quote:Op maandag 7 december 2020 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Al probeer ik wel de uitvallers vooraf te identificeren, dat maakt het allemaal wat makkelijker volgen als je het mij vraagt.
Op zich een te prijzen mentaliteit. Maar met wat voor idee ga je er dan in? Van de 2000 kunnen er nooit meer dan 10 echt nieuw zijn. Als dat al zo is.quote:Op maandag 7 december 2020 21:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker, ik zal even checken of Mia in de lijst is gekomen donderdag (en dan krijg ik vast onbdoeld nog wat nieuwkomers mee, maar verder geloof ik het wel, uitzending 17e negeer ik, en dit topic dan ook even, tegen de 20e ofzo meld ik me wel weer
Oh ja, ik ben vergeten dat Child in Time wederom niet in de top 10 staat en dit bevestigd alleen maar de wansmaak die Nederland heeft.quote:Op maandag 7 december 2020 21:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat hier wel Deep Purple in de Top 1(0) staat
Het heeft mijn luisterlol echt heel erg vergroot. Door me jaarlijks te verbazen over hoe laag de klassiekers van Boudewijn de Groot toch weer staan, me te irriteren aan de stijgende positie van Gotta Catch em all, te verbazen over hoe hoog Jolene nu weer is gekomen: dat soort dingen. Vind t heerlijk. Elk uur verrast te worden door wat er komt ipv al te weten wat er gaat komen en te weten dat t een kutuur gaat worden.quote:Op maandag 7 december 2020 21:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
[..]
Op zich een te prijzen mentaliteit. Maar met wat voor idee ga je er dan in? Van de 2000 kunnen er nooit meer dan 10 echt nieuw zijn. Als dat al zo is.
Dat begrijp ik wel. Ik ervaar het zelden als een kutuur, dus daar zal het verschil zitten.quote:Op maandag 7 december 2020 21:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het heeft mijn luisterlol echt heel erg vergroot. Door me jaarlijks te verbazen over hoe laag de klassiekers van Boudewijn de Groot toch weer staan, me te irriteren aan de stijgende positie van Gotta Catch em all, te verbazen over hoe hoog Jolene nu weer is gekomen: dat soort dingen. Vind t heerlijk. Elk uur verrast te worden door wat er komt ipv al te weten wat er gaat komen en te weten dat t een kutuur gaat worden.
Nou ja kuturen zijn ook wel uitzonderingen. T zit m meer in de verrassing.quote:Op maandag 7 december 2020 21:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel. Ik ervaar het zelden als een kutuur, dus daar zal het verschil zitten.
zoiets zal het ws wel zijn ja...quote:Op maandag 7 december 2020 21:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zo'n 150-160 lijstjes in totaal dan, aannemende dat niet iedereen een volledige top 35 heeft opgegeven
geen idee. ligt aan de uitkomstquote:Op maandag 7 december 2020 21:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ga je daar een FOK!2000 van maken?(of 450 of wat dan ook)
Vorig jaar zat er voor het eerst een auto-aanvul op het artiest/titel zoekformulier, dus toen is er al verbeterwerk aan geweest.quote:Op maandag 7 december 2020 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop dat ze die engine eindelijk eens iets aangepakt hebben
Gaan we straks klagen over wansmaak FOK! Als ons lijstje tegenvaltquote:Op maandag 7 december 2020 21:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben vergeten dat Child in Time wederom niet in de top 10 staat en dit bevestigd alleen maar de wansmaak die Nederland heeft.
Dit was hét Corona nummer dit jaar, dus ik zag hem al aankomen..quote:Op maandag 7 december 2020 18:17 schreef Zorro het volgende:
Wat lees ik nou? Staat dat tyfusnumer wat ergens tussen 100 en 200 hoort te staan op 1?
Ik twijfel serieus of ik dit jaar actief mee ga doen.
Walgelijk.
Ja. Zo weten we gelijk wie we hier niet meer serieus hoeven te nemenquote:Op maandag 7 december 2020 21:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Gaan we straks klagen over wansmaak FOK! Als ons lijstje tegenvaltBløf, Nick en simon en Kensington in de top10
Precies, dit soort nummers stijgen vaak nog na een jaar omdat ze nu wel in de kieslijst staan.quote:Op maandag 7 december 2020 21:48 schreef Cee het volgende:
Zelfs zonder Corona had het in de top 3 gestaan dit jaar.
Plus dat iedereen mekander wijs maakt dat het zo'n goed nummer isquote:Op maandag 7 december 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik vraag me hardop af of ik die banner in de OP nu nog wel wil aanpassen.
Despacito inwisselen voor Rollercoaster...
Ik heb er op gestemd uiteraardquote:Op maandag 7 december 2020 21:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben vergeten dat Child in Time wederom niet in de top 10 staat en dit bevestigd alleen maar de wansmaak die Nederland heeft.
In Duitsland was ie vorige week nog in de ochtendshow op de ARD..quote:Op maandag 7 december 2020 21:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Plus dat iedereen mekander wijs maakt dat het zo'n goed nummer isbuiten NL heeft niemand van Danny Vera gehoord
Niks mis mee, bagger eruit, goeie erin.quote:Op maandag 7 december 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik vraag me hardop af of ik die banner in de OP nu nog wel wil aanpassen.
Despacito inwisselen voor Rollercoaster...
Wat maakt dat uit?quote:Op maandag 7 december 2020 21:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
buiten NL heeft niemand van Danny Vera gehoord
Nee, was puur vanwege het rollercoaster thema. Alle kermisexploitanten hebben hier uit protest op gestemd.quote:Op maandag 7 december 2020 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het feit dat Dunken Laurens gestegen is geeft hoop voor The Wild Places.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |