Pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:43 schreef HermieHermann het volgende:
@:fugue 3 maanden geleden zei je nog in discord dat dit kutforum op zwart moest, wat heeft je van gedachte doen veranderen om nu al je vrije tijd hier te spenderen
je bent zeker expres geleaved zodat ik het niet makkelijk via je naam kan zoeken, geniepig wijfquote:
Als je op zwart zoekt krijg je alleen posts met haat op andersgekleurden van HPLC.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:51 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
je bent zeker expres geleaved zodat ik het niet makkelijk via je naam kan zoeken, geniepig wijf
je kunt ook op trollen zoeken, zat daar iemand die steeds aan mensen vroeg om dit forum te trollenquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je op zwart zoekt krijg je alleen posts met haat op andersgekleurden van HPLC.
Ik ben helemaal gescreend, jullie vinden NIETS over mijquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:12 schreef Mortaxx het volgende:
Zo er worden wat jeugdzonden op tafel gelegd
Is dit het einde van de carrière van @:fugue
de laatste keer dat je iemand vroeg om op fok te trollen was eind september maar de persoon aan wie je het vroeg is ook mod, dan is Danny gelijk 2 personeel kwijtquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik ben helemaal gescreend, jullie vinden NIETS over mij
Gewoon doen, je bent toch geen lulletje?quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
de laatste keer dat je iemand vroeg om op fok te trollen was eind september maar de persoon aan wie je het vroeg is ook mod, dan is Danny gelijk 2 personeel kwijt
uit respect voor zijn uitkering zal ik dat hier niet plaatsen
Een anonieme bron (niet @tardis.) meldt inmiddels dat hij door jou is gestalkt. Op een bijeenkomst in een park in Utrecht moesten hij en zijn metgezel zelfs een dixie invluchten om aan je te ontkomenquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
jawel, al een jaar of 9quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gewoon doen, je bent toch geen lulletje?
Een anonieme bron (niet @tardis.) meldt inmiddels dat hij door jou is gestalkt. Op een bijeenkomst in een park in Utrecht moesten hij en zijn metgezel zelfs een dixie invluchten om aan je te ontkomenquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
@ChevyCapricequote:Op zaterdag 12 december 2020 14:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
de laatste keer dat je iemand vroeg om op fok te trollen was eind september maar de persoon aan wie je het vroeg is ook mod, dan is Danny gelijk 2 personeel kwijt
uit respect voor zijn uitkering zal ik dat hier niet plaatsen
ik las laatst een bericht dat ze naar Groningen was gereden met een mes en voor de flat van 2 mede FOK!kers ging wachtenquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een anonieme bron (niet @:tardis.) meldt inmiddels dat hij door jou is gestalkt. Op een bijeenkomst in een park in Utrecht moesten hij en zijn metgezel zelfs een dixie invluchten om aan je te ontkomen
Heeft ie (niet @tardis.) in die dixie die ander zeker gepijpt.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
Een anonieme bron (niet @:tardis.) meldt inmiddels dat hij door jou is gestalkt. Op een bijeenkomst in een park in Utrecht moesten hij en zijn metgezel zelfs een dixie invluchten om aan je te ontkomenl
Ik laat gewoon nie met me fucken oke!!quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik las laatst een bericht dat ze naar Groningen was gereden met een mes en voor de flat van 2 mede FOK!kers ging wachten
De betrokkenen ontkennen dit.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heeft ie (niet @:tardis.) in die dixie die ander zeker gepijpt.
Homofoobquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettig als een man naar me knipoogt
Ik ookquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb dol op homo's
@:kingroland @:coco
Wil je dat ik actie onderneem?quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettig als een man naar me knipoogt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |