inhoudtquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:08 schreef Cue_ het volgende:
Kerel praat echt heeeeel langzaam. Rutte dan.
Bij regels uitleggen geen probleem, maar als er geen inhoudt is.. Dan is 't zinloos en irritant.
Een glas, een plas en alles bleef zoals het wasquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:10 schreef crystal_meth het volgende:
ik kijk niet. is er iets concreets gezegd?
17 januariquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:10 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wie is dezeMaak er maar half april van.
We hikken weer tegen extra straf aan geloof ik.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:10 schreef crystal_meth het volgende:
ik kijk niet. is er iets concreets gezegd?
Is dat een noodzakelijke reis?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga met kerst naar NL, gelijk effe goede voorbeeld geven
HUGO LEES JE MEEquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:10 schreef Zorro het volgende:
Mensen die klagen dat er niks verandert "omdat het nu wel lang genoeg geduurd heeft"
Alsof je als koorddanser over de Niagare oversteekt en dan halverwege klaagt dat het voorzichtig zijn "nou wel lang genoeg geduurd heeft" en maar gewoon verder gaat wandelen naar de overkant. En dan verbaasd zijn dat je naar beneden flikkert
Het seizoen is zeer waarschijnlijk een grote factor dus ze kunnen daar beter nog niet te vroeg juichen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit is waar en het jaargetijde heeft ook zeker invloed op (de verspreiding van) het virus. Dat hebben we ook in Europa kunnen zien dit voorjaar (dat lag echt niet alleen aan die 'slimme lockdown') Maar de bevolkingsdichtheid maakt niet het verschil tussen Australie en Europa, omdat het grootste gedeelte van Australie ook gewoon op een kluitje in grote steden woont. Grotere steden dan we in NL hebben. En ze reizen zich -normaal gesproken- ook een ongeluk binnen en buiten hun eigen stad en deelstaat.
Kijk, als alle Australiers zich nu op gelijke afstand van elkaar over hun hele continent verspreid hadden, dan was 'bevolkingsdichtheid' een valide argument geweest als verschil. Maar dat is niet zo.
Wat mij betreft niet.quote:
Hugo vindt dit goede beeldspraakquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:10 schreef Zorro het volgende:
Mensen die klagen dat er niks verandert "omdat het nu wel lang genoeg geduurd heeft"
Alsof je als koorddanser over de Niagara oversteekt en dan halverwege klaagt dat het voorzichtig zijn "nou wel lang genoeg geduurd heeft" en maar gewoon verder gaat wandelen naar de overkant. En dan verbaasd zijn dat je naar beneden flikkert
Of die blonde doos van Hart van Nederland.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nu al zin in Albert Bos met 'waar hebben we dit aan verdiend'
Blijf als je bang bent voor dit virus je gewoon thuis, dan kan de rest van de samenleving gewoon verder.quote:
Zowiezo niet stem FvD 17 Maartquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit wordt politiek heel lastig. Bij een volledige lockdown rond kerst gaat de VVD de verkiezingen niet winnen.
Niks mis mee inderdaad, net als Hugo nu.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:08 schreef heywoodu het volgende:
Wederom allemaal erg duidelijke en terechte woorden van Rutte. Benieuwd wat mensen er nu weer over te zeiken om het zeiken hebben!
Mijn bloeddruk gaat meteen omhoog als die vragen komenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nu al zin in Albert Bos met 'waar hebben we dit aan verdiend'
welke van de 5 (?)quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoe effectief het vaccin is.
Juist !!!quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Blijf als je bang bent voor dit virus je gewoon thuis, dan kan de rest van de samenleving gewoon verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |