Winkels mogen open blijven, maar je mag er niet naar toe, als je dat wel doet ben je fout bezig.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Ook BlackFriday is de schuld van de mensen. Oke Hugo.
Het werkt prima. Dit is namelijk het beleid. Zo min mogelijk maatregelen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Same old, same old.
Gewoon jammer dat ze van de ene kant nu weer aangeven dat het echt niet goed gaat en van de andere kant nogmaals voor "afwachten" kiezen. Dat hele "even afwachten" heeft ons in negen maanden niks opgebracht, toch blijven wij daaraan vasthouden.
Dit werkt in ieder geval niet, waarom niet iets anders proberen?
Iets met een ezel, een steen en twee.
Als mensen niet meer mogen funshoppen raakt 113 overbelastquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:32 schreef Kyran het volgende:
Kerstinkopen is per definitie "funshoppen". Niemand gaat dood als die geen kerstboom of nieuwe kerstballen kan halen.
Alsof het rocket sciences is om een vraag over de horeca te verwachten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nou, weten we ook meteen (door verspreking Rutte) dat alle vragen vooraf al bij hun bekend zijnniks BNW dus. Bij die vraag van NU zei hij dat hij al had gehoord dat die vraag zou komen. Hmmm.
En Hugo wil nog even een extra foei uiten. Briljant, dat gaat helpen!
En terecht tochquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik vind dit geen verstandige zet. De steun van de massa ben je hiermee kwijt. Vermoed dat dit tot de nodige burgerlijke ongehoorzaamheid gaat leiden.
Eens ja. Daarnaast is het denk ik ook vreselijk naïef on te denken dat rond de feestdagen de regels achter de deur worden opgevolgd. Dus dan vlak voor kerst met strengere maatregelen komen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Same old, same old.
Gewoon jammer dat ze van de ene kant nu weer aangeven dat het echt niet goed gaat en van de andere kant nogmaals voor "afwachten" kiezen. Dat hele "even afwachten" heeft ons in negen maanden niks opgebracht, toch blijven wij daaraan vasthouden.
Dit werkt in ieder geval niet, waarom niet iets anders proberen?
Iets met een ezel, een steen en twee.
Ja, want nu gaan de burgers opeens echt luisteren hoor, echt, heus!quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Had gewoon de scholen 2 weken extra vakantie gegeven. Wat verwacht hij nu? Dat de aantallen serieus nog kunnen gaan afvlakken?
Precies.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Winkels mogen open blijven, maar je mag er niet naar toe, als je dat wel doet ben je fout bezig.
Sluit de winkels dan verdomme
Dan moeten ze die ook nog gaan steunen, wordt te duur.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Winkels mogen open blijven, maar je mag er niet naar toe, als je dat wel doet ben je fout bezig.
Niet!!quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit is zoveel slechter dan ik dacht.
Dan moeten ze niet zeuren over eventuele hardere maatregelen. Zeg dan gewoon "this is it, deal with it".quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Het werkt prima. Dit is namelijk het beleid. Zo min mogelijk maatregelen.
En zijn er dan ook vragen afgevallen? Hoe slecht moeten die dan zijn geweestquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik wist eigenlijk niet dat Rutte van tevoren de vragen kreeg.
Wellicht over 2 weken wel, maar dan gaan ze er alles aan doen om dat pas 2 januari te doen..quote:
Ik vrees met grote vrezen voor Oud en Nieuw (en dan met name in de mate van illegale feestjes met alle gevolgen van dien)..quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik vind dit geen verstandige zet. De steun van de massa ben je hiermee kwijt. Vermoed dat dit tot de nodige burgerlijke ongehoorzaamheid gaat leiden.
Was geen vraag over de horeca. Ging over borrels op werkplekken. Hij zei dat hij specifiek van die vraag door NU al op de hoogte was.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Alsof het rocket sciences is om een vraag over de horeca te verwachten.
Een beetje hetzelfde als ons softdrugsbeleid he.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. Veel mensen gaan met kerst niet luisteren en dat schept weer een precedent.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Als de zorg weer over gaat lopen, komen er weer meer maatregelen. Met 5.000/6.000 cases per dag, sukkelen we gewoon zo door.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet zeuren over eventuele hardere maatregelen. Zeg dan gewoon "this is it, deal with it".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |