Stilletjes huilen?quote:Op maandag 7 december 2020 18:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb net maar even Child in Time integraal geluisterd. Meer kunnen we niet meer doen.
Nee man.quote:Op maandag 7 december 2020 18:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zelfs ik ben het hiermee eens, Fix You is een van de slechtste nummers van Coldplay.
Konden we dat maar zo makelijk fixenquote:Op maandag 7 december 2020 18:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Fix you moet dan ook gewoon weg
Ik ookquote:Op maandag 7 december 2020 18:15 schreef Kyran het volgende:
Wel op 3 artiesten uit op 10 gestemd, maar andere nummers.
quote:Op maandag 7 december 2020 18:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Konden we dat maar zo makelijk fixen
Ook dat is een gevalletje van smaakquote:Op maandag 7 december 2020 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gebrek aan, doorgaans.
Nee, maar ik bedoel dat er toch tientallen Nederlandse artiesten zijn die je nog veel minder graag op het hoogste plekje zou zien staan?quote:Op maandag 7 december 2020 18:14 schreef D. het volgende:
[..]
Het probleem is dat we helemaal niet moeten kiezen uit die drie
Kon je op wachten hè, als ik geen woordgrappen maak heb ik hier niet echt meegepostquote:
Smaak is nog tot daaraan toe, maar hype is gewoon vervelend. Je moet niet op een nummer stemmen omdat je het een paar maanden nadat het is uitgekomen leuk vindtquote:Op maandag 7 december 2020 18:13 schreef Benny het volgende:
Mensen die zeggen "Nummer X hoort niet in de Top Y"_____!
Smaak, jongens. Smaak.
Nu pas ja?quote:Op maandag 7 december 2020 18:16 schreef asco het volgende:
Het nieuws waarvan je wist dat het zou komen.
Nu is dit jaar voorgoed verpest.
Ik heb van Pink Floyd en Queen ook andere gestemdquote:Op maandag 7 december 2020 18:15 schreef Kyran het volgende:
Wel op 3 artiesten uit op 10 gestemd, maar andere nummers.
Ik doe meequote:Op maandag 7 december 2020 18:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
En een plan verzinnen voor een grootschaligere stemactie volgend jaar.
Zijn nog steeds honderden leuke nummers en gezelligheidquote:Op maandag 7 december 2020 18:17 schreef Zorro het volgende:
Wat lees ik nou? Staat dat tyfusnumer wat ergens tussen 100 en 200 hoort te staan op 1?
Ik twijfel serieus of ik dit jaar actief mee ga doen.
Walgelijk.
Volgens mij hebben weinig mensen iets tegen Danny Vera, het is meer dat het instituut Top 2000 iedere jaar verder ten onder lijkt te gaanquote:Op maandag 7 december 2020 18:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel dat er toch tientallen Nederlandse artiesten zijn die je nog veel minder graag op het hoogste plekje zou zien staan?
Ik denk dat genoeg mensen Danny Vera als een mooi compromis zijn. Het is geen nummer dat veel love-/hate-reacties op zou moeten roepen (behalve hier op FOK! dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |