Van Dissel, dat is toch die man die begin dit jaar heel duidelijk zei dat mondkapjes geen effect hebben? Maar nu hebben we wel een mondkapjesplicht.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:30 schreef opgebaarde het volgende:
Geert vindt een memo belangrijker dan de wekelijkse update waar Van Dissel tekst en uitleg geeft plus beschikbaar is voor vragen, al meer dan een halfjaar.
Ow God. Heerlijk dat populisme en de schaapjes die er op stemmen
Geef 1 officiële bron hiervoor. Al die sporters moeten eerst negatief testen dat ze weer mee willen doen. Waarom blijven die niet massaal false negative positief testen hier op?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Het is bekend dat de PCR test een positieve uitslag geeft bij dode virusdeeltjes van maanden terug, maar toch wordt dit door de overheid geregistreerd als besmetting.
Hier is meer dan genoeg over bekend. Belangrijke kanttekening is het aantal cycli dat gedraaid wordt. Hoe meer cycli je draait, hoe groter de kans dat oude dode virusdeeltjes worden gevonden waardoor de test positief uitslaat.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Geef 1 officiële bron hiervoor. Al die sporters moeten eerst negatief testen dat ze weer mee willen doen. Waarom blijven die niet massaal false negative positief testen hier op?
Dus je bezwaar is dat de PCR wel kan zien of je besmet bent met virusdeeltjes, maar niet of je besmettelijk bent? Het is nog altijd een zeer goede indicator voor corona infecties.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Hier is meer dan genoeg over bekend. Belangrijke kanttekening is het aantal cycli dat gedraaid wordt. Hoe meer cycli je draait, hoe groter de kans dat oude dode virusdeeltjes worden gevonden waardoor de test positief uitslaat.
Het verbaast me dat je dit nog niet weet.
https://www.bbc.com/news/health-54000629
https://www.cebm.net/covid-19/pcr-positives-what-do-they-mean/
https://www.hospimedica.c(...)nd-reinfections.html
De uitvinder van de PCR-test zelf:
https://www.bitchute.com/video/vCtXk3sfAIll/
Wat is een false negatieve volgens jou dan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Geef 1 officiële bron hiervoor. Al die sporters moeten eerst negatief testen dat ze weer mee willen doen. Waarom blijven die niet massaal false negative positief testen hier op?
Dat je een test meteen minuten daarna weer negatief zou testen, dat het een echt een fout is. Niet een periode van dagen waar je positief test maar vrijwel geen klachten hebt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:38 schreef groenen het volgende:
[..]
Wat is een false negatieve volgens jou dan?
Want ze worden met regelmaat positief getest zonder klachten. Overigens is Onana al 3 keer positief getest over een tijdsperiode van maanden.
Als jij maanden terug Corona hebt gehad en er bevinden zich nog oude dode virusdeeltjes in je lichaam dan ben je volgens jou nog steeds besmet met Corona?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus je bezwaar is dat de PCR wel kan zien of je besmet bent met virusdeeltjes, maar niet of je besmettelijk bent? Het is nog altijd een zeer goede indicator voor corona infecties.
Dan zitten er nog steeds schijnbaar genoeg virusdeeltjes in je lichaam, maar het is net waar je de grens trekt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als jij maanden terug Corona hebt gehad en er bevinden zich nog oude dode virusdeeltjes in je lichaam dan ben je volgens jou nog steeds besmet met Corona?
Dat gebeurd zeer regelmatig. Onder andere bij Ajax diverse keren.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat je een test meteen minuten daarna weer negatief zou testen, dat het een echt een fout is. Niet een periode van dagen waar je positief test maar vrijwel geen klachten hebt.
Nee je begrijpt het niet blijkbaar. Dode virusdeeltjes doen helemaal niets, vandaar de term "dood".quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan zitten er nog steeds schijnbaar genoeg virusdeeltjes in je lichaam, maar het is net waar je de grens trekt.
Ik word keiblij van mensen die hun standpunt herzien en zoeken naar onderbouwing.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Van Dissel, dat is toch die man die begin dit jaar heel duidelijk zei dat mondkapjes geen effect hebben? Maar nu hebben we wel een mondkapjesplicht.
En Corona is super gevaarlijk met name voor oudere mensen, maar minister Gabberhouse doet geen mondkapje op tijdens een bruiloft met gasten op leeftijd.
Het is bekend dat de PCR test een positieve uitslag geeft bij dode virusdeeltjes van maanden terug, maar toch wordt dit door de overheid geregistreerd als besmetting.
Hmmmmm.... ik vraag me af waarom er mensen zijn die twijfelen aan de officiële richtlijnen en beslissingen van het kabinet.... hmmmmm... vreemd.
Wat vind jij er eigenlijk van dat de doden/besmettingen en ziekenhuis/besmettingen veel hoger is dan nu wordt aangegeven, gezien de noemer te hoog wordt ingeschat. Virus is dus veel gevaarlijker dan aangenomen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee je begrijpt het niet blijkbaar. Dode virusdeeltjes doen helemaal niets, vandaar de term "dood".
Nogmaals, hier is de uitvinder van de test die zelf de test uitlegt:
https://www.bitchute.com/video/vCtXk3sfAIll/
Als je maar genoeg cycli draait dan kun je uiteindelijk bijna alles in het lichaam vinden en de PCR positief laten uitslaan.
Inderdaad. Ik kan het nu niet vinden maar ik kwam een tijdje geleden ook een onderzoek tegen waar een duidelijke correlatie gevonden werd tussen de drukte in de horeca in de UK en het aantal positieve testen 2 weken later. De UK was een goede proeftuin voor het onderzoek omdat ze behalve een lockdown ook de horeca gestimuleerd hebben met gesubsidieerde maaltijden waardoor je per regio erg grote verschillen in drukte over verschillende periodes kreeg.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:19 schreef Jaeger85 het volgende:
Restaurants wellicht, café's zeker niet. Toch zet ik mijn vraagtekens bij dit onderzoek. In de VS blijkt juist dat flink wat besmettingen te herleiden zijn naar eetgelegenheden.
https://www.npr.org/secti(...)estaurants-cdc-study
Deze misschien?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:54 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan het nu niet vinden maar ik kwam een tijdje geleden ook een onderzoek tegen waar een duidelijke correlatie gevonden werd tussen de drukte in de horeca in de UK en het aantal positieve testen 2 weken later. De UK was een goede proeftuin voor het onderzoek omdat ze behalve een lockdown ook de horeca gestimuleerd hebben met gesubsidieerde maaltijden waardoor je per regio erg grote verschillen in drukte over verschillende periodes kreeg.
Yes. Hoe heb jij die nou zo snel gevonden? Ik heb me suf zitten googlen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:58 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Deze misschien?
https://warwick.ac.uk/fac(...)ions/wp.517.2020.pdf
Er zijn maskers met ritssluiting eten er in en de zipper weer dichtquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:30 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Restaurants zijn alleen veilig wanneer het rustig is en er goede ventilatie is. Zonder goede ventilatie kan een besmet iemand via aerosolen anderen in de ruimte besmetten.
Euhhh Yasser Klaver net zo goed hoorquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:30 schreef opgebaarde het volgende:
Geert vindt een memo belangrijker dan de wekelijkse update waar Van Dissel tekst en uitleg geeft plus beschikbaar is voor vragen, al meer dan een halfjaar.
Ow God. Heerlijk dat populisme en de schaapjes die er op stemmen
Zag het onderzoek een tijd terug en had de link opgeslagen in mijn favorieten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:00 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Yes. Hoe heb jij die nou zo snel gevonden? Ik heb me suf zitten googlen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |