SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, jou.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
Hebben we eigenlijk al een rare Kwok voor in het oerwoud?
Zo lang het jongens zijn en geen middle-aged mannen..quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
mijn nichtje is nu 13. En ze plaatst vaak fotos op insta van haar zelf en dan al die meisjes zeggen oh wat knap blabla maar net ga ik dus verder kijken in de reacties zitten er allemaal jongens bij
Gaat die net zo knap en jongensgek worden als jij denk je?quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
mijn nichtje is nu 13. En ze plaatst vaak fotos op insta van haar zelf en dan al die meisjes zeggen oh wat knap blabla maar net ga ik dus verder kijken in de reacties zitten er allemaal jongens bij
quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
Hebben we eigenlijk al een rare Kwok voor in het oerwoud?
ja dat was vorig jaar. Zag ik ook dat haar account was geliked door gasten van zeker 25 jaar oud. Ze zag er gee kwaad in. Vroeg haar wie het waren zei ze ja dat weet ik niet....quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo lang het jongens zijn en geen middle-aged mannen..
quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat die net zo knap en jongensgek worden als jij denk je?
Wat waren dat voor een type mannen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat was vorig jaar. Zag ik ook dat haar account was geliked door gasten van zeker 25 jaar oud. Ze zag er gee kwaad in. Vroeg haar wie het waren zei ze ja dat weet ik niet....
Geloof dat ze daar nu wel op let. Schrok ik wel van.
ja jongens. Nederlands wel van wat ik zag maar ze had haar account op open en die jongens voegde haar gewoon toe.quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat waren dat voor een type mannen?
En van haar nichtje?quote:
Dat is vrij awkward en eng ja.quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jongens. Nederlands wel van wat ik zag maar ze had haar account op open en die jongens voegde haar gewoon toe.
Das niet goed
ja vind ik wel :pquote:Op dinsdag 8 december 2020 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is vrij awkward en eng ja.
Ja leeftijdgenootjes onderling is toch wel normaal op die leeftijd? beetje jaartje te vroeg misschien maar dat ligt wellicht aan haar schoolomgeving.quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind ik wel :p
Nu ook jongens die allemaal hartjes plaatsen bij die fotos maar die zien er net zo uit.
Vette vrucht huehuequote:Op dinsdag 8 december 2020 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Kennelijk dacht iemand dat we helemaal geen enkel probleem meer hebben in de wereld, en is ineens dit nieuws![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)oeiend-probleem.html
Nou ja middelbare school?quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja leeftijdgenootjes onderling is toch wel normaal op die leeftijd? beetje jaartje te vroeg misschien maar dat ligt wellicht aan haar schoolomgeving.
Tante Bal.quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja middelbare school?
Ze proberen ook zoveel mogelijk likes te pakken heb ik het idee op insta![]()
Nou ja ik hou het in de gaten
Ja dat weet ik, maar Nicht Bal of bitternicht klinkt wat twijfelachtig.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar Nicht Bal of bitternicht klinkt wat twijfelachtig.
Chaperonne Balquote:Op dinsdag 8 december 2020 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja middelbare school?
Ze proberen ook zoveel mogelijk likes te pakken heb ik het idee op insta![]()
Nou ja ik hou het in de gaten
ja tegenwoordig gooien ze echt alles online.quote:
Mooi toch dat we ons om zo iets druk kunnen maken.quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Kennelijk dacht iemand dat we helemaal geen enkel probleem meer hebben in de wereld, en is ineens dit nieuws![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)oeiend-probleem.html
Ik ben zo blij dat ik zonder social media ben opgegroeid.quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tegenwoordig gooien ze echt alles online.
Ik weet nog dat ik nooit een webcam mocht van mijn vaderMaar nu hebben ze gewoon allemaal iphone ofzo.
Dit. En de ergste shit heb uit kunnen vreten zonder dat er in HD kwaliteit gefilmd werd.quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik zonder social media ben opgegroeid.
Ergens wel ja. Net zoiets als het bestaan van iets als een Partij voor de Dieren. Daaruit zou je kunnen concluderen dat ALLE belangrijkere problemen de wereld uit zijnquote:Op dinsdag 8 december 2020 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mooi toch dat we ons om zo iets druk kunnen maken.
Gohquote:Op dinsdag 8 december 2020 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tegenwoordig gooien ze echt alles online.
Ik weet nog dat ik nooit een webcam mocht van mijn vaderMaar nu hebben ze gewoon allemaal iphone ofzo.
totdat je zelf je hand kapot snijdtquote:Op dinsdag 8 december 2020 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb geen rare dingen uitgevroten, maar meer gezeik met klasgenootjes.quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. En de ergste shit heb uit kunnen vreten zonder dat er in HD kwaliteit gefilmd werd.Het beste was een aardappel.
Ik heb ook zo'n mesje als die Doogie in dat filmpje, werkt als een tiet.quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
totdat je zelf je hand kapot snijdt
is me met een avocado nog nooit gelukt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
totdat je zelf je hand kapot snijdt
Alleen daarom vind ik het vaak leuk om door typische wijvenblaadjes te bladeren. Hoe groot die non-problemen maken als make up die niet optimaal zit, heerlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja dat is net zo'n leeftijd dat je hormonen denken yumyumyum jongens maar je hebt nog niet in de gaten wat voor een viezerikjes het zijnquote:Op dinsdag 8 december 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp ik nu maar toen begreep ik het niet hoor.
zag ook een mooi bericht op nu.nl:quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen daarom vind ik het vaak leuk om door typische wijvenblaadjes te bladeren. Hoe groot die non-problemen maken als make up die niet optimaal zit, heerlijk.
Dat is een leeftijd dat je daar waarschijnlijk niet eens mee bezig bent, maar de aandacht gewoon leuk vindt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is net zo'n leeftijd dat je hormonen denken yumyumyum jongens maar je hebt nog niet in de gaten wat voor een viezerikjes het zijn
ja het schijnt best vaak te gebeurenquote:Op dinsdag 8 december 2020 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is me met een avocado nog nooit gelukt.
Groot koksmes pakken, in de pit slaan, kwartslag draaien, klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |