quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Of er is geen onderzoek van het RIVM waaruit blijkt dat opengooien horeca leidt tot een lagere R?
Wel volgens de regels gooien.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:02 schreef aartstyle het volgende:
Wij weten ook nog niet hoe wij het gaan doen rond de kerst. Maar eens in de groep gooien morgen.
Al die flikkerende lichtjes... Mooi hoor, dat geeft toch wel wat kerstsfeerquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:10 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig, die steeds donkerder wordende vlakken
Dat was mijn punt inderdaadquote:
Lekker abdij biertjes klappenquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:15 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik roep mijn huis uit tot kerk, boem.
Ik zie hem er wel toe in staat. Maar ik heb ook nog niemand horen zeggen dat zn berekening niet klopt. Dat zou uiteraard zeer kwalijk zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:16 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Als dit klopt en Wiebes heeft zelf lopen knutselen dan is het een hele kwalijke zaak.
Tja, iedereen die een studie menselijk gedrag op kleuterschoolniveau heeft gehad weet dat het zo niet werkt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Rutte en de Jonge hebben er alleen schijt aan dat mensen er klaar mee zijn. Die blijven gewoon maatregelen opleggen zolang de cijfers er om vragen in hun opinie.
We natuurlijk niet het hele verhaal, misschien ligt het heel anders. Maar ik vond het al opvallend, omdat het tegenstrijdig is met de bevindingen internationaal, of ze moeten heel goede data hebben over hoe vaak mensen met vrienden en familie nog thuis afspreken en die goed kunnen weerleggen. Zou jammer zijn als wetenschap misbruikt zou worden voor een economisch doel.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:16 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Als dit klopt en Wiebes heeft zelf lopen knutselen dan is het een hele kwalijke zaak.
De wetenschap én de journalistiek.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:18 schreef Momo het volgende:
[..]
We natuurlijk niet het hele verhaal, misschien ligt het heel anders. Maar ik vond het al opvallend, omdat het tegenstrijdig is met de bevindingen internationaal, of ze moeten heel goede data hebben over hoe vaak mensen met vrienden en familie nog thuis afspreken en die goed kunnen weerleggen. Zou jammer zijn als wetenschap misbruikt zou worden voor een economisch doel.
De journalistiek kan daar sowieso al wat van, die halen vaak conclusies en verhalen uit de context. Als het maar iets klikbaars oplevert. DAGTOENAME VAN 300!!@@!! DAGAFNAME VAN 300!$@!!quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De wetenschap én de journalistiek.
Ik zeg niet dat het simpel is, ik zeg dat het mogelijk is. Jij lijkt trouwens te veronderstellen dat batches niet gesplitst kunnen worden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit zijn wel erg veel gratuite aannames aan elkaar vastgeknoopt. Heb je ook maar enige onderbouwing, behalve 'logisch nadenken' waarom het zo simpel is als je zegt dat het is? En hoe zit het met nevenrisico's voor tijdens het inenten? Ik heb ook gelezen dat per batch van vaccins gaat het om duizenden, niet om 100-200.
Nee, regels zijn regels. Waarom? Omdat het zo is.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tja, iedereen die een studie menselijk gedrag op kleuterschoolniveau heeft gehad weet dat het zo niet werkt.
Blijf me erover verbazen dat Nederland het enige land op het vaste continent is waar bij het bezigen van het woordje avondklok al gejank is over de oorlog en fascisme.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:17 schreef capricia het volgende:
Oostenrijk gaat in (gedeeltelijke)lockdown tot kerst.
Alle hotels, horeca dicht. Avondklok vanaf 20.00 uur.
Alleen voor noodzakelijk reizen je huis verlaten.
Heftige regels hoor.
https://www.sozialministe(...)-Ma%C3%9Fnahmen.html
Denk dat het eerder te maken heeft met eventuele rellen e.d.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Blijf me erover verbazen dat Nederland het enige land op het vaste continent is waar bij het bezigen van het woordje avondklok al gejank is over de oorlog en fascisme.
Onze dodencijfers zijn daar natuurlijk ook wel naar. Een van de hoogste ter wereld, relatief gezien.
Them's the rules, you fools.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:24 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nee, regels zijn regels. Waarom? Omdat het zo is.
Hun lijken het nog niet door te hebben alleen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tja, iedereen die een studie menselijk gedrag op kleuterschoolniveau heeft gehad weet dat het zo niet werkt.
Dat is voldoende om te kunnen klaverjassen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:49 schreef kol7680 het volgende:
3 man op bezoek met kerst😂😂
Good luck with that
Had m'n moeder ook altijd veel succes mee.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Them's the rules, you fools.
Je hoeft niet naar buiten maar de dodencijfers relateren aan het ontbreken van een avondklok, heb je daar bewijs van?quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Blijf me erover verbazen dat Nederland het enige land op het vaste continent is waar bij het bezigen van het woordje avondklok al gejank is over de oorlog en fascisme.
Onze dodencijfers zijn daar natuurlijk ook wel naar. Een van de hoogste ter wereld, relatief gezien.
En tweewekelijks boos worden op de mensen die zich er niet aan houden, zonder dat ze zich achter de oren krabben waarom dat dan zo zou zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Rutte en de Jonge hebben er alleen schijt aan dat mensen er klaar mee zijn. Die blijven gewoon maatregelen opleggen zolang de cijfers er om vragen in hun opinie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |