quote:Zat ik ook al aan te denken, zou hij de persoon zijn die op de bruiloft van Anita en Mickey verschijnt?? Ik hoop het toch niet, wat heeft hij daar nog te zoeken...of heeft hij soms ook een relatie gehad met ANita??
Op woensdag 29 januari 2003 10:57 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik heb eens nagedacht over dat kunstschilderen van hem. Paar dagen terug heb ik gezegd dat Stan terug zou komen, en dat is ook zo als je ff goed nadenkt. Ik had het al gehoord en dit maakt het helemaal duidelijk. Stan schilderde ook net zoals hem, en hij is volgens mij uit de serie gegaan omdat ie ook in de kunstwereld ging (in de serie)
quote:Ik heb in die 12 jaar volgens mij nog nooit zo'n slechte/matige aflevering gezien...ik kan Anita en Mickey al niet uitstaan, laat staan dat ze de hele aflevering volproppen met de slechtste vrijgezellenparty's die ik ooit heb gezien...
Op dinsdag 28 januari 2003 23:25 schreef karoltje het volgende:
Beetje een matige aflevering he..
Janine: heb je wel tijd om op Nina te passen ?
Ludo: Eigenlijk wilde ik de krant gaan lezen.
Vrijdag zou wel weer eens een knaller kunnen worden... met de terugkomst van Rik. Ik weet nu bijna zeker dat hij het is, want maandag is Anita in de war, en dinsdag heeft Mickey het moeilijk met de leugens die hij Anita heeft voorgehouden (volgens RTL text).
Die Tony mag er trouwens wel weer uit van mij. Beetje irritante gast.
ik vind het wel beetje zielig voor yasmine... al vond ik het grappig om te zien hoe ze die mensen oplichtte...
En Anita en Rik leven nog happily ever after..
[Dit bericht is gewijzigd door Aventura op 29-01-2003 12:02]
quote:Laura zal wel een miskraam krijgen of zo.
Op woensdag 29 januari 2003 11:22 schreef Aventura het volgende:
Even speculeren: Laura gaat samen met Dennis haar kindje opvoeden.En Anita en Rik leven nog happily ever after..
Ik heb ooit gelezen dat Anita ook de serie uit gaat. Aangezien Ferri te druk is in Amerika (hoopt hij) zal de terugkeer van Rik worden aangegrepen om Anita ook te laten vertrekken denk ik. De enige manier waarop Rik kan terugkomen is als Jan Eerdmans gratie heeft gekregen. Rik is officieel dood, dus hij kan zich officieel nooit meer Rik noemen. Doet hij dat wel, dan komt zijn bedrog uit en mag hij terug naar de gevangenis lijkt me. Daarom vlucht hij met Anita het land uit, om ergens anders een nieuw leven te gaan leiden (wilde hij niet ooit al eens met haar naar Lapland ?)
En wat is Yasmin afgrijselijk cool zeg. Dat ze zich als die makelaar voordeed enzo. Ze is GTST aan het ontstijgen, wordt meer iets van het kaliber Westenwind. .
Maandag 3 feb.
Anita is volkomen in de war. Op een plek die ze kent van vroeger, komt ze weer tot zichzelf. Barbara is in alle staten als ze hoort dat haar gehate zus toch in De Rozenboom verblijft. Ze plant een reis met Jef en Charlie: die snappen er niets van. Robert heeft ongelooflijk veel geduld met Milan.
Dinsdag 4 feb.
Barbara weigert iets los te laten over het conflict dat zij met haar zus heeft. Mickey heeft het niet gemakkelijk met de leugens die hij Anita voorgehouden heeft. Tony wil een grote slag slaan. Yasmin moet hem daarbij helpen: het is haar opdracht om Ludo en Stepano weer bij elkaar te brengen.
Woensdag 5 feb.
Barbara onthult aan Jef het grote geheim over de zwangerschap van Laura. Jef heeft op zijn beurt de grootste moeite om dit voor zich te houden. Anita voelt zich bedrogen door de mannen van wie ze het meeste houdt. Milan besluit om Robert te verrassen, maar Charlie werkt dit tegen.
Donderdag 6 feb.
Het geluk van Simon en Esther doet Janine veel pijn. Yasmin lokt Ludo uit zijn huis, zodat haar broer, Tony, daar kan inbreken. Jef geeft Laura een week de tijd om Robert over haar zwangerschap in te lichten. Janine merkt dat het spelletje van haar en Remco vruchten begint af te werpen.
Vrijdag 7 feb.
Ludo reageert zich af op de enige die hem nog onvoorwaardelijk trouw was: Rosa. Mickey neemt het moeilijkste besluit dat hij ooit genomen heeft. Ondanks alles is Janine dolgelukkig als het tussen haar en Simon weer als vanouds lijkt, maar een teleurstelling ligt natuurlijk op de loer.
Nee hè, niet Rosa ! Ludo je blijft met je handjes van Rosa af!!
Veel tekst. Ik voorspel een stralende acteertoekomst.
quote:Goh dat wisten we allang.
Op woensdag 29 januari 2003 13:50 schreef Leonie het volgende:
Govert gaat er niet helemaal uit! Hij neemt vakantie voor 3 maanden, maar keert voor de zomerstop terug.
En het is nu zeker dat Rik terugkomt, want Anita is volgende week boos op de 2 waar ze van houdt wegens de leugens en ze is helemaal door de war.
quote:Die opnames gebeuren 6 maanden eerder ofzo, dit is allang opgenomen, dus allang voordat de Rosa gekte hier begon
Op donderdag 30 januari 2003 14:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jaja, nu weet ik het zeker: de schrijvers lezen mee op Fok! Ik bedoel, waarom zou Rosa anders 'in een keer' zoveel tekst enzo krijgen?![]()
![]()
voor de schrijvers!
quote:6 maanden? Ik dacht een paar weken
Op donderdag 30 januari 2003 15:08 schreef GerardVanAs het volgende:
Die opnames gebeuren 6 maanden eerder ofzo, dit is allang opgenomen, dus allang voordat de Rosa gekte hier begon
quote:6 maanden lijkt me een beetje sterk hoor
Op donderdag 30 januari 2003 15:08 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Die opnames gebeuren 6 maanden eerder ofzo, dit is allang opgenomen, dus allang voordat de Rosa gekte hier begon
Wat was er met Rosa gister?
jah sorry ik moet meer kijken, maar drukdrukdruk he
quote:Rosa ging de krant voorlezen aan Ludo.
Op donderdag 30 januari 2003 16:15 schreef karoltje het volgende:[..]
6 maanden lijkt me een beetje sterk hoor
.
Wat was er met Rosa gister?
jah sorry ik moet meer kijken, maar drukdrukdruk he
quote:Zeker een paar maanden. In 2002 was het huwelijk van Anita en Mickey allang voorbij namelijk.
Op donderdag 30 januari 2003 15:09 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
6 maanden? Ik dacht een paar weken
?
wat heeft die zus van barbera gedaan dan, dat ze zo'n g rote bek krijg?
Wat is er trouwens met die rare glimlachjes van Remco Vindt hij het gewoon leuk om het spelletje met Janine mee te spelen, of heeft hij andere motieven?
quote:simon is al langzamerhand jaloers ant worden
Op donderdag 30 januari 2003 21:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Volgens mij gaat Simon helemaal niet trouwen. Het is gewoon een truc om Janine terug te krijgen.
quote:Volgens mij niet hoor. Die gaat lekker met Esther trouwen!!
Op donderdag 30 januari 2003 21:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Volgens mij gaat Simon helemaal niet trouwen. Het is gewoon een truc om Janine terug te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |