quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Gewoon een hotelkamer boeken, kun je lekker aan de bar van het hotel drinkenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:17 schreef NoCigar het volgende:
Ergens iets drinken gaat ook niet echt meer natuurlijk.
allemaal even klappenquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:04 schreef RipCity het volgende:
Kerst special nu op 3. Met 101-jarige man
Beste juist als je jong bent, ga je er in ieder geval niet zelf dood aan.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:30 schreef Amarantha het volgende:
19 en meteen beginnen op de corona afdeling, respect.
Daar zitten de meesten die afgelopen zomer zijn afgestudeerd.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:30 schreef Amarantha het volgende:
19 en meteen beginnen op de corona afdeling, respect.
Ja, ik las het net. Klinkt kwak, is het niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Is wel serieuze geneeskunde volgens mij
Pittig om mee te beginnen.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:36 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Daar zitten de meesten die afgelopen zomer zijn afgestudeerd.
De meeste downies zijn ook aardig, toch wil je er geen relatie mee...quote:Op woensdag 9 december 2020 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Ze is wel heel aardig zeg, jammer van de drank.
Okay, sorry homiesquote:Op woensdag 9 december 2020 19:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Is wel serieuze geneeskunde volgens mij
Ze werkt in de psychiatrie, niet als psychiater. Maarja dat ben je ook als je ambulant begeleider bent met een mbo SPW.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:41 schreef Blackst4r het volgende:
HO WACHT.
Je bent geen psycholoog met "toegepaste psychologie" in mijn optiek.
Dat ben je pas als je de uni hebt afgerond.
Het zijn kleine landingsbaantjes.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:44 schreef KennyPowers het volgende:
Die wenkbrauwen, ik kan niet wegkijken
Verkeerd gelezen door mij dusquote:Op woensdag 9 december 2020 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze werkt in de psychiatrie, niet als psychiater. Maarja dat ben je ook als je ambulant begeleider bent met een mbo SPW.
Psycholoog is geen beschermde titel. Ik als psycholoog weet dat.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:41 schreef Blackst4r het volgende:
HO WACHT.
Je bent geen psycholoog met "toegepaste psychologie" in mijn optiek.
Dat ben je pas als je de uni hebt afgerond.
Okayquote:Op woensdag 9 december 2020 19:46 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Psycholoog is geen beschermde titel. Ik als psycholoog weet dat.
na een avondje stappen, heerlijkquote:Op woensdag 9 december 2020 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Kapsalon.
Wat een bak met troep is dat.
Snap niet dat mensen het eten.
Echt hé.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Kapsalon.
Wat een bak met troep is dat.
Snap niet dat mensen het eten.
Sow dan ja! Donkere vrouwen met een europees gezichtquote:
Hij rukt zich de hele dag suf op hentai.quote:
hij kan ze ook allebei in de gaten houden tegelijkquote:Op woensdag 9 december 2020 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
Lekkere hobbies man, netflixen en een kat.
Ben je een vrouw ofzo.
Het is wel erg 90's idd.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
dat jaren 90 boyband kapsel met blonde plukjes
Kut ik moet lachen.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
Wat deed hij, laten zien hoe hij op en neer gaat op een penis?
Ballenbinder?quote:Op woensdag 9 december 2020 20:02 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd nu of hij een transgender is, niks mis mee verder maar kan me niet voorstellen dat een man zo'n stem van de natuur heeft gekregen.
Weet je wat echt nederlands is? Streepjes shirts bij jongens.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:00 schreef F.Sinatra het volgende:
Waarom hebben Nederlandse mannen vaak een wetlook harde gel look?
Of van die lelijke multi colour ruitjesquote:Op woensdag 9 december 2020 20:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Weet je wat echt nederlands is? Streepjes shirts bij jongens.
Met Miss X, zijn poes!quote:Op woensdag 9 december 2020 20:05 schreef Mani89 het volgende:
Zou die ouwe tak wel eens geneukt hebben?
Petra heeft kinderen.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:05 schreef Mani89 het volgende:
Zou die ouwe tak wel eens geneukt hebben?
Nooit dus.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:10 schreef NoCigar het volgende:
We gaan nog wel eens iets drinken. In juli of zo.
dan doe ik de ruitenwissers aanquote:
cringeeeeeeequote:
Beetje een soort Steward denk ik, maar dan niet in de lucht.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:15 schreef NoCigar het volgende:
Gastheer, wat zou dat voorstellen? Soort receptionist?
soort sergio die ook de tafel dektquote:Op woensdag 9 december 2020 20:15 schreef NoCigar het volgende:
Hij doet politiek enzoquote:Op woensdag 9 december 2020 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje een soort Steward denk ik, maar dan niet in de lucht.
Broodjes klaarleggen voorafgaand aan de vergadering jaquote:
Ja en afruimen.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Broodjes klaarleggen voorafgaand aan de vergadering ja
Hij gaat op z'n knietjes voor iedereenquote:Op woensdag 9 december 2020 20:15 schreef NoCigar het volgende:
Broodjes unox worst zeker haha.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Broodjes klaarleggen voorafgaand aan de vergadering ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |