Maar de mensen willen hetquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
Je kunt nu overigens wel concluderen dat mondkapjes GEEN toegevoegde waarde zijn aangezien de cijfers stijgen.
Maargoed nog lekker tot eind februari met die kut dingen rondlopenquote:
Waarschijnlijk wil ze beidequote:
Voor stemmen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker weten. De middelbare scholen dicht is eigenlijk een vereiste.
Neequote:Op dinsdag 8 december 2020 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar geloven jullie nu echt dat het merendeel van de mensen zich exact aan die max 3 mensen gaat houden?
10000 mensen met kerst niet aanwezig door coronaquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:17 schreef belanov het volgende:
Zei hij nou 'eigenlijk moet je naar 3 IC-opnames per dag'? Dan kunnen we elke griepgolf voortaan wel in lockdown
Rutte heeft scheit💩 aan horeca , zijn restaurant in 2e kamer is gewoon openquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:17 schreef Noppie2000 het volgende:
DENK TOCH AAN DE HORECA, DE HORECA RUTTE
Als je daar niet van houdt prettig ja. Ik vind die verplichtingen juist wel een welkome afwisseling.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gun mijzelf alleen wel voor het eerst een Kerst zonder allerlei verplichtingen
Om andere versoepelingen mogelijk te maken.quote:
Ik niet iigquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar geloven jullie nu echt dat het merendeel van de mensen zich exact aan die max 3 mensen gaat houden?
We worden beflikkerd!quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:19 schreef Gretzl het volgende:
Zit onze Minister-President nu daadwerkelijk bewust te liegen over het aantal coronadoden (volgens hem bijna 10k), door slechts uit te gaan van het verre van accurate officiële aantal? Vrijwel iedereen zou intussen moeten weten dat de CBS-oversterfte een veel betrouwbaarder beeld geeft en het werkelijke aantal coronaslachtoffers dus vele duizenden hoger ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |