Waarom kijk je die vlogs? ben je 13 ofzo?quote:Op donderdag 10 december 2020 17:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mokerdom om dat te gaan zeggen trouwens. Dat was juist wat de spanning creëerde in die vlogs
Nee 14quote:Op donderdag 10 december 2020 17:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waarom kijk je die vlogs? ben je 13 ofzo?
Lekker belangrijk weer.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geen relatie maar ze batsen dus wel. Lekker man.
Welk weer is belangrijk?quote:
Batsen en geen relatie teken ik voor.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
fakking pedo is hetquote:Op donderdag 10 december 2020 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb je laatste roddelpraat gezien. Vond beetje zielig voor dat meisjequote:Op donderdag 10 december 2020 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:11 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Batsen en geen relatie teken ik voor.
Hoezo? Ze is 16 (dus legaal)quote:
Nee, ik vind Jan Roos en Dennis Schouten twee totale idioten. Maar voor jou zal ik het even opzettenquote:Op donderdag 10 december 2020 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je laatste roddelpraat gezien. Vond beetje zielig voor dat meisje
Met je nichtje trouwen is ook legaal. Dat doen normale mensen ook nietquote:Op donderdag 10 december 2020 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Hoezo? Ze is 16 (dus legaal)
[..]
Nee, ik vind Jan Roos en Dennis Schouten twee totale idioten. Maar voor jou zal ik het even opzetten
Gast, maar 5 jaar verschil tussen die tweequote:Op donderdag 10 december 2020 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met je nichtje trouwen is ook legaal. Dat doen normale mensen ook niet
Jij bent zeker ook zo'n viespeukje die op kinderen valtquote:Op donderdag 10 december 2020 19:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gast, maar 5 jaar verschil tussen die twee
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n viespeukje die op kinderen valt
quote:
Vrij normaal in bepaalde culturen. Da's om het geld binnen de familie te houden. Komen ook nergens anders in de wereld zoveel gevallen down-syndroom voor.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met je nichtje trouwen is ook legaal. Dat doen normale mensen ook niet
Ja daarom zei ik ook normale mensenquote:Op donderdag 10 december 2020 19:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vrij normaal in bepaalde culturen. Da's om het geld binnen de familie te houden. Komen ook nergens anders in de wereld zoveel gevallen down-syndroom voor.
Die lui heffen zichzelf op op die manier, geen zorgen.
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
Makrelis is mijn nieuwe beste vriend op fok
Wat vind je van Israël?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:51 schreef Makrelis het volgende:
[..]![]()
Ehrm, oh nee. Gwoon normale vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |