Kun je nagaanquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Die week data is tot 6 december. Dan moet de incubatietijd (5 dagen) al voorbij zijn, ze klachten krijgen, laten testen en al de uitslag krijgen op 6 december.
Je claimde dat Rutte en de Jonge 'redding' nodig hadden. Mooi dat je daar op terugkomt in ieder gevalquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb het woord oorlog niet in de mond genomen.
Ah, ja. Goed zo.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Deze mening deel ik hoor. Maar ik heb hem wel weer even naar het juiste topic gehaald
Ze zouden voor de test de restaurants voor twee weken open moet gooien in de kerstvakantie. Scholen zijn dan dicht. Kijken of dat gaat zorgen voor een enorme dalingquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:52 schreef Kyran het volgende:
Ach, gooi maar open ook. Gaat toch niet meer goedkomen totdat genoeg burgers gevaccineerd zijn.
Ik kom nergens op terug.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je claimde dat Rutte en de Jonge 'redding' nodig hadden. Mooi dat je daar op terugkomt in ieder geval
Veel mensen vinden dat moeilijk. Er moet een schuldige zijn, en dat kan niet het virus zijn want dat is te moeilijk om te personificeren.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook gewoon de situatie? Je weet niet hoeveel effect elke maatregel heeft. Welke je wel en niet doet is een politieke beslissing.
Vermoedelijk vertraagd weekendeffect?quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:56 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzonder dat nu al 4 weken op rij de dinsdag cijfers de laagste cijfers van de week zijn.
Jep mee eens.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ah, ja. Goed zo.
Als je de Telegraaf mag geloven heeft RTL Nieuws onjuist bericht (en dat 'ie van het RIVM is). Het stuk in de Telegraaf is ook een stuk duidelijker en komt mij een stuk logischer over.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat mag ook, dan doe je lekker mee aan het ophitsen. Moet jij weten
Dat klopt ook inderdaad niet. Kan niet.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:56 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzonder dat nu al 4 weken op rij de dinsdag cijfers de laagste cijfers van de week zijn.
Muah, we weten niet eens echt hoe 'geheim' dat hele 'geheim' is. Ik heb 0 reden om aan te nemen dat het geheim is om malicieuze redenen. Ik zie wel wat redenen om de horecaschreeuwers die nu direct alles open willen en heel gretig politici kwaadaardig handelen in de schoenen willen schuiven te wantrouwen in hun goede bedoelingen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het verhaal van RTL is anders. Het lijkt mij van belang waar dit weg komt.
Bovendien weten wij niet waarom dit geheim is. Dat kan om “wetenschappelijke” redenen maar ook als “interne beraadslaging”.
Geloof er absoluut niet in dat horeca geen invloed heeft. Genoeg goede internationale onderzoeken waaruit blijkt dat het wel van invloed is.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Sentiment op de onderbuik als we "hebben het verdiend", "de roverheid neemt ons alles af" nemen nu ook steeds meer toe over he. Zou wel mooi zijn voor die ondernemers als dat weer kan, maar het is denk ik niet goed voor de cijfers.
Die reacties van Wilders en Klaver zijn dan ook veelzeggend.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Muah, we weten niet eens echt hoe 'geheim' dat hele 'geheim' is. Ik heb 0 reden om aan te nemen dat het geheim is om malicieuze redenen. Ik zie wel wat redenen om de horecaschreeuwers die nu direct alles open willen en heel gretig politici kwaadaardig handelen in de schoenen willen schuiven te wantrouwen in hun goede bedoelingen.
Het is echt te voorbarig om dat te stellen. Ze zijn bij het RIVM niet gek. Laten we gewoon de toelichting van Van Dissel afwachten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geloof er absoluut niet in dat horeca geen invloed heeft. Genoeg goede internationale onderzoeken waaruit blijkt dat het wel van invloed is.
Dat een simpele doorberekening laat zien dat het heel misschien weinig of geen invloed zegt echt weinig. Als men bij het RIVM zo te werk gaat snap ik wel dat het niet goed gaat. Iets met correlatie/causatie.
Ja duh... maar de bedoeling was dat we gestaag zouden dalen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:45 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Helemaal niet. Er zijn veel meer tests bijgekomen en percentage is maar met 0,5% gestegen qua positieve testen
Waarom kan dat niet? Het staat er toch gewoon?quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat klopt ook inderdaad niet. Kan niet.
Ik zie ook geen kwaadaardige motieven hoor. Laat dat even duidelijk zijn. Maar ik snap wel dat de horeca heel boos is als ze dit zo lezen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Muah, we weten niet eens echt hoe 'geheim' dat hele 'geheim' is. Ik heb 0 reden om aan te nemen dat het geheim is om malicieuze redenen. Ik zie wel wat redenen om de horecaschreeuwers die nu direct alles open willen en heel gretig politici kwaadaardig handelen in de schoenen willen schuiven te wantrouwen in hun goede bedoelingen.
Even off-topic maar frappant dat de T niet weet dat het al een tijdje het ministerie van Economische Zaken en Klimaat (EZK) is.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:50 schreef Pvt.Webster het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)iger-dan-thuisbezoek
RIVM-notitie dus. Hmm.
Dat weet de T heel goed hoor. Alleen zijn ze soms nogal kinderachtigquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Even off-topic maar frappant dat de T niet weet dat het al een tijdje het ministerie van Economische Zaken en Klimaat (EZK) is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |