Dat leer je op dag 1 in La Liga.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:23 schreef Oriente het volgende:
Frenkie moet eens kappen met dat eeuwige gejank en geklaag bij de scheids altijd.
Dat is toch geen vergelijking.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vergeet de MessiRonaldo discussie, we hebben nu de Xavi/Diemers discussie
Dit waren nog eens tijden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Clasie, Strootman, Anita of dan toch Diemers. Hij is gewoon in de verkeerde generatie geboren.
hehe het ultieme eierhoofdquote:
haha dit was een serieus topic?? Geweldigquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit waren nog eens tijden.
VBL / Anita vs Clasie vs Strootman
Nou nou, ik denk dat Xavi het bij Fortuna ook wel heel goed had gedaan en gewoon de stap naar Feyenoord had kunnen maken. Misschien had ie het nog wel beter gedaan dan Diemers.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is toch geen vergelijking.
Xavi heeft nooit bij Fortuna gespeeld, die kun je niet serieus nemen.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een mensenleven geleden (In een land met veel kindersterfte)quote:
En nu al hoofdredacteur bij VI.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Een mensenleven geleden (In een land met veel kindersterfte)
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Baby Stijnquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Een mensenleven geleden (In een land met veel kindersterfte)
Had een slimme journalist nog verwezen naar dat juist met de opening er minder besmettingen zouden zijn?quote:
Dat ligt bij mij maar net aan de huidskleurquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Over racisme gesproken
Zijn jullie ook tegen racisme?
Ik wel namelijk.
Weer enkel domme vragen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Had een slimme journalist nog verwezen naar dat juist met de opening er minder besmettingen zouden zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |