SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er :
11 gemeentes met 0 besmettingen
8 gemeentes met 1 besmetting
69 gemeentes met 2-5 besmettingen
71 gemeentes met 6-9 besmettingenwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Ja, journalisten zullen ook nooit eens stoken neequote:
Dat ligt er dus maar net aan wat je toestaat, als je zoiets dus toestaat dan kan er in ieder geval wat horeca open. Kun je prima een bak koffie doen, warme chocomelk, een bord snert. Het zal niet ideaal zijn, maar beter dan de hele horeca sluiten en ik denk dat er genoeg mensen op afkomen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het al een partytent wordt... In zomer had je nog terrassen dan kan ik me voorstellen dat het goed gaat in buitenlucht. Straks gaat iedereen gewoon binnen zitten
Zsm opengooien.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:50 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Volgens de Televaag gaat het om een RIVM notitie. Maakt het wel lastiger om het compleet te negeren.
Tegelijkertijd is een onderzoek meteen goud waard als daar uit naar voren komt dat scholen een grote rol spelen. Voor sommigen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een welles/nietes-discussie. Niemand kan met zekerheid het een of het ander beweren, en als Wiebes dat doet is het duidelijk dat daar een stukje politieke overtuiging in meespeelt.
100 man in een bioscoopzaal?quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:50 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Volgens de Televaag gaat het om een RIVM notitie. Maakt het wel lastiger om het compleet te negeren.
DAAR komen de besmettingen vandaan zeg ik jequote:Op dinsdag 8 december 2020 14:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, journalisten zullen ook nooit eens stoken neestraks ga je nog Maurice de Hond belangrijk vinden omdat die knakker van Op1 hem in zijn talkshow laat meepraten.
Corona zorgt voor gouden tijden bij de riooljournalistiek. EenVandaag, RTL, Telegraaf, het is daar elke dag feest op de redactie.
Deze mening deel ik hoor. Maar ik heb hem wel weer even naar het juiste topic gehaaldquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dit onderzoek heeft echt alles in zich van een 'wij van wc-eend'... Sowieso zijn er twee mogelijkheden:
1) RTL Nieuws rapporteert te kort door de bocht
2) Bij EZ hebben ze geen idee hoe correlatie en causaliteit werken.
Ik hoop van ganse hart dat het om het eerste gaat. Ik vrees het tweede.
Dat gezegd hebbende ben ik een voorstander van het openen van restaurants onder strenge voorwaarden.
Dus dan is het toch van RIVM? En dus gewoon onderdeel van de beleidskeuzes. Dat 'geheim' wil ook niet per se zeggen dat het 'geheim' is, maar meer iets als niet voldoende gecheckt om te publiceren.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:50 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Die week data is tot 6 december. Dan moet de incubatietijd (5 dagen) al voorbij zijn, ze klachten krijgen, laten testen en al de uitslag krijgen op 6 december.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Effect Sinterklaas lijkt al zichtbaar: Bezoek in de thuissituatie is 21,9% van de gevallen in bekende settings t.o.v. 18,2% vanaf 31 augustus.
RTL Nieuws doet wel vaker aan dat soort interpretaties. Blijkbaar zijn mensen als jij daar gevoelig voor.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:50 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Nee hoorquote:De notitie is dinsdag besproken in het wekelijkse crisisberaad van het kabinet. Maar tot nu toe wil het ’zorgkamp’ in het kabinet er niets van weten. Het is maar zeer de vraag of er dinsdagavond überhaupt grote versoepelingen worden aangekondigd.
Maar dat is toch ook gewoon de situatie? Je weet niet hoeveel effect elke maatregel heeft. Welke je wel en niet doet is een politieke beslissing.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is een onderzoek meteen goud waard als daar uit naar voren komt dat scholen een grote rol spelen. Voor sommigen.
Nu het in het voordeel van de horeca is dan komt dat blijkbaar enkel omdat de minister in kwestie zijn politieke overtuiging mee laat spelen. Kan hoor, maar dan kan je datzelfde argument ook bij andere onderzoeken inzetten. Rondom winkels, scholen, whatever.
Uiteindelijk is het jammer dat we nu maanden in deze crisis zitten en dat we nog steeds niet fatsoenlijk weten waar stijgingen nou echt door veroorzaakt worden. Daardoor blijft het een kwestie van welles nietes, waar iedereen zijn of haar mening kan onderbouwen met verschillende bronnen. Want voor elke mening zijn er wel onderzoeken te vinden.
Het verhaal van RTL is anders. Het lijkt mij van belang waar dit weg komt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dus dan is het toch van RIVM? En dus gewoon onderdeel van de beleidskeuzes. Dat 'geheim' wil ook niet per se zeggen dat het 'geheim' is, maar meer iets als niet voldoende gecheckt om te publiceren.
Dat zou mooi zijn. Dan zouden we kunnen verwachten dat Van Dissel er morgen iets over gaat zeggen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:50 schreef Pvt.Webster het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)iger-dan-thuisbezoek
RIVM-notitie dus. Hmm.
Ik heb het woord oorlog niet in de mond genomen. Maar goed, geloof jij het lekker allemaal niet. Ik ben wel klaar met deze discussie.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:52 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
RTL Nieuws doet wel vaker aan dat soort interpretaties. Blijkbaar zijn mensen als jij daar gevoelig voor.
Maar wat er staat ondermijnt jouw punt juist als je goed leest: Rutte heeft namelijk zelf gevraagd om dit onderzoek. En dat is hoe het moet gaan, mensen brengen standpunten in en onderbouwen dat met onderzoeken als deze.
Je verwart discussie en compromis met oorlog. Dat doet RTL Nieuws ook, maar dan met opzet.
Sentiment op de onderbuik als we "hebben het verdiend", "de roverheid neemt ons alles af" nemen nu ook steeds meer toe over he. Zou wel mooi zijn voor die ondernemers als dat weer kan, maar het is denk ik niet goed voor de cijfers.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:52 schreef Kyran het volgende:
Ach, gooi maar open ook. Gaat toch niet meer goedkomen totdat genoeg burgers gevaccineerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |