Duncan Laurence houdt ook wel Browne Wild Placesquote:Op maandag 7 december 2020 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het feit dat Dunken Laurens gestegen is geeft hoop voor The Wild Places.
Hier is niemand serieus te nemen tochquote:Op maandag 7 december 2020 21:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja. Zo weten we gelijk wie we hier niet meer serieus hoeven te nemen
Buiten NL heeft ook niemand van Tropical Danny en Guillermo gehoord, zijn toch topartiesten pur sangquote:Op maandag 7 december 2020 21:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Plus dat iedereen mekander wijs maakt dat het zo'n goed nummer isbuiten NL heeft niemand van Danny Vera gehoord
Echt he, wat dachten die mensen dan? Dat Danny op plek 44 zou komen?quote:Op maandag 7 december 2020 22:04 schreef Tussle266 het volgende:
Al die Roller Coaster haat is best schattig, maar je enige alternatief was BoRap. Er was echt niet ineens op één of andere wonderbaarlijke wijze een blik met 100.000 stemmers op één van de andere 1998 open te trekken. Dus zo erg is het allemaal niet, dat het zo gelopen is.
quote:Op maandag 7 december 2020 22:04 schreef Tussle266 het volgende:
Al die Roller Coaster haat is best schattig, maar je enige alternatief was BoRap. Er was echt niet ineens op één of andere wonderbaarlijke wijze een blik met 100.000 stemmers op één van de andere 1998 open te trekken. Dus zo erg is het allemaal niet, dat het zo gelopen is.
Als je dan een Nederlands nummer op 1 moet zetten kan ik wel leven met Roller Coasterquote:Op maandag 7 december 2020 21:53 schreef ems. het volgende:
De enige reden dat dat nummer überhaupt in de top 100 staat is omdat het een Nederlander is. Als het een Bulgaar oid betrof had niemand dat nummer hier ooit gehoord.
Maargoed, het is natuurlijk ook de top 2000 van Nederland
Mwah N=1, ik moet nog zien of Hotel California niet volgend jaar gewoon Roller Coaster weer voorbij gaat. T is niet dat zoiets als Black heel erg een aanval doet op de top 3quote:Op maandag 7 december 2020 22:14 schreef Gretzl het volgende:
Komend jaar gaan er waarschijnlijk weer (te)veel nieuwe mensen op Bohemian Rhapsody stemmen omdat ze vinden dat Roller Coaster niet #1-waardig is. Niet omdat Bohemian Rhapsody nu per se tot hun favoriete nummers behoort.
Kan nog wel eens veel langer een tweestrijd blijven. De rol van Hotel California als eeuwige uitdager lijkt wel definitief verleden tijd te zijn, gelukkig maar
Meestal mis je er niets aan als je het weglaat toch? Behalve bij The Thequote:Op maandag 7 december 2020 22:11 schreef peaceman het volgende:
Al die woordjes The ervoor had van mij ook niet gehoeven
Haten op Hotel Californiaquote:Op maandag 7 december 2020 22:14 schreef Gretzl het volgende:
Komend jaar gaan er waarschijnlijk weer (te)veel nieuwe mensen op Bohemian Rhapsody stemmen omdat ze vinden dat Roller Coaster niet #1-waardig is. Niet omdat Bohemian Rhapsody nu per se tot hun favoriete nummers behoort.
Kan nog wel eens veel langer een tweestrijd blijven. De rol van Hotel California als eeuwige uitdager lijkt wel definitief verleden tijd te zijn, gelukkig maar
Persoonlijk heb ik dan liever viervoeters maar ieder z'n dingquote:Op maandag 7 december 2020 22:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je dan een Nederlands nummer op 1 moet zetten kan ik wel leven met Roller Coaster
En een nummer 1 hit in Turkije gehad. Als is dat weer even geleden.quote:Op maandag 7 december 2020 21:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In Duitsland was ie vorige week nog in de ochtendshow op de ARD..
precies maar nu heb ik dus bands met en zonder The...quote:Op maandag 7 december 2020 22:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Meestal mis je er niets aan als je het weglaat toch? Behalve bij The The
Dan verwijder je dat met een statement.quote:Op maandag 7 december 2020 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies maar nu heb ik dus bands met en zonder The...
Dat heb ik dan ook netjes weggelatenquote:Op maandag 7 december 2020 22:11 schreef peaceman het volgende:
Al die woordjes The ervoor had van mij ook niet gehoeven
Al maakt het bij The The ook weinig uit voor de alfabetische volgordequote:Op maandag 7 december 2020 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook netjes weggelaten
Ik kan daar ook niet tegen. Alles op volgorde en dan ineens 100.000 bands met The ditdat *
* Ik maak een uitzondering voor The The.
Of gewoon net als met namen noteren: Beatles, Thequote:Op maandag 7 december 2020 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook netjes weggelaten
Ik kan daar ook niet tegen. Alles op volgorde en dan ineens 100.000 bands met The ditdat *
* Ik maak een uitzondering voor The The.
Tijdens Rollercoaster uit en dat zet ik gewoon Child in Time wel aanquote:Op maandag 7 december 2020 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
@:kyran, Als ik Oud en Nieuw bij jullie kom vieren, gaat dan wel om iets voor twaalf de TV uit?
quote:Op maandag 7 december 2020 22:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Tijdens Rollercoaster uit en dat zet ik gewoon Child in Time wel aan
Wel keihard meebleren met Zouteland, deal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |