Waarom zouden ze die dan nog sluiten? Kerstcadeaus worden van te voren gekocht...quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat die verscherpte maatregelen er echt nog wel gaan komen, en dan denk ik dat ze de niet essentiele winkels etc gaan dichtgooien tussen Kerst en Oud en Nieuw. Zeker nu het RIVM hint dat Black Friday een rol speelt bij de huidige stijging.
Dit is zoveel slechter dan ik dacht.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.tweedekamer.n(...)ningen%20horeca.docx
Maar echt
Boeiend. Die waren anders nu ook al dood, waarschijnlijk door overgewicht en aanverwante ziektes door levensstijl.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Nederland heeft op momenteel ca. 15947 coronadoden te betreuren(95% betrouwbaarheidsinterval)
[ twitter ]
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Er is iets heel concreets niet gezegd.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:10 schreef crystal_meth het volgende:
ik kijk niet. is er iets concreets gezegd?
Verstrengen hoeft ook nog niet.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er gaat geen lockdown komen voor januari.
Dat kost de VVD te veel stemmen.
Tis net de oude sovietunie. Om de zoveel tijd wordt het volk weer bijgepraat over het zoveelste mislukte plan.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:27 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
"Mogelijk alle restaurants open vanaf half december." - 19 nov.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-vanaf-half-december
Horecaconstant zoethoudertjes voorleggen tot de verkiezingen.
Dit was nog het meest schokkendquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:31 schreef Salina het volgende:
Hugo de Jonge begon eens niet met "Beste mensen".
Wel logisch. Hij moet zich ambtelijk voorbereiden. Anders kan hij niet op alles antwoord geven.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik wist eigenlijk niet dat Rutte van tevoren de vragen kreeg.
Tuurlijk wel, zodat ze de echt kritische, lastige vragen eruit kunnen filteren en vermijden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik wist eigenlijk niet dat Rutte van tevoren de vragen kreeg.
Same old, same old.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Dus we gaan weer lekker 2 weken aanmodderen en dan de 22e: “ja jongens het gaat niet goed..nog altijd niet.“
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |