnekken die elkaar jaar in jaar uit titels toespeelt, treurig. Beetje een terugkerende circle-jerk met kloonaccountjes waarvan het gros over een jaar toch niet meer bestaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:yvonne - Hoe denk jij hier nou over als moeder overste van dit forum?
Ja ja vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Dit was niet zoals ik het ooit voor ogen had toen ik met de KLB verkiezingen begon een jaar of 12/13 geleden. De KLB verkiezingen zijn verworden tot een groepje engnekken die elkaar jaar in jaar uit titels toespeelt, treurig. Beetje een terugkerende circle-jerk met kloonaccountjes waarvan het gros over een jaar toch niet meer bestaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mad omdat jij nooit wat wintquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je mist het gehele punt, maar dat is niet de eerste keer. Geeft verder niet. Wat had ik anders moeten verwachten van een moderator die zichzelf afbeert op gekke categorieėn die kant noch wal raken.quote:
Ok boomerquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En iemand zonder enig besef van historie, zucht. Wat een klaplopers. In plaats van jullie bezig te houden met zinloze categorieėn te bedenken zodat iedereen een kansloze titel
Dit is een feit idd. Maar wees blij dat je niet op hen hoeft te stemmen Boswachter.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:30 schreef Erasmus het volgende:
• Alleen stemmen van mensen die in KLB komen tellen mee dus ga geen moeders van OUD overhalen
• En natuurlijk gaat het alleen over KLB users dus ga geen namen noemen van een of andere nerd in GAM ofzo
De beste man is gewoon niet helemaal lekker. Lacht denk ik ook nog om zichzelf wanneer hij dit soort aids uit zijn toetsenbord drukt.quote:
Ziedendquote:Op woensdag 9 december 2020 07:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De beste man is gewoon niet helemaal lekker. Lacht denk ik ook nog om zichzelf wanneer hij dit soort aids uit zijn toetsenbord drukt.
Woestquote:Op woensdag 9 december 2020 07:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De beste man is gewoon niet helemaal lekker. Lacht denk ik ook nog om zichzelf wanneer hij dit soort aids uit zijn toetsenbord drukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |