SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was geen sushi, want bah, vis, maar was van de Shabu to go.quote:Op maandag 7 december 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
Waar had je de sushi vandaan dan Ger?
ohhquote:Op maandag 7 december 2020 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was geen sushi, want bah, vis, maar was van de Shabu to go.
Ben idd wat in de war nuquote:Op maandag 7 december 2020 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal is de weg kwijt, zomaar een week kwijt ook.
Ja dat ei was lekker. En ik hou niet van ei.quote:Op maandag 7 december 2020 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De eerste 2 kennen de meeste mensen wel
- soyabonen
- zeewier
Die laatste is iets met ei.
Nee echt totaal niet, tuinbonen zijn echt fucking smerigquote:Op maandag 7 december 2020 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
lijkt me niksLijkt veel te veel op tuinbonen.
Nee is echt lekker. Ik ben geen bonen fan maar dit is toch anders. Gewoon eens proberenquote:Op maandag 7 december 2020 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
lijkt me niksLijkt veel te veel op tuinbonen.
Dat we daar even geen onduidelijkheid over hebbenquote:
Oh, ik gebruik Chrome.quote:Op maandag 7 december 2020 17:36 schreef FranticDJ het volgende:
Welke browsers gebruiken jullie?
die .webp dingen kan safari niet afspelen.
zweetvoetkogelsquote:Op maandag 7 december 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee echt totaal niet, tuinbonen zijn echt fucking smerig
quote:Op maandag 7 december 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Liesje heeft nog ergens een filmpje staan waarop ik uitleg wat er precies mis is met tuinbonen.
Voornamelijk Safari hier ook.quote:Op maandag 7 december 2020 17:36 schreef FranticDJ het volgende:
Die ga ik straks kijkenquote:Op maandag 7 december 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Liesje heeft nog ergens een filmpje staan waarop ik uitleg wat er precies mis is met tuinbonen.
kan jij die pics wel zien dan? van oa die edammamamamamadingen in de post van kwiwiquote:Op maandag 7 december 2020 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voornamelijk Safari hier ook.
quote:Op maandag 7 december 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Flesgodquote:Op maandag 7 december 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja.quote:Op maandag 7 december 2020 17:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan jij die pics wel zien dan? van oa die edammamamamamadingen in de post van kwiwi
weird.quote:Op maandag 7 december 2020 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja.
.webm volgens mij niet. Maar .webp zou moeten werken.
Oudejaars struggles...quote:Op maandag 7 december 2020 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Probleem was eigenlijk vooral dat je na een bordT
U
I
N
B
O
N
E
N
zo vol zat dat er geen oliebollen of appelflappen meer bij konden
Huehuequote:
Ja. Dat filmpje was trouwens in Stockholm 2 jaar geleden. Toen we 's morgens om 11 uur of zo al met een fles wodkasinas in het ABBAmuseum stonden.quote:
Stockholmquote:Op maandag 7 december 2020 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dat filmpje was trouwens in Stockholm 2 jaar geleden. Toen we 's morgens om 11 uur of zo al met een fles wodkasinas in het ABBAmuseum stonden.
Zwollywoodquote:Op maandag 7 december 2020 17:47 schreef Makrelis het volgende:
Voor het eerst van m'n leven voor 4 dagen in Zwolle verblijven over anderhalve week dus maar even een hotel uitzoeken. Ben ik er ook gelijk even uit.
Ja Stockholm is leuk. Beter dan Kopenhagen vind ik.quote:Op maandag 7 december 2020 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stockholm![]()
Dat klinkt als een interessante trip
Was het ook. Travelsnack # 82quote:Op maandag 7 december 2020 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stockholm![]()
Dat klinkt als een interessante trip
FF 4 life.quote:Op maandag 7 december 2020 17:36 schreef FranticDJ het volgende:
Firefox.quote:Op maandag 7 december 2020 17:36 schreef FranticDJ het volgende:
das wel fijner dan gewekt worden en gelijk aan de trog moeten.quote:Op maandag 7 december 2020 17:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Dutjes.![]()
Gewekt worden dat het eten over een kwartiertje klaar is.
Daarom ook deze volgordequote:Op maandag 7 december 2020 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
das wel fijner dan gewekt worden en gelijk aan de trog moeten.
Op de een of andere manier klinkt deze zin heel smerigquote:Op maandag 7 december 2020 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Pcies. Gelijk na de lunch een dutje vind ik dan wel weer super.quote:Op maandag 7 december 2020 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat?quote:Op maandag 7 december 2020 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rollercoaster op 1 in de top2000![]()
Rollercoaster? Is dit de game top 2000?quote:Op maandag 7 december 2020 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja leuke verrassing zo, zo'n pushbericht.quote:Op maandag 7 december 2020 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Yup. Nederland is nog smakelozer dan we al wistenquote:
Het is ook een goed nummer.quote:Op maandag 7 december 2020 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik kreeg wel kippenvel en tranen hoor bij dit.
Danny Vera brengt muzikaal eerbetoon aan overleden tv-prominenten | Gouden Televizier-Ring Gala 2020
wie is dat?quote:
Dat is een leuk plaatje voor ergens op 29 december ofzo, niet op 1quote:Op maandag 7 december 2020 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yup. Nederland is nog smakelozer dan we al wisten
Vorig jaar stond ie al belachelijk hoog. Stond ook al op 1 in de Evergreen top zoveel op radio 5quote:Op maandag 7 december 2020 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een leuk plaatje voor ergens op 29 december ofzo, niet op 1
Dit.quote:Op maandag 7 december 2020 18:05 schreef Amarantha het volgende:
Ach het is nooit goed want als Queen voor de 100ste jaar op rij op 1 staat lopen mensen ook te huilen.
Paar jaar terug stond het op 2 toch?quote:Op maandag 7 december 2020 18:05 schreef Amarantha het volgende:
Ach het is nooit goed want als Queen voor de 100ste jaar op rij op 1 staat lopen mensen ook te huilen.
ik vind het op zich gewoon wel fijn om allemaal goeie nummers te horen langskomen. Maar zelf erop stemmenquote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Het interesseert me gewoon oprecht niets. Zo heerlijk rustig.
quote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Het interesseert me gewoon oprecht niets. Zo heerlijk rustig.
Ja en dan Child In Time uit de top 10quote:Op maandag 7 december 2020 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vorig jaar stond ie al belachelijk hoog. Stond ook al op 1 in de Evergreen top zoveel op radio 5![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja die 2 wisselen elkaar af maar volgens mij heeft Queen het vaakst op nummer 1 gestaan.quote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar jaar terug stond het op 2 toch?![]()
Trouwens Hotel California staat er ook al in sinds de vissen aan land kropen
Nu mag je dus jankend met een depressie het nieuwe jaar inquote:Op maandag 7 december 2020 18:06 schreef Amarantha het volgende:
Nummer van Queen vind ik altijd wel een lekker liedje om het jaar uit te knallen de laatste minuten.
Ja daarom maar goed dat ik dit jaar het toch niet luister tegen einde van het jaar.quote:Op maandag 7 december 2020 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu mag je dus jankend met een depressie het nieuwe jaar in
Boh Rhap (wat wmb echt niet Queens beste is) heeft sowieso het vaakst op `1 gestaanquote:Op maandag 7 december 2020 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja die 2 wisselen elkaar af maar volgens mij heeft Queen het vaakst op nummer 1 gestaan.
quote:Op maandag 7 december 2020 17:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik zag laatst echt iemand met een gasmasker door de Lidl banjeren, en 1x bij mij in het gebouw in de lift
Maar het is wel een lekker liedje om het jaar uit te knallen. Prima nummer om met niet nuchtere mensen keihard mee te schreeuwen vlak voor het 12 uur is.quote:Op maandag 7 december 2020 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Boh Rhap (wat wmb echt niet Queens beste is) heeft sowieso het vaakst op `1 gestaan
Ik zal blij zijn als dit rampjaar voorbij is.quote:Op maandag 7 december 2020 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu mag je dus jankend met een depressie het nieuwe jaar in
Wat mij betreft ook zeker niet het beste nummer van Queenquote:Op maandag 7 december 2020 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Boh Rhap (wat wmb echt niet Queens beste is) heeft sowieso het vaakst op `1 gestaan
quote:Op maandag 7 december 2020 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook zeker niet het beste nummer van Queen
Dit is mijn verklaring waarom het vaak op 1 staat.quote:Op maandag 7 december 2020 18:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar het is wel een lekker liedje om het jaar uit te knallen. Prima nummer om met niet nuchtere mensen keihard mee te schreeuwen vlak voor het 12 uur is.
Mja ik vind het een beetje een raar jaar, puur naar de feiten gekeken zou dit voor mij echt een gigantisch kutjaar moeten zijn geweest maar eigenlijk heb ik me best wel goed gevoeldquote:Op maandag 7 december 2020 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als dit rampjaar voorbij is.
of tot ver daarnaquote:Op maandag 7 december 2020 18:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar het is wel een lekker liedje om het jaar uit te knallen. Prima nummer om met niet nuchtere mensen keihard mee te schreeuwen vlak voor het 12 uur is.
Innuendo is veel beterquote:Op maandag 7 december 2020 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook zeker niet het beste nummer van Queen
En nu dineren met ettolientje?quote:Op maandag 7 december 2020 18:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr met werkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
[ afbeelding ]
Van mij mag het snel voorbij zijn.quote:Op maandag 7 december 2020 18:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind 2020 best een prima jaar eigenlijk.Sociaal leven was wat minder maar relatie dit dat maakt 2020 wel een leuk jaar.
Voel me gelukkig en goed dus kijk er niet met een slecht gevoel op terug. Vorig jaar was wel kut maar denk dat ik daarom nog meer geniet nu van de leuke dingen.
quote:Op maandag 7 december 2020 18:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind 2020 best een prima jaar eigenlijk.Sociaal leven was wat minder maar relatie dit dat maakt 2020 wel een leuk jaar.
Voel me gelukkig en goed dus kijk er niet met een slecht gevoel op terug. Vorig jaar was wel kut maar denk dat ik daarom nog meer geniet nu van de leuke dingen.
Enige wat mij wel voorbij mag zijn is corona maar ja dat is begin 2021 ook niet meteen weg.quote:Op maandag 7 december 2020 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van mij mag het snel voorbij zijn.
Ja die was het aan het filmen ja.quote:Op maandag 7 december 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat tuinbonen filmpje met liesje?
P.A.M.A.quote:Op maandag 7 december 2020 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enige wat mij wel voorbij mag zijn is corona maar ja dat is begin 2021 ook niet meteen weg.
Grappig filmpjequote:Op maandag 7 december 2020 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die was het aan het filmen ja.
picsquote:Op maandag 7 december 2020 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
heerlijk, vier nieuwe pakken gekocht voor het nieuwe jaar
STIJL
ELEGANTIE
SMAAK
ETTO
Ik ga in het nieuwe jaar maar weer eensquote:Op maandag 7 december 2020 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
donderdag klaar, maatwerk he...
Voor een gala-avond met liefie absoluutquote:Op maandag 7 december 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets lijkt me wel wat voor jou Etto
ordinair...quote:
Wat bezielt zo'n ontwerper van zo'n pashout eigenlijk he? Om toch nog wat moois van die stronk te willen maken terwijl er toch geen hoofd op zit?quote:Op maandag 7 december 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets lijkt me wel wat voor jou Etto
Legitieme vraagstelling...quote:Op maandag 7 december 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat bezielt zo'n ontwerper van zo'n pashout eigenlijk he? Om toch nog wat moois van die stronk te willen maken terwijl er toch geen hoofd op zit?![]()
ja, hop naar bed jijquote:Op maandag 7 december 2020 18:21 schreef Amarantha het volgende:
Tering hoezo is het ineens bijna half 7?
Ja ik zit te wachten op een pakjesbezorger die tussen 20 en 21 uur komtquote:Op maandag 7 december 2020 18:21 schreef Amarantha het volgende:
Tering hoezo is het ineens bijna half 7?
oude documenten?quote:Op maandag 7 december 2020 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik zit te wachten op een pakjesbezorger die tussen 20 en 21 uur komt
Neen, een nieuwe lunchtrommel. Had de vorige gemold. En is toch wel erg hard nodig op mijn fatsoenlijke wandeltochtenquote:
lijken die op de puma uit het filmpje?:Pquote:Op maandag 7 december 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar in de kast staan
Totaal nietquote:Op maandag 7 december 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijken die op de puma uit het filmpje?:P
ja, wrom niequote:Op maandag 7 december 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Draag jij pakken in het archief?
ik heb alleen van doen met digitale archievenquote:Op maandag 7 december 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Draag jij pakken in het archief?
Ik ookquote:Op maandag 7 december 2020 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb alleen van doen met digitale archieven
Nou, mooi van binnen en van buiten.quote:Op maandag 7 december 2020 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekker wijffie.![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)tgenoot-61~a97db5fc/
Van een taaitaai?quote:Op maandag 7 december 2020 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
Daar zal vast weer een sekspost van gemaakt worden door een of andere hopeloze oude hork hier.
Nou nou nou wat weer een praat jongedamequote:Op maandag 7 december 2020 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
Daar zal vast weer een sekspost van gemaakt worden door een of andere hopeloze oude hork hier.
Geen inspiratiequote:Op maandag 7 december 2020 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
Zitten niet alleen maar oudjes hier hoor.quote:Op maandag 7 december 2020 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
Je wou zeggen dat jij een hopeloze jonge hork bent?quote:Op maandag 7 december 2020 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zitten niet alleen maar oudjes hier hoor.
Nee gewoon een lompe hork.quote:Op maandag 7 december 2020 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat jij een hopeloze jonge hork bent?
zeg ballebalquote:Op maandag 7 december 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijken die op de puma uit het filmpje?:P
Waarom niet nu?quote:Op maandag 7 december 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Over een halfuurtje maar even boodschappen doen
Die heeft zijn account door de shredder laten halenquote:
Wist ik nietquote:Op maandag 7 december 2020 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die heeft zijn account door de shredder laten halen
Ik weet ook de reden niet. Net als al die anderen die nu op anoniem staan en ik wil dat eigenlijk ook niet weten ook....quote:
Ontvoerd door Aliens?quote:Op maandag 7 december 2020 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet ook de reden niet. Net als al die anderen die nu op anoniem staan en ik wil dat eigenlijk ook niet weten ook....
Zit je de hele dag stil of zo?quote:Op maandag 7 december 2020 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
Zit te geeuwen alsof ik 6 marathons heb gelopen
kom op, ff die andere helft nu hé.quote:Op maandag 7 december 2020 19:33 schreef crv het volgende:
Binnen het uur een glas glühwein en een halve fles wijn achterover drukken als je oververmoeid bent is niet handig
Neequote:Op maandag 7 december 2020 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit je de hele dag stil of zo?Dan krijg je dat namelijk
Hij is op anoniem gegaan zoals vele legendes van vroeger. Ondanks dat ik eigenlijk geen mensen uit die tijd meer spreek, vind ik het toch altijd wel eventjes verdrietig als ik dat ziequote:
vooral triest eigenlijk.. ben je dan echt zo bang dat je account aan je persoon wordt gelinkt ofzo?quote:Op maandag 7 december 2020 19:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is op anoniem gegaan zoals vele legendes van vroeger. Ondanks dat ik eigenlijk geen mensen uit die tijd meer spreek, vind ik het toch altijd wel eventjes verdrietig als ik dat zie.
Dat zou ik alleen doen als er zulke verwerpelijke zaken aan mijn account kunnen worden gekoppeld of als ik wereldberoemd ben.quote:Op maandag 7 december 2020 19:39 schreef mschol het volgende:
[..]
vooral triest eigenlijk.. ben je dan echt zo bang dat je account aan je persoon wordt gelinkt ofzo?
onvoorstelbaar dat US nog een account heeft dan.quote:Op maandag 7 december 2020 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou ik alleen doen als er zulke verwerpelijke zaken aan mijn account kunnen worden gekoppeld of als ik wereldberoemd ben.
Dan moet ik een nieuwe fles openenquote:Op maandag 7 december 2020 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
kom op, ff die andere helft nu hé.
Die weet gewoon goed met zijn fame om te gaan, plus we weten niet wie die in het echt is.quote:Op maandag 7 december 2020 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
onvoorstelbaar dat US nog een account heeft dan.
Ja acht ik spreek hem nog wel via FB hoorquote:Op maandag 7 december 2020 19:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is op anoniem gegaan zoals vele legendes van vroeger. Ondanks dat ik eigenlijk geen mensen uit die tijd meer spreek, vind ik het toch altijd wel eventjes verdrietig als ik dat zie.
Ik weet van niemand de exacte reden waarom ze het gedaan hebben, maar dit is inderdaad wel de voornaamste reden die ik vermoed. Zeker bij veel jongeren (dan bedoel ik hier degenen van mijn leeftijd die flink actief waren in ONZ en KLB rond hun 16e), die hebben echt veel informatie over zichzelf vrijgegeven. Veel hadden ook hele hechte en diepgaande vriendschappen of relaties (ook in het echte, niet-digitale leven) die op goede en minder goede manieren zijn geëindigd. Ik kan me best voorstellen dat je enkele jaren richting volwassenheid later denkt "mensen weten te veel of ik heb domme shit gedaan en gezegd, doei".quote:Op maandag 7 december 2020 19:39 schreef mschol het volgende:
[..]
vooral triest eigenlijk.. ben je dan echt zo bang dat je account aan je persoon wordt gelinkt ofzo?
Klopt ook, maar veel mensen zou ik toch niet snel via andere kanalen benaderen. Is lastig uit te leggen. Het is een beetje als die bijna-vrienden die je in je klas had, met wie je in de les altijd lachte en praatte, maar met wie je nooit buiten school iets zou gaan doenquote:Op maandag 7 december 2020 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja acht ik spreek hem nog wel via FB hoorWist eigenlijk niet dat ie hier weg was. Het is niet alsof mensen dood gaan of zo he. Het is maar fok weetje
Of die reisgenoten met wie je die twee weken in $Exotistan werkelijk je HELE leven deelt, maar bij de kofferband op Schiphol is het "Wel thuisquote:Op maandag 7 december 2020 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt ook, maar veel mensen zou ik toch niet snel via andere kanalen benaderen. Is lastig uit te leggen. Het is een beetje als die bijna-vrienden die je in je klas had, met wie je in de les altijd lachte en praatte, maar met wie je nooit buiten school iets zou gaan doen.
Ken ook voorbeelden op FOK! waar mensen door andere fokkers opgezocht werden. Ook niet fraai.quote:Op maandag 7 december 2020 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet van niemand de exacte reden waarom ze het gedaan hebben, maar dit is inderdaad wel de voornaamste reden die ik vermoed. Zeker bij veel jongeren (dan bedoel ik hier degenen van mijn leeftijd die flink actief waren in ONZ en KLB rond hun 16e), die hebben echt veel informatie over zichzelf vrijgegeven. Veel hadden ook hele hechte en diepgaande vriendschappen of relaties (ook in het echte, niet-digitale leven) die op goede en minder goede manieren zijn geëindigd. Ik kan me best voorstellen dat je enkele jaren richting volwassenheid later denkt "mensen weten te veel of ik heb domme shit gedaan en gezegd, doei".
Ja ook wel een beetjequote:Op maandag 7 december 2020 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of die reisgenoten met wie je die twee weken in $Exotistan werkelijk je HELE leven deelt, maar bij de kofferband op Schiphol is het "Wel thuis(en tot nooit meer ziens) "
Gadverquote:Op maandag 7 december 2020 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken ook voorbeelden op FOK! waar mensen door andere fokkers opgezocht werden. Ook niet fraai.
Juist fijn dat je hier gewoon (anoniem) je mening kan vertellen.
Ben blij dat ik zulke gekkies nog nooit achter me aan heb gehad, ja ballie dan, maar die is toch te schijterig om iets te doenquote:Op maandag 7 december 2020 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken ook voorbeelden op FOK! waar mensen door andere fokkers opgezocht werden. Ook niet fraai.
Mensen hebben hem gedwongen om op anoniem te gaan?quote:Op maandag 7 december 2020 20:14 schreef Amarantha het volgende:
Mensen laten zich ook opnaaien dat ze op anoniem moeten. Lees net iets over Hork namelijk.
Mijn vorige huis was heel makkelijk te vinden via Google maar gelukkig altijd goed gegaan.quote:Op maandag 7 december 2020 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na gedwongen niet maar het is wel een beetje als pietje het doet doe ik het ook. Heb hele tijd met in een Discord gezeten.quote:Op maandag 7 december 2020 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mensen hebben hem gedwongen om op anoniem te gaan?
Ah, op die manier. Ik dacht even à la NikkieTutorials "als je zelf niet uit de kast komt ga ik lekken naar de media"quote:Op maandag 7 december 2020 20:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na gedwongen niet maar het is wel een beetje als pietje het doet doe ik het ook. Heb hele tijd met in een Discord gezeten.
Mijn adres is soms nog steeds niet te vinden...quote:Op maandag 7 december 2020 20:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vorige huis was heel makkelijk te vinden via Google maar gelukkig altijd goed gegaan.
Hork laat zich zoiets dwingen?quote:Op maandag 7 december 2020 20:14 schreef Amarantha het volgende:
Mensen laten zich ook opnaaien dat ze op anoniem moeten. Lees net iets over Hork namelijk.
Nee haha andere manier van opnaaien, mensen tegen fok keren.quote:Op maandag 7 december 2020 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik dacht even à la NikkieTutorials "als je zelf niet uit de kast komt ga ik lekken naar de media".
Hoe danquote:Op maandag 7 december 2020 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn adres is soms nog steeds niet te vinden...
Woon hier nu 7 jaar, maar komt wel eens voor dat ik eten online bestel en dat het restaurant mij belt om te vragen waar mijn adres zit...![]()
![]()
Okee, dit adres bestond voordat ik hier kwam nog niet. Maar toch verwacht je wel dat de software die ze gebruiken om dit adres te vinden up to date is....
quote:Op maandag 7 december 2020 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gadver. Wtf bezielt zulke mensen. Ik heb ook ooit een stalker gehad via FOK! omdat ik op een heel kwetsbaar moment op mijn 15e mijn nummer aan een veel ouder iemand had gegeven die deed alsof hij er voor me wilde zijn. Uiteindelijk niets gevaarlijks of engs gebeurd, maar hij heeft echt hele foute dingen gedaan en gezegd
. En hij duikt om de zoveel jaar weer op. Het zou me niet verbazen als ik volgend jaar weer berichten ga krijgen. Hij heeft dit overigens bij enorm veel vrouwen van FOK! gedaan.
Maar als Hork homo is, of transgender, dan koop ik direct een staatslot want dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 7 december 2020 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik dacht even à la NikkieTutorials "als je zelf niet uit de kast komt ga ik lekken naar de media".
Geen idee.hoe. Ik ben geen ICT of APP specialistquote:Op maandag 7 december 2020 20:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe dan. Wij hadden deze problemen ook toen we in mei in de nieuwbouw trokken hier, maar sinds ongeveer juli kennen zelfs buitenlandse webshops m'n adres.
Een nadeel voor hem is dat hij zijn telefoonnummer, voornaam, achternaam én woonplaats bekend gemaakt heeft. Van mij weet hij alleen een telefoonnummer en voornaam en dan ga je toch niet zo ver komenquote:
MIj ook niet. Ik heb hem 1 keer gemeet en toen had hij zijn vrouw bij zich. Wat niet veel wil zeggen natuurlijk, maar toch nee. Horkjen is geen homoquote:Op maandag 7 december 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar als Hork homo is, of transgender, dan koop ik direct een staatslot want dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Wacht ik weet niet of je mijn voorbeeld nu te letterlijk neemt maar ik bedoelde niet te zeggen dat hij een van die dingen isquote:Op maandag 7 december 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar als Hork homo is, of transgender, dan koop ik direct een staatslot want dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
quote:Op maandag 7 december 2020 20:20 schreef CherryLips het volgende:
Keertje een tijdje iemand gehad die me steeds belde en een beetje aanhankelijk werd en niet wilde kappen. Kende die hele gozer niet. Maar vrienden van me hebben z'n nummer op een gay datingsite gezet en toen belde hij me huilend op of ik z'n nummer van de website wilde halen. Het hielp wel.
Nope en jij hebt een vrij gangbare voornaam. Er zijn wel meer dan duizenden met jouw voornaam en aangezien je nu in een grote stad woont zeker moeilijker te vinden...quote:Op maandag 7 december 2020 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een nadeel voor hem is dat hij zijn telefoonnummer, voornaam, achternaam én woonplaats bekend gemaakt heeft. Van mij weet hij alleen een telefoonnummer en voornaam en dan ga je toch niet zo ver komen.
Oh nou ja daar ging het bij Nikkietutorials toch om? Of heb ik dan wat verkeed begrepen?quote:Op maandag 7 december 2020 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wacht ik weet niet of je mijn voorbeeld nu te letterlijk neemt maar ik bedoelde niet te zeggen dat hij een van die dingen is![]()
.
Ze heeft inderdaad toegegeven als een hij geboren te zijnquote:Op maandag 7 december 2020 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja daar ging het bij Nikkietutorials toch om? Of heb ik dan wat verkeed begrepen?
quote:Op maandag 7 december 2020 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben blij dat ik zulke gekkies nog nooit achter me aan heb gehad, ja ballie dan, maar die is toch te schijterig om iets te doen
Wat denk je dat de speurneuzen met excelsheets hele dagen doenquote:Op maandag 7 december 2020 20:28 schreef LTVDK het volgende:
Ik denk dat iedereen die hier al een paar jaar op het forum zit wel te herleiden is naar de echte identiteit als je de gehele posthistorie tot in detail uitzoekt. Denk alleen niet dat veel mensen daar zin in hebben, zelfs niet bij de AIVD
Ja je hebt hier natuurlijk soms wel een bepaald slag mensen zittenquote:Op maandag 7 december 2020 20:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat denk je dat de speurneuzen met excelsheets hele dagen doen
Koffie zuipen en donuts vreten ?quote:Op maandag 7 december 2020 20:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
iddquote:Op maandag 7 december 2020 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hebt hier natuurlijk soms wel een bepaald slag mensen zitten
Trainen voor de Olympische Spelen voor kansloosheidquote:Op maandag 7 december 2020 20:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, datquote:Op maandag 7 december 2020 20:28 schreef LTVDK het volgende:
Ik denk dat iedereen die hier al een paar jaar op het forum zit wel te herleiden is naar de echte identiteit als je de gehele posthistorie tot in detail uitzoekt. Denk alleen niet dat veel mensen daar zin in hebben, zelfs niet bij de AIVD
Dit keer past het er tenminste wel bijquote:Op maandag 7 december 2020 20:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd
en mn autocorrect vondt dat sneuneus dus speurneus moest worden. way to go
Ja ik probeer mijn best te doen hoorquote:Op maandag 7 december 2020 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe saaier je bent, hoe anoniemer je bent![]()
.
Oh ik ben totaal niet anoniem hier.quote:Op maandag 7 december 2020 20:28 schreef LTVDK het volgende:
Nickquote:Op maandag 7 december 2020 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
Er zat hier in de KSC vroeger trouwens wel een jochie dat Excelsheets met allerlei data van alle KSC'ers bijhield, inclusief adressen die hij met slimme trucjes bemachtigde zonder dat mensen het doorhadden. Die is inmiddels ook op anoniem gegaan en leidt nu een wat normaler leven zover ik op Instagram kan zien.
jaquote:Op maandag 7 december 2020 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit keer past het er tenminste wel bij
In dit geval was het stalken tot aan haar werk aan toe. Verdiende geen schoonheidsprijs. Helaas moet je dat wel in je achterhoofd houden in sommige gevallen.quote:Op maandag 7 december 2020 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gadver. Wtf bezielt zulke mensen. Ik heb ook ooit een stalker gehad via FOK! omdat ik op een heel kwetsbaar moment op mijn 15e mijn nummer aan een veel ouder iemand had gegeven die deed alsof hij er voor me wilde zijn. Uiteindelijk niets gevaarlijks of engs gebeurd, maar hij heeft echt hele foute dingen gedaan en gezegd
. En hij duikt om de zoveel jaar weer op. Het zou me niet verbazen als ik volgend jaar weer berichten ga krijgen. Hij heeft dit overigens bij enorm veel vrouwen van FOK! gedaan.
Nee ik ben ook niet saaiquote:Op maandag 7 december 2020 20:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik ben totaal niet anoniem hier.
Ik probeer alle vrouwen waar US bij geweest is in kaart te brengen. Geen beginnen aan.quote:Op maandag 7 december 2020 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dat. Anoniem is natuurlijk maar tot op zekere hoogte anoniem, maar zolang je een beetje saai gaat lopen babbelen op een forum zal niemand er ooit naar omkijken.
Hoe saaier je bent, hoe anoniemer je bent![]()
.
Een van de grote nadelen aan het digitale tijdperk. En de politie kan er ook nog eens weinig mee doenquote:Op maandag 7 december 2020 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Begin deze eeuw was er ook een gekkie (waarschijnlijk van school) die mijn nummer en e-mailadres voor allerlei dingen misbruikte. Ik weet niet wat die persoon bezielde, maar het was wel triest. Zo werd ik bijvoorbeeld gebeld door de stichting Spieren voor Spieren want ik zou een spierziekte hebben...![]()
![]()
en dat is 1 van de tientallen incidenten...
Ben blij dat dit soort dingen al lang niet meer gebeurd zijn. Bij nader inzien had ik toen wellicht de politie moeten inschakelen, want dit leek wel heel erg obsessief gedrag....
Ja het probleem is vaak ook dat je het niet eens zelf hoeft te zeggen maar dat het via-via wordt achterhaald. Stel jij bent user X en zegt nooit waar je woont, user Y ken je toevallig omdat die in dezelfde stad woont maar die zegt ook nooit wat, maar user Z heeft toevallig een keer iets opgehaald bij Y in Schubbekutteveen en zegt dat toevallig ergens een keertje dan weet je dus ook waar X woont.quote:Op maandag 7 december 2020 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
Er zat hier in de KSC vroeger trouwens wel een jochie dat Excelsheets met allerlei data van alle KSC'ers bijhield, inclusief adressen die hij met slimme trucjes bemachtigde zonder dat mensen het doorhadden. Die is inmiddels ook op anoniem gegaan en leidt nu een wat normaler leven zover ik op Instagram kan zien.
En als je 724 miljoen nichtjes wegstreept? Wordt het dan beter?quote:Op maandag 7 december 2020 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik probeer alle vrouwen waar US bij geweest is in kaart te brengen. Geen beginnen aan.
SELECT *quote:Op maandag 7 december 2020 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik probeer alle vrouwen waar US bij geweest is in kaart te brengen. Geen beginnen aan.
Ja als die er spinaziepees van had gemaakt ofzo dan waren er wel wat vraagtekens geweest.quote:
Green Wafflequote:Op maandag 7 december 2020 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als die er spinaziepees van had gemaakt ofzo dan waren er wel wat vraagtekens geweest.
Heb je ook al een kaart gemaakt van al zijn neefjes en nichtjes?quote:Op maandag 7 december 2020 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SpinaziePEES , niet poes, smeerlap dat je er bent.quote:
vergeet de maatjes nietquote:Op maandag 7 december 2020 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ook al een kaart gemaakt van al zijn neefjes en nichtjes?
Oh dat was mijn interne autocorrect danquote:Op maandag 7 december 2020 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SpinaziePEES , niet poes, smeerlap dat je er bent.
Dat kan inderdaad ook, maar zijn truc was nog erger vind ik zelf. Hij postte dan namelijk een plaatje in de SC en zo gauw je dat plaatje bekeek of erop klikte (weet ik niet meer) werden je exacte coördinaten bij hem bekend.quote:Op maandag 7 december 2020 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het probleem is vaak ook dat je het niet eens zelf hoeft te zeggen maar dat het via-via wordt achterhaald. Stel jij bent user X en zegt nooit waar je woont, user Y ken je toevallig omdat die in dezelfde stad woont maar die zegt ook nooit wat, maar user Z heeft toevallig een keer iets opgehaald bij Y in Schubbekutteveen en zegt dat toevallig ergens een keertje dan weet je dus ook waar X woont.
Dat klinkt wel heel erg ziekelijkquote:Op maandag 7 december 2020 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook, maar zijn truc was nog erger vind ik zelf. Hij postte dan namelijk een plaatje in de SC en zo gauw je dat plaatje bekeek of erop klikte (weet ik niet meer) werden je exacte coördinaten bij hem bekend.
Kreeg ineens een foto van het raam van mijn ouderlijk huis (waar ik toen nog woonde) ge'DM't en hij heeft ook ongevraagd dingen naar me opgestuurd waardoor mijn ouders dachten dat ik een relatie had. Dit was nadat ik hem meerdere keren expliciet had verzocht niets met mijn adres te doen i.v.m. de veiligheid van mijn ouders en mijn forumanonimiteit bij mijn ouders.
Neuh, zover ik kan zien op Instagram studeert hij aan de universiteit, heeft hij eindelijk een normaal vriendinnetje wat zichzelf niet snijdt en nog geen kinderen heeft en verkoopt hij artistieke foto's van andere mensenquote:Op maandag 7 december 2020 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg ziekelijkMag hopen dat die nu ergens in een gesloten inrichting zit?
Onze rijdende snackbarquote:Op maandag 7 december 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
En zo heeft niemand in de gaten dat ons Nijner aardig aan de weg timmert als Insta-sherlock
Naar mij kan ze heel lang zoekenquote:Op maandag 7 december 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
En zo heeft niemand in de gaten dat ons Nijner aardig aan de weg timmert als Insta-sherlock
Oh ik kijk alleen bij mensen die ik volg en zij volgen mij over het algemeen ook allemaal terug. Dan voelt het iets minder fout dat ik dit deelquote:Op maandag 7 december 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
je plaatje odet het nietquote:Op maandag 7 december 2020 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Foto’s gevonden van het gelukkige moment.
[ afbeelding ]
ik heb ooit een insta aangemaakt voor een (inmiddels oud-) collega die een filmpje van mij op haar Story gepost had. Was binnen 24 uur weg dus nooit gezienquote:Op maandag 7 december 2020 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik kijk alleen bij mensen die ik volg en zij volgen mij over het algemeen ook allemaal terug. Dan voelt het iets minder fout dat ik dit deel. Ik zou het niet doen bij iemand die me niet volgt.
Ja ik heb geen instaquote:
quote:Op maandag 7 december 2020 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb ooit een insta aangemaakt voor een (inmiddels oud-) collega die een filmpje van mij op haar Story gepost had. Was binnen 24 uur weg dus nooit gezienEN nog steeds af en to mailtjes over mensen die ik ken. Doe er niks mee.
Ik vind die elleboog echt heel engquote:Op maandag 7 december 2020 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze had ook op het linkje kunnen klikken
had de link geopend in nieuw tabblad. hij deed nietsquote:Op maandag 7 december 2020 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze had ook op het linkje kunnen klikken
Nou dit is meer een all-you-can-eat kippetje danquote:
quote:Op maandag 7 december 2020 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dit is meer een all-you-can-eat kippetje dan
Ja maar daardoor ziet die elleboog er ook zo eng uit omdat die wel 'normaal' isquote:
nee las kippetjequote:Op maandag 7 december 2020 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wil haar op de grill gooien?
En een klein hoofd, klopt gewoon allemaal niet qua verhoudingenquote:Op maandag 7 december 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
die vrouw heeft best lange armen trouwens
Als jij jarenlang zulke grote glazen cola drinkt, krijg jij dat ookquote:Op maandag 7 december 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
die vrouw heeft best lange armen trouwens
quote:Op maandag 7 december 2020 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij jarenlang zulke grote glazen cola drinkt, krijg jij dat ook
Had je maar een half varken genomen dan?quote:
fotoshopje?quote:Op maandag 7 december 2020 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En een klein hoofd, klopt gewoon allemaal niet qua verhoudingen
ja.quote:Op maandag 7 december 2020 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je maar een half varken genomen dan?
Dat noemen ze obesitasquote:Op maandag 7 december 2020 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En een klein hoofd, klopt gewoon allemaal niet qua verhoudingen
En dan had ik nog wel vegan gedaan om jouw bodemloze consumptie te compenserenquote:
Mjaquote:Op maandag 7 december 2020 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan had ik nog wel vegan gedaan om jouw bodemloze consumptie te compenseren
Van de dokter? Of kreeg je sushitent het niet meer aangesleept?quote:Op maandag 7 december 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker
k wil morgen sushi maar heb een sushi verbod
Nee van mezelf om geld te besaprenquote:Op maandag 7 december 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van de dokter? Of kreeg je sushitent het niet meer aangesleept?
quote:Op maandag 7 december 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee van mezelf om geld te besapren
Help Bitterbal de winter door.quote:Op maandag 7 december 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Moeten we een inzameling beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |