SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier hebben ze het toch al langer over?quote:Op maandag 7 december 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-nieuwe-ziekte-india
Oké, het wordt toch 2023 mensen.
Eh, als ze snel doodgaan, valt de besmettelijkheid ook mee.quote:Op maandag 7 december 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-nieuwe-ziekte-india
Oké, het wordt toch 2023 mensen.
Comfy.quote:Op maandag 7 december 2020 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb onbewust m'n sweatpants aangetrokken.
quote:Op maandag 7 december 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
Mijn laatste post. Het zijn de aliens jongens
Het zijn er heel veel. En makkelijke targetquote:Op maandag 7 december 2020 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Indiërs ruiken niet prettig en zijn lelijk dus ik twijfel of het wel aliens zijn.
Da's toch gewoon een comedyserie?quote:
Ja lage kaste, die rollen zich op in een hoekje en geven zich over.quote:Op maandag 7 december 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het zijn er heel veel. En makkelijke target
quote:Op maandag 7 december 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lage kaste, die rollen zich op in een hoekje en geven zich over.
Knettergek, stuk steen uit de oudheid met een getekend poppetje met grote ogen, kijk aliens.quote:Op maandag 7 december 2020 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een comedyserie?
Dabedoellik.quote:Op maandag 7 december 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knettergek, stuk steen uit de oudheid met een getekend poppetje met grote ogen, kijk aliens.
quote:Op maandag 7 december 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik chat nu met een helpdeskmedewerker in India. Komt wel dichtbij zo.
Het formulier heb ik nu. Maar dat zit in Lotus Notes. En dat werkt nietquote:Op maandag 7 december 2020 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoektocht naar het juiste formulier?
Heeft waarschijnlijk evenveel zin als met een kaketoe bellen over het weer.quote:Op maandag 7 december 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik chat nu met een helpdeskmedewerker in India. Komt wel dichtbij zo.
Oh joy.quote:Op maandag 7 december 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het formulier heb ik nu. Maar dat zit in Lotus Notes. En dat werkt niet
Dus ik hoop dat deze dame dat aan de praat krijgt
quote:Op maandag 7 december 2020 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk evenveel zin als met een kaketoe bellen over het weer.
Noooooo.quote:Op maandag 7 december 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ze spreekt wel Nederlands trouwens. Maar ze kan het niet oplossen. Het moet naar de tweede lijn
Mja, om Lotus Notes weer aan de praat te krijgen. Een programma dat ik eens in de 380 jaar gebruikquote:Op maandag 7 december 2020 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Noooooo.
En dat alles om op een schijf te kunnen?
Oh, nog erger.quote:Op maandag 7 december 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, om Lotus Notes weer aan de praat te krijgen. Een programma dat ik eens in de 380 jaar gebruik
Zo kan je de wereld veruitstralingenquote:Op maandag 7 december 2020 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk evenveel zin als met een kaketoe bellen over het weer.
Ik ging even googlen en ik snap wat je bedoelt.quote:Op maandag 7 december 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, Lotus Notes is sowieso een drama. Echt de dino onder de kantoortools.
Jezus, eng ook wel ergensquote:Op maandag 7 december 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo kan je de wereld veruitstralingen
https://lajmeshqip.site/j(...)4ZEJ7Z5bg9LgpQ9RaFKA
Van die heerlijke legacy-systemen waar je maar niet vanaf komt. De ICT-variant van een snotneus.quote:Op maandag 7 december 2020 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging even googlen en ik snap wat je bedoelt.![]()
En dan zit ik zelf ook in stokoude software.
quote:Op maandag 7 december 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus, eng ook wel ergens![]()
Dit is wel een geniale optie voor mensen met een lelijke partner
quote:Op maandag 7 december 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij krijgt echt wel weer een knappie ooit hoor
Mja, ik zou begin dit jaar over naar een nieuw systeem, maar dat is allemaal vertraagd door corona.quote:Op maandag 7 december 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die heerlijke legacy-systemen waar je maar niet vanaf komt. De ICT-variant van een snotneus.
Ja daar lopen dan veel mannen mee, gaat je vrouwseltje vreemd zonder dat ze het wil of beseftquote:Op maandag 7 december 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat hoeft niet eens. Maar ik kan voor mezelf wel zo'n masker kopen. Misschien een George Clooney-tje
O ik val al af.quote:Op maandag 7 december 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij krijgt echt wel weer een knappie ooit hoor
":D Dat hoeft niet eens. Maar ik kan voor mezelf wel zo'n masker kopen. Misschien een George Clooney-tjequote:
En jij gaat nu een Badr bestellen en bij Bal voor de deur staan?quote:Op maandag 7 december 2020 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
":D Dat hoeft niet eens. Maar ik kan voor mezelf wel zo'n masker kopen. Misschien een George Clooney-tje"
@:Budapestenaar, een Robbie Williams masker gaarne.
Las gisteren nog een stuk over een zonnevlam die ergens in de 19e eeuw de aarde trof en alle telegraafsystemen platlegde. Als dat nu gebeurt, hebben we een probleempjequote:Op maandag 7 december 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Er komt zo meteen weer een NL Alert Test mensen.
[ link | afbeelding ]
Dit is wel weer de ochtend met opbeurende berichten he.quote:Op maandag 7 december 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Las gisteren nog een stuk over een zonnevlam die ergens in de 19e eeuw de aarde trof en alle telegraafsystemen platlegde. Als dat nu gebeurt, hebben we een probleempje
MI van een waterval nuquote:Op maandag 7 december 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En jij gaat nu een Badr bestellen en bij Bal voor de deur staan?
Er komt een vaccin aan Gerquote:Op maandag 7 december 2020 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is wel weer de ochtend met opbeurende berichten he.
Wel een paar uur lekker rustig.quote:Op maandag 7 december 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Las gisteren nog een stuk over een zonnevlam die ergens in de 19e eeuw de aarde trof en alle telegraafsystemen platlegde. Als dat nu gebeurt, hebben we een probleempje
We beginnen de week lekker positiefquote:Op maandag 7 december 2020 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is wel weer de ochtend met opbeurende berichten he.
Ja je wil niet weten wat er dan allemaal uitvalt, echt alles zit aan elkaar geknoopt, ik kan even geen extreem voorbeeldje bedenken maar dat gaat aardig apocalyptisch worden.quote:Op maandag 7 december 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, die zonnevlam brandt alle elektrische circuits door. Dus dan werkt geen enkel elektrisch apparaat meerquote:Op maandag 7 december 2020 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een paar uur lekker rustig.
In alles zit elektronica tegenwoordig.quote:Op maandag 7 december 2020 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je wil niet weten wat er dan allemaal uitvalt, echt alles zit aan elkaar geknoopt, ik kan even geen extreem voorbeeldje bedenken maar dat gaat aardig apocalyptisch worden.
Duurt nog een jaarquote:
*kijkt angstig naar zijn koffiezetapparaat.quote:Op maandag 7 december 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, die zonnevlam brandt alle elektrische circuits door. Dus dan werkt geen enkel elektrisch apparaat meer
Mag ik dan een beetje krullen in m'n haar? En normaal kraakbeen?quote:Op maandag 7 december 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die ons DNA voor altijd wijzigt.
Ga je poedelen in dat warme water?quote:Op maandag 7 december 2020 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Duurt nog een jaar
Kan het erop wagen en m'n reis naar IJsland voor volgend jaar december boeken.
Jaquote:Op maandag 7 december 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je poedelen in dat warme water?
Ik heb nog gas. Koffie blijft.quote:Op maandag 7 december 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*kijkt angstig naar zijn koffiezetapparaat.
Is dat alles op je wensenlijstje?quote:Op maandag 7 december 2020 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag ik dan een beetje krullen in m'n haar? En normaal kraakbeen?
Krullen zijn kut.quote:Op maandag 7 december 2020 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag ik dan een beetje krullen in m'n haar? En normaal kraakbeen?
quote:Op maandag 7 december 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*kijkt angstig naar zijn koffiezetapparaat.
Dan zou ik voor full on krullen gaan. Ik heb nu een beetje, dat zit af en toe leuk, maar meestal niet.quote:Op maandag 7 december 2020 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei ook 'een beetje'Ik heb nu ontzettend futloos, recht haar. Stro.
Genoeg andere leuke dingenquote:Op maandag 7 december 2020 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja
Ik kan alleen niet meedoen met die ijsklimtochten op gletsjers en dat vind ik wel jammer.
Campingazquote:Op maandag 7 december 2020 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even hopen dat gas niet rondgepompt wordt door elektrische pompen
Daarom voor niet een beetje krullen gaan, want da's dus werk om het er fatsoenlijk uit te laten zien.quote:
quote:Op maandag 7 december 2020 11:28 schreef Haags het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
Mwah, alle benzine- en LPG-pompen ter wereld werken op elektriciteit hoorquote:Op maandag 7 december 2020 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Over het algemeen sturen ze licht ontvlambaar spul niet elektrisch aan, overigens. Want BOEM.
Ik wil gewoon een beetje volumequote:Op maandag 7 december 2020 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom voor niet een beetje krullen gaan, want da's dus werk om het er fatsoenlijk uit te laten zien.
Werken op een booreiland zonder verlichting is ook wel een uitdagingquote:Op maandag 7 december 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mwah, alle benzine- en LPG-pompen ter wereld werken op elektriciteit hoorOok die op de raffinaderijen.
Ja, en sowieso komt ergens in de productie van aardgas (en alles wat wij gebruiken) wel stroom kijken. Dus zijn we de sjaakquote:Op maandag 7 december 2020 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werken op een booreiland zonder verlichting is ook wel een uitdaging
Wij gooien bij dat soort toko's juist pneumatische besturingen ertussen.quote:Op maandag 7 december 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mwah, alle benzine- en LPG-pompen ter wereld werken op elektriciteit hoorOok die op de raffinaderijen.
ehhhquote:Op maandag 7 december 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja ik zie nu op mijn scherm ook wel wat kleine uitdagingen in ons stroomnet zonder stroomquote:Op maandag 7 december 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en sowieso komt ergens in de productie van aardgas (en alles wat wij gebruiken) wel stroom kijken. Dus zijn we de sjaak
pneumatisch/hydraulisch/stoom iddquote:Op maandag 7 december 2020 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij gooien bij dat soort toko's juist pneumatische besturingen ertussen.
Mijn handdoek ook.quote:Op maandag 7 december 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn frambozen staan op de verwarming
Ja, maar het apparaat is niet volledig pneumatisch.quote:Op maandag 7 december 2020 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij gooien bij dat soort toko's juist pneumatische besturingen ertussen.
En stroom.quote:Op maandag 7 december 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pneumatisch/hydraulisch/stoom idd
Het apparaat waar ik het over heb, zit verder geen electra in hoor. Alles lucht.quote:Op maandag 7 december 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar het apparaat is niet volledig pneumatisch.
Dit jaquote:Op maandag 7 december 2020 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
En ok, er zal érgens in het proces wel iets op electra gaan. Maar da's niet in de buurt van wat boem kan doen.
Mijn Campingaz-ding doet het gewoon hoor, dus m'n koffie gaat de eerste paar dagen gewoon door.quote:Op maandag 7 december 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar het punt blijft staan dat het allemaal niet meer werkt als je zo'n zonnevlam hebt als in de 19e eeuw
Yes. Kernwoord elektro ging het hier even overquote:Op maandag 7 december 2020 11:39 schreef FranticDJ het volgende:
Maar al die pompen zijn elektro hydraulisch/pneumatisch (lucht dan wel stoom) aangedreven hoor. Waarbij de elektriek op geruime afstand van de boem mogelijkheid zit.
Zelfde bij veel poeders/bulk producten trouwens. google maar eens op stofexplosie
Komen we de eerste dagen na de zonnevlam bij jou op de koffiequote:Op maandag 7 december 2020 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn Campingaz-ding doet het gewoon hoor, dus m'n koffie gaat de eerste paar dagen gewoon door.
Tegen de tijd dat je hier bent (want dat wordt fietsen of lopen) is het wel op denk ik hoor.quote:Op maandag 7 december 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komen we de eerste dagen na de zonnevlam bij jou op de koffie
Shitquote:Op maandag 7 december 2020 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je hier bent (want dat wordt fietsen of lopen) is het wel op denk ik hoor.
Voettocht van zo'n 120km.quote:
Dat begint al bij het schermquote:Op maandag 7 december 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik zie nu op mijn scherm ook wel wat kleine uitdagingen in ons stroomnet zonder stroom
quote:Op maandag 7 december 2020 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat begint al bij het scherm
We moeten voor die tijd ook een analoge variant van FOK! bedenken. Heb jij duiven?
Arme beesten, heen en weer vliegen voor alleen eenquote:
quote:Op maandag 7 december 2020 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Arme beesten, heen en weer vliegen voor alleen eenof een "nice".
En drukte in het luchtruim bij LUNCHGENOT.
quote:Op maandag 7 december 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Helemaal in de war bij een KOEKOEK.
Je hebt er een vriend bij Koenquote:Op maandag 7 december 2020 11:46 schreef Koen66 het volgende:
lol volgens mij heb ik een of andere scammer op Whatsapp haha
Stelt eerst of ik de gemaakte vakantiefoto's wil opsturen, maar praat maar door nadat ik zei dat ik waarschijnlijk de verkeerde persoon ben
Nee, maar ik heb wel eens een maat van mij helemaal kwaad gekregen. Die had wel een hoop duiven boven op zijn woning in zo'n gek kastje.quote:
Pehehehe.quote:Op maandag 7 december 2020 11:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel eens een maat van mij helemaal kwaad gekregen. Die had wel een hoop duiven boven op zijn woning in zo'n gek kastje.
Hadden we met vrienden een keer op een feestje alle bierdopjes opgespaard, zo'n 300. Hebben we allemaal gevouwen, aan hem gegeven en gezegd dat het helmpjes zijn voor zijn duiven.
Kon ie niet om lachen.
quote:Op maandag 7 december 2020 11:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel eens een maat van mij helemaal kwaad gekregen. Die had wel een hoop duiven boven op zijn woning in zo'n gek kastje.
Hadden we met vrienden een keer op een feestje alle bierdopjes opgespaard, zo'n 300. Hebben we allemaal gevouwen, aan hem gegeven en gezegd dat het helmpjes zijn voor zijn duiven.
Kon ie niet om lachen.
Ik moet nog. Hopelijk wel ruim voor ik weg moet vanavond.quote:Op maandag 7 december 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar goed, genoeg doomsday-verhalen voor vandaag. Iemand nog iets te melden over gerries?
Ik ben nog niet geweest vandaag.quote:Op maandag 7 december 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar goed, genoeg doomsday-verhalen voor vandaag. Iemand nog iets te melden over gerries?
quote:Op maandag 7 december 2020 11:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Kon ie niet om lachen.
Moet hier ook gebeuren maar m'n handige vader durft het niet aanquote:Op maandag 7 december 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
k ben aan het kitten, zit natuurlijk gelijk overal
Wat mag dat betekenen?quote:Op maandag 7 december 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
Iemand laten komen via werkspot?quote:Op maandag 7 december 2020 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet hier ook gebeuren maar m'n handige vader durft het niet aan
O noemen we het vandaag zo.quote:Op maandag 7 december 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
Ja de badkamer dusquote:Op maandag 7 december 2020 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iemand laten komen via werkspot?
ik doe het plafond in degang. De badkamer zou ik niet zo snel doen :p
Ik wel. Was onbevredigend.quote:Op maandag 7 december 2020 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geweest vandaag.
ja zou badkamer denk ik nie durven zelfquote:Op maandag 7 december 2020 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de badkamer dusEven het oude weghalen en mooi nieuw randje aanleggen langs het bed en de douchecabine.
Hier ook... hadden ze niet even kunnen waarschuwen voor dat NL-alertberichtquote:Op maandag 7 december 2020 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Schrik me gewoon alsnog de tering
Ik hoorde gelukkig eerst de normale sirenes.quote:Op maandag 7 december 2020 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Die hoor ik überhaupt nietquote:Op maandag 7 december 2020 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoorde gelukkig eerst de normale sirenes.
Ik heb het alleen op Facebook gezien.quote:Op maandag 7 december 2020 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier ook... hadden ze niet even kunnen waarschuwen voor dat NL-alertbericht.
Ik kwam erachter toen mijn telefoon begon te krijsen... voorheen las je een paar dagen van tevoren nog wel eens een nieuwsbericht erover om te waarschuwenquote:Op maandag 7 december 2020 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het alleen op Facebook gezien.
Dat bedoel ik, ik heb het letterlijk alleen op Facebook gezien.quote:Op maandag 7 december 2020 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kwam erachter toen mijn telefoon begon te krijsen... voorheen las je een paar dagen van tevoren nog wel eens een nieuwsbericht erover om te waarschuwen.
Hmm, ik heb het idee dat ik vlakbij zo'n ding woon, want horen en zien verging me.quote:Op maandag 7 december 2020 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nope, heb ze niet gehoord. Had de radio even uitgezet maar de kerk gaat ook af.
Oh ja handig.quote:Op maandag 7 december 2020 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nope, heb ze niet gehoord. Had de radio even uitgezet maar de kerk gaat ook af.
Dat moet dan wel een aardig tijdje uitharden zeker?quote:Op maandag 7 december 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
En dan is de bedoeling dat ik als het gekit is er overheen kan verven
staat 30 min op de verpakking maar doe wel een dagquote:Op maandag 7 december 2020 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een aardig tijdje uitharden zeker?
Had al op een youtube filmpje gezien dat je daarna met een natte vinger er langs moet glijden...quote:Op maandag 7 december 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Of moet je verdraaide snel kitten en hopen dat het goed gaat?
Nee ik wist hetquote:Op maandag 7 december 2020 12:09 schreef CherryLips het volgende:
BB's kit (KIT) zit door dat alarm nu overal en nergens.
afplakken is de truc. en een voegmaatje/voegenstrijker gebruiken.quote:Op maandag 7 december 2020 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook ooit eens een kitrandje proberen te maken. Zat die kit ook overal
kan prima na 30 minutenquote:Op maandag 7 december 2020 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
staat 30 min op de verpakking maar doe wel een dag
vinger met zeepsopquote:Op maandag 7 december 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had al op een youtube filmpje gezien dat je daarna met een natte vinger er langs moet glijden...
huehue
quote:Op maandag 7 december 2020 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
*zet CNN BREAKING NEWS vast aanquote:Op maandag 7 december 2020 12:21 schreef bitterbal het volgende:
Dacht ook de lampen te kunnen vervange. had vergelijkbare dingen bij ikea gekocht
loopt die stroomkabel ergens naar timboektoe. Zit trouwens echt gigantisch veel ruimte boven mijn plafond
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2020 12:21 schreef bitterbal het volgende:
Kan die gekke schotel ook gewoon niet weg halen zonder de stroomkabel te breken
piskikker in je gruwelijke tering huis jaquote:
Zoals bij Kopen zonder Kijken, al die grietjes willen een jaren 30-huis maar het mag allemaal niet oud zijn.quote:Op maandag 7 december 2020 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mensen kopen graag die jaren 30 huizen he. Begrijp er geen flikker van
ZOVEEL CHARME.quote:Op maandag 7 december 2020 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mensen kopen graag die jaren 30 huizen he. Begrijp er geen flikker van
quote:Op maandag 7 december 2020 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals bij Kopen zonder Kijken, al die grietjes willen een jaren 30-huis maar het mag allemaal niet oud zijn.
* Schiet van een afstandje wat brokjes chocolade in Kwiwi's mondquote:Op maandag 7 december 2020 12:09 schreef kwiwi het volgende:
heb niet eens tijd om te lunchen vandaag.
quote:Op maandag 7 december 2020 12:21 schreef bitterbal het volgende:
Kan die gekke schotel ook gewoon niet weg halen zonder de stroomkabel te breken
Pornowaardig ditquote:Op maandag 7 december 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Schiet van een afstandje wat brokjes chocolade in Kwiwi's mond
Ja kan ik ook nog verhuren eigenlijkquote:Op maandag 7 december 2020 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Bijzonder wel dat Bitterbal op een verborgen gangenstelsel stuit onder een lamp
Met een sliert uien om de nek.quote:Op maandag 7 december 2020 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Rollen straks een paar onderduikers uit die niet wisten dat WOII voorbij is.
Meer kans op wat enorme nesten vogelspinnen.quote:Op maandag 7 december 2020 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Rollen straks een paar onderduikers uit die niet wisten dat WOII voorbij is.
Of rattenquote:Op maandag 7 december 2020 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer kans op wat enorme nesten vogelspinnen.
quote:Op maandag 7 december 2020 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan ik ook nog verhuren eigenlijk
Mwah toch nog een half uur maar hij zat te kloten met klemmetjes.quote:
"Te huur: maisonette-appartement"quote:Op maandag 7 december 2020 12:47 schreef bitterbal het volgende:
nou ja de gemiddelde poolse arbeidmigrant heeft niet meer ruimte dus
Weten die beesten veel dat ze beschermd zijn, die springen meteen naar de halsslagader of de ogen.quote:Op maandag 7 december 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n slangennest. Of vleermuizen. Mag je niet verdelgen want beschermde diersoort.
quote:Op maandag 7 december 2020 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Te huur: maisonette-appartement"
Of ze hoort ineens, "hallo daar, ik ben Anne Frank"quote:Op maandag 7 december 2020 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Te huur: maisonette-appartement"
En Bal maar denken dat bovengnoom aan het stampen wasquote:Op maandag 7 december 2020 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze hoort ineens, "hallo daar, ik ben Anne Frank"
quote:Op maandag 7 december 2020 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En Bal maar denken dat bovengnoom aan het stampen was
Heb je hier in Emmen ook veel.quote:Op maandag 7 december 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
ik heb hier wel van die struikelsteentjes in de straat. Met de namen van joodse mensen die uit hun huis zijn gehaald geloof ik
O tof, die spaar ik. Tenminste, als ik ze toevallig tegenkom moet ik ze even op Instagram zetten om te bewarenquote:Op maandag 7 december 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
ik heb hier wel van die struikelsteentjes in de straat. Met de namen van joodse mensen die uit hun huis zijn gehaald geloof ik
Meteen haar Duitse familie bellen, Ich habe er nog eine gefunden hoor, kom mal eben aufschnatzen.quote:Op maandag 7 december 2020 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En Bal maar denken dat bovengnoom aan het stampen was
quote:Op maandag 7 december 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen haar Duitse familie bellen, Ich habe er nog eine gefunden hoor, kom mal eben aufschnatzen.
Nou ja, als er echt iets is, wordt dat ook niet aangekondigd natuurlijk. Alleen heeft het weinig zin om zo'n bericht de deur uit de doen als er een ramp is gebeurd, als een deel van de ontvangers door het bericht zelf een hartaanval krijgtquote:Op maandag 7 december 2020 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik heb het letterlijk alleen op Facebook gezien.
Die zie je hier in Dordrecht ook op veel plaatsenquote:Op maandag 7 december 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
Gohquote:Op maandag 7 december 2020 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Teksten schrijven over hypotheken is best saai
komt die niet voor tochquote:Op maandag 7 december 2020 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan badkamer man er niet even snel naar kijken?
ja die kant gaat het wel op :pquote:Op maandag 7 december 2020 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien wat meer van dit soort kleine dingen verzamelen en een dag een klusser inhuren?
Keer extra knipperen met de ogen, bovenste knoopje los en wat met je haren spelen terwijl je kersen eet, geen enkele man die dan zegt "ja doe zelf"quote:Op maandag 7 december 2020 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt die niet voor toch![]()
Gaat er meer om dat ik had gedacht het zelf te kunnen doen
Heb liever dat die goeie prijs voor de badkamer maaktquote:Op maandag 7 december 2020 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer extra knipperen met de ogen, bovenste knoopje los en wat met je haren spelen terwijl je kersen eet, geen enkele man die dan zegt "ja doe zelf"
quote:Op maandag 7 december 2020 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer extra knipperen met de ogen, bovenste knoopje los en wat met je haren spelen terwijl je kersen eet, geen enkele man die dan zegt "ja doe zelf"
Keer extra knipperen met de ogen, bovenste knoopje los en wat met je haren spelen terwijl je kersen eet, geen enkele man die dan zegt "ja kost echt veel"quote:Op maandag 7 december 2020 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb liever dat die goeie prijs voor de badkamer maakt
quote:Op maandag 7 december 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer extra knipperen met de ogen, bovenste knoopje los en wat met je haren spelen terwijl je kersen eet, geen enkele man die dan zegt "ja kost echt veel"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat leuk en haalbaar denken jullie?![]()
quote:Op maandag 7 december 2020 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb weer eens een vaag project idee voor de kinderen.Een soort FOk!-stok-idee? LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat leuk en haalbaar denken jullie?![]()
Zoiets wel ja. Maar denk dat website maken nog lastig gaat worden.quote:Op maandag 7 december 2020 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een soort FOk!-stok-idee? Leuk
kan je de website niet vervangen door een fb?quote:Op maandag 7 december 2020 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoiets wel ja. Maar denk dat website maken nog lastig gaat worden.
Hmm ja. Ik zat al te denken aan een Wordpress-site, maar anderen mensen iets laten plaatsen, is een dingetjequote:Op maandag 7 december 2020 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoiets wel ja. Maar denk dat website maken nog lastig gaat worden.
Slimme Balquote:Op maandag 7 december 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je de website niet vervangen door een fb?
Dat is ook nog een optie. Maar gaat dan om meerdere kabouters dus is het wel fijn om per kabouter dan een subpagina te hebben zeg maar.quote:Op maandag 7 december 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je de website niet vervangen door een fb?
Zou dat niet makkelijk kunnen via een ding als wordpress?quote:Op maandag 7 december 2020 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optie. Maar gaat dan om meerdere kabouters dus is het wel fijn om per kabouter dan een subpagina te hebben zeg maar.
Naja reacties plaatsen kan wel, dat kan op mijn site ook. Alleen foto's toevoegen weet ik niet en het mooiste zou zijn als je ook nog iets met locaties kan, dat je een kaartje hebt met waar ie allemaal geweest is zeg maar.quote:Op maandag 7 december 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm ja. Ik zat al te denken aan een Wordpress-site, maar anderen mensen iets laten plaatsen, is een dingetje
Ja weet ik dus niet, denk jij van wel?quote:Op maandag 7 december 2020 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou dat niet makkelijk kunnen via een ding als wordpress?
Beetje een blog-idee, dus dat mensen eronder kunnen reageren? Dan kan je per kabouter een "blogpost" toewijzen.quote:Op maandag 7 december 2020 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja reacties plaatsen kan wel, dat kan op mijn site ook. Alleen foto's toevoegen weet ik niet en het mooiste zou zijn als je ook nog iets met locaties kan, dat je een kaartje hebt met waar ie allemaal geweest is zeg maar.
[..]
Ja weet ik dus niet, denk jij van wel?
quote:Op maandag 7 december 2020 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja reacties plaatsen kan wel, dat kan op mijn site ook. Alleen foto's toevoegen weet ik niet en het mooiste zou zijn als je ook nog iets met locaties kan, dat je een kaartje hebt met waar ie allemaal geweest is zeg maar.
[..]
Ja weet ik dus niet, denk jij van wel?
Dit.quote:Op maandag 7 december 2020 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, dat bedoel ik. Ik ken van Wordpress alleen die reageer-plug-ins, maar daar kun je alleen een naam en url in kwijt.
Al is het inmiddels tien jaar geleden dat ik voor het laatst zo'n site heb gemaakt.
Wat is ze nou weer aan het uitspokenquote:Op maandag 7 december 2020 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
@:LTVDK belt John voor help mijn bruid is klusser
Zoiets zat ik aan te denken. En dat de kinderen zich dan kunnen abonneren op hun eigen kabouter en dus een berichtje krijgen als iemand op hun kabouter reageert. Maar klinkt nu al heel ingewikkeld allemaal.quote:Op maandag 7 december 2020 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje een blog-idee, dus dat mensen eronder kunnen reageren? Dan kan je per kabouter een "blogpost" toewijzen.
Gianni?quote:Op maandag 7 december 2020 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze heeft een Limburgs grottenstelsel gevonden boven haar plafond
Nu niet meer?quote:Op maandag 7 december 2020 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, plaatjes schijnt te hebben gekund.
Ik gok dat je met facebook de meeste opties hebt.quote:Op maandag 7 december 2020 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoiets zat ik aan te denken. En dat de kinderen zich dan kunnen abonneren op hun eigen kabouter en dus een berichtje krijgen als iemand op hun kabouter reageert. Maar klinkt nu al heel ingewikkeld allemaal.
Ohjee, is ze de cryptes aan het onderzoekenquote:Op maandag 7 december 2020 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze heeft een Limburgs grottenstelsel gevonden boven haar plafond
Geen idee, ik zag een post uit 2018 waarin ze uitleggen hoe het kan, maar ik sluit niet uit dat ze dingen hebben aangepast in de tussentijd.quote:
Op zoek naar naar haar voorouder Toetanchamonbalquote:Op maandag 7 december 2020 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohjee, is ze de cryptes aan het onderzoeken
Maar de kinderen op facebook heeft dan weer z'n eigen haken en ogen.quote:Op maandag 7 december 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gok dat je met facebook de meeste opties hebt.
Maar de meeste kinderen hebben geen facebook meer, of mogen nog niet op social media van hun ouders.quote:Op maandag 7 december 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gok dat je met facebook de meeste opties hebt.
Hmm vanavond eens in verdiepen misschien zijn er wel plugin voor.quote:Op maandag 7 december 2020 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag een post uit 2018 waarin ze uitleggen hoe het kan, maar ik sluit niet uit dat ze dingen hebben aangepast in de tussentijd.
Hmm, daar heb ik weinig kaas van gegeten, vrees ikquote:Op maandag 7 december 2020 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar de kinderen op facebook heeft dan weer z'n eigen haken en ogen.
quote:Op maandag 7 december 2020 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar de kinderen op facebook heeft dan weer z'n eigen haken en ogen.
Wie weet liggen er nog wat goudstaven.quote:Op maandag 7 december 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zoek naar naar haar voorouder Toetanchamonbal
Het zag er niet al te ingewikkeld uit, maar anoniem kunnen posten is wel een wat gevaarlijker ding als de kinderen ook een bericht krijgen, want rare spamvogels.quote:Op maandag 7 december 2020 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar de meeste kinderen hebben geen facebook meer, of mogen nog niet op social media van hun ouders.
[..]
Hmm vanavond eens in verdiepen misschien zijn er wel plugin voor.
Dublin? Of USA?quote:Op maandag 7 december 2020 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga wel een tripje naar Google mislopen door COVID
Mwah. Hij mag ķķk niet.quote:Op maandag 7 december 2020 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Ons een beetje jaloers maken met alle reisjes die je misloopt.
Vrijdag was bij de AH ook heel veel op. Heb ook geen kruidnoten met truffelchocola meer kunnen halen.quote:Op maandag 7 december 2020 13:45 schreef LTVDK het volgende:
Liep net nog even de Kruidvat in in de hoop nog wat restanten chocoladeletters voor weinig te kopen, was er gewoon echt helemaal niks meer. Normaal liggen zulke dingen er nog bijna tot de kerst
De vraag is dan of de mensen dit jaar meer hebben gekocht of dat de winkels beter hebben ingekocht.quote:Op maandag 7 december 2020 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrijdag was bij de AH ook heel veel op. Heb ook geen kruidnoten met truffelchocola meer kunnen halen.
Instructies van Rutte: moet nou maar eens klaar zijn met die besmettelijke gezelligheid.quote:Op maandag 7 december 2020 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vraag is dan of de mensen dit jaar meer hebben gekocht of dat de winkels beter hebben ingekocht.
Ik zit het eerste half jaar nog binnen. Weinig om jaloers op te zijn.quote:Op maandag 7 december 2020 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben alsnog jaloers op z'n hypothetische planning.
Google heeft volgens mij 2021 al afgeschreven daarvoor.quote:Op maandag 7 december 2020 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag je na corona vast alsnog
Of je mag even zoomen met Google
Execute!quote:Op maandag 7 december 2020 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Tijd dat we zo'n Star Trek holodeck uitvinden.
Die bestaan al en is niet leuk om te gebruiken.quote:Op maandag 7 december 2020 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Tijd dat we zo'n Star Trek holodeck uitvinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |