quote:Op maandag 7 december 2020 21:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hmm ja, misschien bij een Atalanta, Lazio of Sassuolo.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 7 december 2020 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kom je al bijna terug op je Götze take?
Zijn inhammen worden groter per wedstrijd dat hij vlak voor tijd mag invallenquote:Op maandag 7 december 2020 21:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eriksen had ook weer een lange invalsbeurtEcht een kansloze transfer is dit geweest, al kan hij er ook niet zo veel meer van.
Die wordt snel oud.quote:Op maandag 7 december 2020 21:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eriksen had ook weer een lange invalsbeurtEcht een kansloze transfer is dit geweest, al kan hij er ook niet zo veel meer van.
Terecht ik was te laat.quote:Op maandag 7 december 2020 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei JR ook al en die heb ik dan ook een like gegeven.
Jou niet.
Boilesen heeft zijn coke gedeeld zo te zienquote:Op maandag 7 december 2020 21:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@T3hTommayquote:Op maandag 7 december 2020 21:41 schreef Coco het volgende:
Wat een kutnaam heeft Gert eigenlijk.
Kan hem niet taggen.
quote:Op maandag 7 december 2020 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die kan je nooit iets vertellen
Bonus:quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:24 schreef Scrummie het volgende:
Lol, bizarre transfer.
Volgens mij is het niet veel meer, maar prachtige naam natuurlijk.
(lol)quote:
Scrummie zegt vooral wat hij hooptquote:
Elk jaar Feyenoord op 1 zetten, het is wel een volhouder. En dan heb je 1x in de 20 jaar gelijk.quote:Op maandag 7 december 2020 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie zegt vooral wat hij hoopt
Dat is leuk als je 12 bent, maar als je midden in de 30 bent wordt het een beetje droevig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |