abonnement Unibet Coolblue
pi_196724544
En een dikke kerst knuffel van mij voor iedereen die het kan gebruiken :*
  maandag 14 december 2020 @ 13:56:24 #227
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_196724624
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 13:52 schreef Cod_player het volgende:
Bah, wat een naar weekend vol slecht nieuws heb ik gehad, :'(

Lichtpuntje is dat m'n pakket vrijdag afgegeven word! (mits het door kan gaan door de nieuwe maatregelen). Helaas kan ik niet zoals gepland met vriendinlief uitpakken, want daar gaat het niet goed mee helaas (met haar mentaal, tussen ons wel). Ondanks dat het mijn pakket is laat ik wat cadeautjes over die zij voor mij mag uitpakken en ik hoop dat ze daar wat vreugde aan beleeft.
He bah, vervelend zeg. Als ik het goed begrijp zijn de nieuwe maatregelen nog altijd dat bezoek tot 2 personen wel is toegestaan (al is t liever niet), maar het is natuurlijk aan jou en je gever hoe en wat jullie afspreken.

Het zit je dit jaar wederom echt niet mee :* :'(
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  maandag 14 december 2020 @ 14:29:02 #228
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_196725579
Dit topic maakt me altijd Zo blij.
Als ik een momentje heb dat het even niet superduper gaat, dan lees ik altijd hier en dan is mijn dag gewoon weer goed
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_196726951
Mijn pakket werd net bezorgd!







Ik had in mijn vragenlijstje bij 'grootste wens' gezet dat ik nog eens naar Amerika wilde reizen. Mijn gevers @MevrouwCactus en @Lutte hebben dus gewoon naast de andere leuke cadeaus een 'alternatieve reisgids' voor me in elkaar geknutseld met allemaal grappige plaatsen per staat. :o Wat ontzettend bijzonder dat jullie zoveel moeite hebben gedaan voor iemand die je niet eens kent, gewoon niet normaal! O+ :o _O_



De boeken zijn ook het genre wat ik zelf uit zou kiezen, dus erg leuk :)

Heel erg bedankt O+ :* Ik had natuurlijk ook al een extraatje gekregen met die adventbox met lekkers waar ik er nu elke dag eentje van openmaak O+
Koel en donker bewaren
  maandag 14 december 2020 @ 15:30:46 #230
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_196727030
quote:
17s.gif Op maandag 14 december 2020 15:27 schreef Guanabana het volgende:
Mijn pakket werd net bezorgd!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik had in mijn vragenlijstje bij 'grootste wens' gezet dat ik nog eens naar Amerika wilde reizen. Mijn gevers @:MevrouwCactus en @:Lutte hebben dus gewoon naast de andere leuke cadeaus een 'alternatieve reisgids' voor me in elkaar geknutseld met allemaal grappige plaatsen per staat. :o Wat ontzettend bijzonder dat jullie zoveel moeite hebben gedaan voor iemand die je niet eens kent, gewoon niet normaal! O+ :o _O_

[ afbeelding ]

Heel erg bedankt O+ :* Ik had natuurlijk ook al een extraatje gekregen met die adventbox met lekkers waar ik er nu elke dag eentje van openmaak O+
Wat een leuk en creatief idee! *O*
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  maandag 14 december 2020 @ 15:34:21 #231
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_196727102
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 13:07 schreef superkimmi het volgende:
er komt waarschijnlijk een lockdown. En ik kan me heel goed voorstellen dat dat voor veel mensen in dit topic een nog grotere invloed op hun feestdagen heeft. Ik wil jullie bij deze daarom een hart onder de riem steken. Mijn dm staat altijd open :*
Lief O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_196727180
quote:
17s.gif Op maandag 14 december 2020 15:27 schreef Guanabana het volgende:
Mijn pakket werd net bezorgd!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik had in mijn vragenlijstje bij 'grootste wens' gezet dat ik nog eens naar Amerika wilde reizen. Mijn gevers @:MevrouwCactus en @:Lutte hebben dus gewoon naast de andere leuke cadeaus een 'alternatieve reisgids' voor me in elkaar geknutseld met allemaal grappige plaatsen per staat. :o Wat ontzettend bijzonder dat jullie zoveel moeite hebben gedaan voor iemand die je niet eens kent, gewoon niet normaal! O+ :o _O_

[ afbeelding ]

De boeken zijn ook het genre wat ik zelf uit zou kiezen, dus erg leuk :)

Heel erg bedankt O+ :* Ik had natuurlijk ook al een extraatje gekregen met die adventbox met lekkers waar ik er nu elke dag eentje van openmaak O+
Oh wat creatief, die reisgids
pi_196727437
quote:
17s.gif Op maandag 14 december 2020 15:27 schreef Guanabana het volgende:
Mijn pakket werd net bezorgd!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik had in mijn vragenlijstje bij 'grootste wens' gezet dat ik nog eens naar Amerika wilde reizen. Mijn gevers @:MevrouwCactus en @:Lutte hebben dus gewoon naast de andere leuke cadeaus een 'alternatieve reisgids' voor me in elkaar geknutseld met allemaal grappige plaatsen per staat. :o Wat ontzettend bijzonder dat jullie zoveel moeite hebben gedaan voor iemand die je niet eens kent, gewoon niet normaal! O+ :o _O_

[ afbeelding ]

De boeken zijn ook het genre wat ik zelf uit zou kiezen, dus erg leuk :)

Heel erg bedankt O+ :* Ik had natuurlijk ook al een extraatje gekregen met die adventbox met lekkers waar ik er nu elke dag eentje van openmaak O+
O+ Graag gedaan :*
  maandag 14 december 2020 @ 16:38:06 #234
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_196728595
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 10:13 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Vanuit DM:
1: Wou even melden dat het pakket binnen is zal later uitgebreider reageren maar wow......zo goed uitgekozen, heb er nog even geen woorden voor echt super bedankt.

2: Het heeft even kunnen landen wat een goed pakket. Over deze puzzel heb ik het al vaak met vrienden gehad, kan niet wachten om hem te maken. En de thee die wilde ik al zo lang proberen!

3: Als we straks weer mogen reizen komt het boek ook geweldig van pas. En nu gaan we aan het lekkers beginnen heel erg bedankt!
Ik lees dit letterlijk met een glimlach, blij dat ik andere mensen blij heb kunnen maken.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_196731033
quote:
17s.gif Op maandag 14 december 2020 15:27 schreef Guanabana het volgende:
Mijn pakket werd net bezorgd!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik had in mijn vragenlijstje bij 'grootste wens' gezet dat ik nog eens naar Amerika wilde reizen. Mijn gevers @:MevrouwCactus en @:Lutte hebben dus gewoon naast de andere leuke cadeaus een 'alternatieve reisgids' voor me in elkaar geknutseld met allemaal grappige plaatsen per staat. :o Wat ontzettend bijzonder dat jullie zoveel moeite hebben gedaan voor iemand die je niet eens kent, gewoon niet normaal! O+ :o _O_

[ afbeelding ]

De boeken zijn ook het genre wat ik zelf uit zou kiezen, dus erg leuk :)

Heel erg bedankt O+ :* Ik had natuurlijk ook al een extraatje gekregen met die adventbox met lekkers waar ik er nu elke dag eentje van openmaak O+
O+ O+

Alle credits voor het boek en het verzamelen van al het leuks naar lieve @MevrouwCactus! Ze heeft dit pakket (en ook andere pakketen!) met zoveel energie en zorg samengesteld!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_196734464
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 13:52 schreef Cod_player het volgende:
Bah, wat een naar weekend vol slecht nieuws heb ik gehad, :'(

Lichtpuntje is dat m'n pakket vrijdag afgegeven word! (mits het door kan gaan door de nieuwe maatregelen). Helaas kan ik niet zoals gepland met vriendinlief uitpakken, want daar gaat het niet goed mee helaas (met haar mentaal, tussen ons wel). Ondanks dat het mijn pakket is laat ik wat cadeautjes over die zij voor mij mag uitpakken en ik hoop dat ze daar wat vreugde aan beleeft.
Ja hoor, vrijdag komen we nog steeds je pakket brengen, geen wijziging in de plannen *O*
Never assume that loud is strong and quiet is weak.
It’s the lion’s silence that signals danger not his roar.
  maandag 14 december 2020 @ 21:02:15 #237
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_196735471


En weer een dankbare ontvanger! *O* uitpakken gebeurd met kerst

[ Bericht 11% gewijzigd door Rene op 14-12-2020 21:53:50 (Heb je img tag gefixt :)) ]
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_196736509
Ik heb mijn pakket voor de moeder van Diana1980 vandaag op de post gedaan. Zoeken naar leuke dingen was lastiger dan ik had verwacht. Komt morgen aan volgens de T&T
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_196736576
Wat een mooie pakketten allemaal! :D
pi_196739176
Heel veel mooie en toffe reacties hier! Van ontvangers, maar ook de donateurs en de shoppers *;
Ik snap dat niemand kan wachten tot het pakket geleverd/ontvangen is, maar laten we ook een beetje stil staan bij de mensen in de postsorteercentra en de bezorgers, die zich deze dagen helemaal 3 keer in de rondte werken :@
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_196739188
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 13:07 schreef superkimmi het volgende:
er komt waarschijnlijk een lockdown. En ik kan me heel goed voorstellen dat dat voor veel mensen in dit topic een nog grotere invloed op hun feestdagen heeft. Ik wil jullie bij deze daarom een hart onder de riem steken. Mijn dm staat altijd open :*
Hier sluit ik me bij aan, al kennen jullie me niet :P DM staat altijd open!
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_196739305
Voor iedereen die het even niet meer ziet zitten, voor iedereen die zich alleen voelt, voor iedereen die denkt dat het niet meer goed komt, voor jullie, mij, ons is dit topic! Alleen al door dit topic heen scrollen geeft je een klein beetje moed. Moed om door te gaan en weer dat kleine beetje vertrouwen krijgen in de mensheid.
Het vertrouwen dat je er niet alleen voor staat. Dat er nog mensen zijn die omkijken naar een ander, iets positiefs willen doen voor een ander, zonder er iets voor terug te willen krijgen.
Alle cadeautjes etc zijn natuurlijk voor iedereen erg welkom, maar de aandacht, het serieus nemen, de tijd ervoor nemen, het je open stellen voor een ander, dat doet meer met een mens, dan alle cadeaus bij elkaar.
Want, dit is voor en door elkaar. Dat maakt het speciaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_196742908
Wauw dankjewel!
Ik heb hier een ontroerende moeder die heel dankbaar is dat ze van een vreemd iemand een kerstpakket heeft gekregen.
Dankjewel anonieme gever!
Posergoth6667 je hebt mijn moeder ans en de vele spulletjes ontzettend blij mee gemaakt!
pi_196742964
Ik heb mijn kerstpakket ontvangen ! O+

Bedankt voor de lieve donateur! O+
En iedereen van Fok! O+
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:03:09 #245
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_196745374
OP is weer bijgewerkt.
Via mijn laptop werkt het wel @Viv *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 15 december 2020 @ 18:28:05 #246
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_196750068
Een van de ontvangers van het kerstpakket was Slaapmeisje. @KapiteinIglo en @BE hebben geregeld dat zij en haar zoon een pakket zouden krijgen en dit is door de moeder van een FOK!ker (weet niet of die bekend wil worden) samengesteld. Slaapmeisje kan helaas zelf niet meer reageren doordat het niet goed gaat, maar langs deze weg wil ik namens haar even aangeven dat ze genoten heeft vh uitpakken, net als haar moeder en zoon. Dit soort dingen maakt ook deze actie O+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_196750198

Zo leuk dit. Weet niet waar ik moet beginnen :@
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  dinsdag 15 december 2020 @ 18:46:43 #248
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_196750441
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 18:28 schreef superkimmi het volgende:
Een van de ontvangers van het kerstpakket was Slaapmeisje. @:KapiteinIglo en @:BE hebben geregeld dat zij en haar zoon een pakket zouden krijgen en dit is door de moeder van een FOK!ker (weet niet of die bekend wil worden) samengesteld. Slaapmeisje kan helaas zelf niet meer reageren doordat het niet goed gaat, maar langs deze weg wil ik namens haar even aangeven dat ze genoten heeft vh uitpakken, net als haar moeder en zoon. Dit soort dingen maakt ook deze actie O+
;( wat naar om te lezen dat het zo slecht gaat. Maar daarom des te fijner dat dit een lichtpuntje was voor hun O+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 15 december 2020 @ 18:49:33 #249
269689 crew  Viv
pi_196750478
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 18:28 schreef superkimmi het volgende:
Een van de ontvangers van het kerstpakket was Slaapmeisje. @:KapiteinIglo en @:BE hebben geregeld dat zij en haar zoon een pakket zouden krijgen en dit is door de moeder van een FOK!ker (weet niet of die bekend wil worden) samengesteld. Slaapmeisje kan helaas zelf niet meer reageren doordat het niet goed gaat, maar langs deze weg wil ik namens haar even aangeven dat ze genoten heeft vh uitpakken, net als haar moeder en zoon. Dit soort dingen maakt ook deze actie O+
:'(
  dinsdag 15 december 2020 @ 19:30:00 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_196751514
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 18:28 schreef superkimmi het volgende:
Een van de ontvangers van het kerstpakket was Slaapmeisje. @:KapiteinIglo en @:BE hebben geregeld dat zij en haar zoon een pakket zouden krijgen en dit is door de moeder van een FOK!ker (weet niet of die bekend wil worden) samengesteld. Slaapmeisje kan helaas zelf niet meer reageren doordat het niet goed gaat, maar langs deze weg wil ik namens haar even aangeven dat ze genoten heeft vh uitpakken, net als haar moeder en zoon. Dit soort dingen maakt ook deze actie O+
Wie de gulle gever ook was, bedankt voor dit lieve gebaar! *;

En jullie voor het organiseren! _O_

En verder idd heel erg ;(
***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')