SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, jou.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
Hebben we eigenlijk al een rare Kwok voor in het oerwoud?
Zo lang het jongens zijn en geen middle-aged mannen..quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
mijn nichtje is nu 13. En ze plaatst vaak fotos op insta van haar zelf en dan al die meisjes zeggen oh wat knap blabla maar net ga ik dus verder kijken in de reacties zitten er allemaal jongens bij
Gaat die net zo knap en jongensgek worden als jij denk je?quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
mijn nichtje is nu 13. En ze plaatst vaak fotos op insta van haar zelf en dan al die meisjes zeggen oh wat knap blabla maar net ga ik dus verder kijken in de reacties zitten er allemaal jongens bij
quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
Hebben we eigenlijk al een rare Kwok voor in het oerwoud?
ja dat was vorig jaar. Zag ik ook dat haar account was geliked door gasten van zeker 25 jaar oud. Ze zag er gee kwaad in. Vroeg haar wie het waren zei ze ja dat weet ik niet....quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo lang het jongens zijn en geen middle-aged mannen..
quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat die net zo knap en jongensgek worden als jij denk je?
Wat waren dat voor een type mannen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat was vorig jaar. Zag ik ook dat haar account was geliked door gasten van zeker 25 jaar oud. Ze zag er gee kwaad in. Vroeg haar wie het waren zei ze ja dat weet ik niet....
Geloof dat ze daar nu wel op let. Schrok ik wel van.
ja jongens. Nederlands wel van wat ik zag maar ze had haar account op open en die jongens voegde haar gewoon toe.quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat waren dat voor een type mannen?
En van haar nichtje?quote:
Dat is vrij awkward en eng ja.quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jongens. Nederlands wel van wat ik zag maar ze had haar account op open en die jongens voegde haar gewoon toe.
Das niet goed
ja vind ik wel :pquote:Op dinsdag 8 december 2020 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is vrij awkward en eng ja.
Ja leeftijdgenootjes onderling is toch wel normaal op die leeftijd? beetje jaartje te vroeg misschien maar dat ligt wellicht aan haar schoolomgeving.quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind ik wel :p
Nu ook jongens die allemaal hartjes plaatsen bij die fotos maar die zien er net zo uit.
Vette vrucht huehuequote:Op dinsdag 8 december 2020 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Kennelijk dacht iemand dat we helemaal geen enkel probleem meer hebben in de wereld, en is ineens dit nieuws![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)oeiend-probleem.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |