SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was geen sushi, want bah, vis, maar was van de Shabu to go.quote:Op maandag 7 december 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
Waar had je de sushi vandaan dan Ger?
ohhquote:Op maandag 7 december 2020 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was geen sushi, want bah, vis, maar was van de Shabu to go.
Ben idd wat in de war nuquote:Op maandag 7 december 2020 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal is de weg kwijt, zomaar een week kwijt ook.
Ja dat ei was lekker. En ik hou niet van ei.quote:Op maandag 7 december 2020 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De eerste 2 kennen de meeste mensen wel
- soyabonen
- zeewier
Die laatste is iets met ei.
Nee echt totaal niet, tuinbonen zijn echt fucking smerigquote:Op maandag 7 december 2020 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
lijkt me niksLijkt veel te veel op tuinbonen.
Nee is echt lekker. Ik ben geen bonen fan maar dit is toch anders. Gewoon eens proberenquote:Op maandag 7 december 2020 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
lijkt me niksLijkt veel te veel op tuinbonen.
Dat we daar even geen onduidelijkheid over hebbenquote:
Oh, ik gebruik Chrome.quote:Op maandag 7 december 2020 17:36 schreef FranticDJ het volgende:
Welke browsers gebruiken jullie?
die .webp dingen kan safari niet afspelen.
zweetvoetkogelsquote:Op maandag 7 december 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee echt totaal niet, tuinbonen zijn echt fucking smerig
quote:Op maandag 7 december 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Liesje heeft nog ergens een filmpje staan waarop ik uitleg wat er precies mis is met tuinbonen.
Voornamelijk Safari hier ook.quote:Op maandag 7 december 2020 17:36 schreef FranticDJ het volgende:
Welke browsers gebruiken jullie?
die .webp dingen kan safari niet afspelen.
Die ga ik straks kijkenquote:Op maandag 7 december 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Liesje heeft nog ergens een filmpje staan waarop ik uitleg wat er precies mis is met tuinbonen.
kan jij die pics wel zien dan? van oa die edammamamamamadingen in de post van kwiwiquote:Op maandag 7 december 2020 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voornamelijk Safari hier ook.
quote:Op maandag 7 december 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Flesgodquote:Op maandag 7 december 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja.quote:Op maandag 7 december 2020 17:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan jij die pics wel zien dan? van oa die edammamamamamadingen in de post van kwiwi
weird.quote:Op maandag 7 december 2020 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja.
.webm volgens mij niet. Maar .webp zou moeten werken.
Oudejaars struggles...quote:Op maandag 7 december 2020 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Probleem was eigenlijk vooral dat je na een bordT
U
I
N
B
O
N
E
N
zo vol zat dat er geen oliebollen of appelflappen meer bij konden
Forum Opties | |
---|---|