Waarom kijk je die vlogs? ben je 13 ofzo?quote:Op donderdag 10 december 2020 17:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mokerdom om dat te gaan zeggen trouwens. Dat was juist wat de spanning creëerde in die vlogs
Nee 14quote:Op donderdag 10 december 2020 17:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waarom kijk je die vlogs? ben je 13 ofzo?
Lekker belangrijk weer.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geen relatie maar ze batsen dus wel. Lekker man.
Welk weer is belangrijk?quote:
Batsen en geen relatie teken ik voor.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
fakking pedo is hetquote:Op donderdag 10 december 2020 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb je laatste roddelpraat gezien. Vond beetje zielig voor dat meisjequote:Op donderdag 10 december 2020 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:11 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Batsen en geen relatie teken ik voor.
Hoezo? Ze is 16 (dus legaal)quote:
Nee, ik vind Jan Roos en Dennis Schouten twee totale idioten. Maar voor jou zal ik het even opzettenquote:Op donderdag 10 december 2020 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je laatste roddelpraat gezien. Vond beetje zielig voor dat meisje
Met je nichtje trouwen is ook legaal. Dat doen normale mensen ook nietquote:Op donderdag 10 december 2020 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Hoezo? Ze is 16 (dus legaal)
[..]
Nee, ik vind Jan Roos en Dennis Schouten twee totale idioten. Maar voor jou zal ik het even opzetten
Gast, maar 5 jaar verschil tussen die tweequote:Op donderdag 10 december 2020 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met je nichtje trouwen is ook legaal. Dat doen normale mensen ook niet
Jij bent zeker ook zo'n viespeukje die op kinderen valtquote:Op donderdag 10 december 2020 19:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gast, maar 5 jaar verschil tussen die twee
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n viespeukje die op kinderen valt
quote:
Vrij normaal in bepaalde culturen. Da's om het geld binnen de familie te houden. Komen ook nergens anders in de wereld zoveel gevallen down-syndroom voor.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met je nichtje trouwen is ook legaal. Dat doen normale mensen ook niet
Ja daarom zei ik ook normale mensenquote:Op donderdag 10 december 2020 19:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vrij normaal in bepaalde culturen. Da's om het geld binnen de familie te houden. Komen ook nergens anders in de wereld zoveel gevallen down-syndroom voor.
Die lui heffen zichzelf op op die manier, geen zorgen.
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
Makrelis is mijn nieuwe beste vriend op fok
Wat vind je van Israël?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:51 schreef Makrelis het volgende:
[..]![]()
Ehrm, oh nee. Gwoon normale vrienden.
Jammer mijn vrienden zijn dol op Israëlquote:Op donderdag 10 december 2020 19:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Weinig tot geen kennis over dat land alleen dat ik er niks te zoeken heb.
Ik had ook een goede ervaring in Haifa. Prima opgeleide mensen daar, maar was maar een dagje. Ik weet te weinig van dat land om er iets over te vinden.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer mijn vrienden zijn dol op Israël
Iets met Joden die niet zulke goede buren zijn.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik had ook een goede ervaring in Haifa. Prima opgeleide mensen daar, maar was maar een dagje. Ik weet te weinig van dat land om er iets over te vinden.
Hou je antisemitisme in VBLquote:Op donderdag 10 december 2020 20:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Iets met Joden die niet zulke goede buren zijn.
Ik heb meer met fransen, belgen en duitsers indd. Britten vind ik niet zo tof op een enkeling na. Theresa May mag zo bij me op de bank slapen als ze nergens meer heen kan. Heeft ontzettend haar best gedaan.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Iets met Joden die niet zulke goede buren zijn.
Zou geen vrienden worden met hem, hij steekt zo een dolk in je rug na jarenlang hecht contactquote:
Morti staat nogal ver van zijn gevoelens dus dit zou kunnen.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou geen vrienden worden met hem, hij steekt zo een dolk in je rug na jarenlang hecht contact
Was ze lelijk ofzoquote:Op donderdag 10 december 2020 20:14 schreef Makrelis het volgende:
Ik ken trouwens twee joodse mensen hier (apart van elkaar) waar ik woon. Kan ik prima mee opschieten. Het zegt niks. Ik had laatst ook een prima collega uit Marokko. Hij wilde me wel op korte termijn uithuwelijken aan z'n nicht, op papier, ivm een verblijfsvergunning, maar dat ga ik niet accomoderen. Ach ja, mensen proberen wat. Weet niet of dat per definitie slecht is. Mensen willen een goed/beter leven.
Mortaxx zal nu gaan beweren dat het tokkiegehalte van de Nederlander veroorzaakt wordt door immigratie.quote:
En als ze ook aan haar huwelijkse plichten had voldaan?quote:Op donderdag 10 december 2020 20:14 schreef Makrelis het volgende:
Ik ken trouwens twee joodse mensen hier (apart van elkaar) waar ik woon. Kan ik prima mee opschieten. Het zegt niks. Ik had laatst ook een prima collega uit Marokko. Hij wilde me wel op korte termijn uithuwelijken aan z'n nicht, op papier, ivm een verblijfsvergunning, maar dat ga ik niet accomoderen. Ach ja, mensen proberen wat. Weet niet of dat per definitie slecht is. Mensen willen een goed/beter leven.
Wat een onzin, maar dat zijn in ieder geval nog Nederlandse tokkies. Het probleem is dat we het uitschot van de rest van de wereld hierheen halenquote:Op donderdag 10 december 2020 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mortaxx zal nu gaan beweren dat het tokkiegehalte van de Nederlander veroorzaakt wordt door immigratie.
Ik zou een strenger beleid ook niet erg vinden, maar dat kan je natuurlijk niet als kwalificatie gebruiken om iemand binnen te laten of te weigeren. Een tokkie zijn is, helaas, niet verbodenquote:Op donderdag 10 december 2020 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een onzin, maar dat zijn in ieder geval nog Nederlandse tokkies. Het probleem is dat we het uitschot van de rest van de wereld hierheen halen
Nee, ik heb natuurlijk doorgevraagd. Kijken wat ze nou precies wilden. Ze heeft een vriend en ik zou betaald worden. Ik ben niet alleen strafbaar dan, maar het is ook totaal tegen m'n principes. Gewoon duidelijk gemaakt en even goede collega's.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En als ze ook aan haar huwelijkse plichten had voldaan?
Liever het kwaad dat je kent.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een onzin, maar dat zijn in ieder geval nog Nederlandse tokkies. Het probleem is dat we het uitschot van de rest van de wereld hierheen halen
Gewoon retour afzenderquote:Op donderdag 10 december 2020 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou een strenger beleid ook niet erg vinden, maar dat kan je natuurlijk niet als kwalificatie gebruiken om iemand binnen te laten of te weigeren. Een tokkie zijn is, helaas, niet verboden
hij neukte dr al toen ze 15 wasquote:Op donderdag 10 december 2020 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Hoezo? Ze is 16 (dus legaal)
[..]
Nee, ik vind Jan Roos en Dennis Schouten twee totale idioten. Maar voor jou zal ik het even opzetten
lolquote:Op donderdag 10 december 2020 20:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij neukte dr al toen ze 15 was
Net goed voor die vieze sletquote:Op donderdag 10 december 2020 20:41 schreef Dimachaerus het volgende:
omg mensen er is net hier een wijf naakt uit huis getrapt en in elkaar geslagen
die gast spreidde dr benen laat je kut zien
die gast heeft haar nu bij dr haren vastgepakt en ze liepen ergens heen idk man
er was ook een man met jack russel hond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |