Ik val in slaap bij Depreston.quote:Op maandag 7 december 2020 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Leuk lijstje wel. Ik zou alleen bij sommige artiesten wel voor een ander nummer opteren.
Africa ipv soldaat verder, Billy voor stairway.quote:Op maandag 7 december 2020 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat alleen Normaal van deze voorspelling uitkomt.
Ik zou zeggen:
1. Queen - BohRhap
2. Danny Vera - RollerCoaster
3. Eagles - Hotel california
4. Pearl Jam - Black
5. Led Zeppelin - Stairway
6. Billy Joel - Piano Man
7. Coldplay - Fix You
8. Pink Floyd - Wish You Were Here
9. Boudewijn de Groot - Avond
10. David Bowie - Heroes
11. Di-rect - Soldier On
Dat is er in ieder geval 1quote:Op maandag 7 december 2020 17:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ken volgens mij alleen selena gomez uit dit lijstje maar dan weer niet dat nummer
Save Me en Winter's Tale enzo hoeft écht niet van mij nee. Dat You Don't Fool Me mag ook wel eens weg.quote:Op maandag 7 december 2020 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou t niet erg vinden als de Queen-hype van 2 jaar terug een beetje luwt. Iig geen nieuwe noteringen en gewoon paar platen de lijst uit weer
Alleen HAERTS en Louane zeggen me niks.quote:Op maandag 7 december 2020 17:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat is er in ieder geval 1![]()
Het zijn zeker niet de meest obscure artiestes, maar ze zullen wel schandalig weinig airplay krijgen op de meeste Nederlandse radiostations. Op een gemiddeld (alternatief) popfestival zul je er wel een hoop kunnen tegenkomen
Hebben we dan nu gewoon een omgekeerd essje voorafgaand aan de top2000?quote:
Hide and Seek is dat 'mmm watcha say' liedje. Niet die van Jason Derulo overigens.quote:Op maandag 7 december 2020 17:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ken volgens mij alleen selena gomez uit dit lijstje maar dan weer niet dat nummer
Zal er later dan een paar luisterenquote:Op maandag 7 december 2020 17:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat is er in ieder geval 1![]()
Het zijn zeker niet de meest obscure artiestes, maar ze zullen wel schandalig weinig airplay krijgen op de meeste Nederlandse radiostations. Op een gemiddeld (alternatief) popfestival zul je er wel een hoop kunnen tegenkomen
Heb hem even opgezocht en wat afgespeeld maar ken die echt niet.quote:Op maandag 7 december 2020 17:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hide and Seek is dat 'mmm watcha say' liedje. Niet die van Jason Derulo overigens.
quote:Op maandag 7 december 2020 17:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
En alleenstaanden maar offers brengen.
Gezien je Agnes Obel, Christine, Eefje en Didoquote:Op maandag 7 december 2020 17:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vind dit een heel mooi rijtje, dit jaar alleen vergeten om op Courtney Barnett te stemmen, misschien deels omdat ik er niet echt in geloof
Van de rest ken ik het overgrote deel niet trouwens, welke kan je echt aanraden?
Jaaaaquote:Op maandag 7 december 2020 17:21 schreef Cee het volgende:
Common people van Pulp opnieuw in de lijst.
Die staat in de keuzelijstquote:Op maandag 7 december 2020 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen HAERTS en Louane zeggen me niks.
Ik had Christine wel in zo'n type lijstje verwacht, ik vind dat die best de Top 2000 zou moeten kunnen halen als je puur op muziek beoordeelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |