Zeker. Corona-verveling zoals iedereen, verder helemaal prima.quote:
Steek mn lul nog liever in een blender.quote:
Dit is niet de echtequote:Op woensdag 16 december 2020 15:27 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Vraag je nu -weer- om een dickpic?
Dit is hem welquote:Op woensdag 16 december 2020 15:29 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Pijnlijk dit. Zal me een Laphroaig inschenken om mezelf te troosten.
Die kun je daarna nog gewoon terugsturen naar bol.comquote:Op woensdag 16 december 2020 15:29 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Steek mn lul nog liever in een blender.
Ik denk dat je een uitstekende keuze bent.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:30 schreef Plompzakker het volgende:
Wat vind je ervan dat ik je oude baantje heb
Ja hij komt niet tot aan de snijbladenquote:Op woensdag 16 december 2020 15:31 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Die kun je daarna nog gewoon terugsturen naar bol.com
dacht bij VK al dat het dieptepunt was bereikt maar helaasquote:Op woensdag 16 december 2020 15:30 schreef Plompzakker het volgende:
Wat vind je ervan dat ik je oude baantje heb
Daar moet hij minstens 16,5cm voor zijn inderdaad.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:31 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Ja hij komt niet tot aan de snijbladen
De mijne is 16,5cm gemeten vanaf mn anus.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:34 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Daar moet hij minstens 16,5cm voor zijn inderdaad.
Als het aan de policy voldoet wordt er niks verwijderdquote:Op woensdag 16 december 2020 15:39 schreef Solotovski het volgende:
Mods die posts verwijderen in de sc
Gooi jezelf lekker weg man
Mooi gesproken. Altijd al geweten dat je het in je had.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als het aan de policy voldoet wordt er niks verwijderd
ja maar we luisteren beter naar nieuwe mods die zich wel aan de policy hielden voordat ze blauw werden, bij jou en Aber is het net alsof Willem Holleeder opeens politieagent wordt en ons komt vertellen dat we ons netjes moeten gedragenquote:Op woensdag 16 december 2020 15:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als het aan de policy voldoet wordt er niks verwijderd
Tegen mij is ook altijd opgetreden wanneer dat nodig was. Juist daarom heb ik zeer veel ervaring met de regelgevingquote:Op woensdag 16 december 2020 15:43 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ja maar we luisteren beter naar nieuwe mods die zich wel aan de policy hielden voordat ze blauw werden, bij jou en Aber is het net alsof Willem Holleeder opeens politieagent wordt en ons komt vertellen dat we ons netjes moeten gedragen
ik spuug op jequote:Op woensdag 16 december 2020 15:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Tegen mij is ook altijd opgetreden wanneer dat nodig was. Juist daarom heb ik zeer veel ervaring met de regelgeving
Dat is niet conform corona maatregelenquote:
Ja dit jaquote:Op woensdag 16 december 2020 15:43 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ja maar we luisteren beter naar nieuwe mods die zich wel aan de policy hielden voordat ze blauw werden, bij jou en Aber is het net alsof Willem Holleeder opeens politieagent wordt en ons komt vertellen dat we ons netjes moeten gedragen
behalve toen je zelf blauw werd hypocriete aapquote:Op woensdag 16 december 2020 15:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja dit ja
En ik zit al bijna 14 jaar in deze sc dus ik zeg wat ik wil.
Laat me toch gvd niet de mond snoeren door een paar halve tammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |