SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier hebben ze het toch al langer over?quote:Op maandag 7 december 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-nieuwe-ziekte-india
Oké, het wordt toch 2023 mensen.
Eh, als ze snel doodgaan, valt de besmettelijkheid ook mee.quote:Op maandag 7 december 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-nieuwe-ziekte-india
Oké, het wordt toch 2023 mensen.
Comfy.quote:Op maandag 7 december 2020 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb onbewust m'n sweatpants aangetrokken.
quote:Op maandag 7 december 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
Mijn laatste post. Het zijn de aliens jongens
Het zijn er heel veel. En makkelijke targetquote:Op maandag 7 december 2020 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Indiërs ruiken niet prettig en zijn lelijk dus ik twijfel of het wel aliens zijn.
Da's toch gewoon een comedyserie?quote:
Ja lage kaste, die rollen zich op in een hoekje en geven zich over.quote:Op maandag 7 december 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het zijn er heel veel. En makkelijke target
quote:Op maandag 7 december 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lage kaste, die rollen zich op in een hoekje en geven zich over.
Knettergek, stuk steen uit de oudheid met een getekend poppetje met grote ogen, kijk aliens.quote:Op maandag 7 december 2020 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een comedyserie?
Dabedoellik.quote:Op maandag 7 december 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knettergek, stuk steen uit de oudheid met een getekend poppetje met grote ogen, kijk aliens.
quote:Op maandag 7 december 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik chat nu met een helpdeskmedewerker in India. Komt wel dichtbij zo.
Het formulier heb ik nu. Maar dat zit in Lotus Notes. En dat werkt nietquote:Op maandag 7 december 2020 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoektocht naar het juiste formulier?
Heeft waarschijnlijk evenveel zin als met een kaketoe bellen over het weer.quote:Op maandag 7 december 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik chat nu met een helpdeskmedewerker in India. Komt wel dichtbij zo.
Oh joy.quote:Op maandag 7 december 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het formulier heb ik nu. Maar dat zit in Lotus Notes. En dat werkt niet
Dus ik hoop dat deze dame dat aan de praat krijgt
quote:Op maandag 7 december 2020 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk evenveel zin als met een kaketoe bellen over het weer.
Noooooo.quote:Op maandag 7 december 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ze spreekt wel Nederlands trouwens. Maar ze kan het niet oplossen. Het moet naar de tweede lijn
Mja, om Lotus Notes weer aan de praat te krijgen. Een programma dat ik eens in de 380 jaar gebruikquote:Op maandag 7 december 2020 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Noooooo.
En dat alles om op een schijf te kunnen?
Oh, nog erger.quote:Op maandag 7 december 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, om Lotus Notes weer aan de praat te krijgen. Een programma dat ik eens in de 380 jaar gebruik
Zo kan je de wereld veruitstralingenquote:Op maandag 7 december 2020 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk evenveel zin als met een kaketoe bellen over het weer.
Ik ging even googlen en ik snap wat je bedoelt.quote:Op maandag 7 december 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, Lotus Notes is sowieso een drama. Echt de dino onder de kantoortools.
Jezus, eng ook wel ergensquote:Op maandag 7 december 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo kan je de wereld veruitstralingen
https://lajmeshqip.site/j(...)4ZEJ7Z5bg9LgpQ9RaFKA
Van die heerlijke legacy-systemen waar je maar niet vanaf komt. De ICT-variant van een snotneus.quote:Op maandag 7 december 2020 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging even googlen en ik snap wat je bedoelt.![]()
En dan zit ik zelf ook in stokoude software.
quote:Op maandag 7 december 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus, eng ook wel ergens![]()
Dit is wel een geniale optie voor mensen met een lelijke partner
quote:Op maandag 7 december 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij krijgt echt wel weer een knappie ooit hoor
Mja, ik zou begin dit jaar over naar een nieuw systeem, maar dat is allemaal vertraagd door corona.quote:Op maandag 7 december 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die heerlijke legacy-systemen waar je maar niet vanaf komt. De ICT-variant van een snotneus.
Ja daar lopen dan veel mannen mee, gaat je vrouwseltje vreemd zonder dat ze het wil of beseftquote:Op maandag 7 december 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat hoeft niet eens. Maar ik kan voor mezelf wel zo'n masker kopen. Misschien een George Clooney-tje
O ik val al af.quote:Op maandag 7 december 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij krijgt echt wel weer een knappie ooit hoor
":D Dat hoeft niet eens. Maar ik kan voor mezelf wel zo'n masker kopen. Misschien een George Clooney-tjequote:
En jij gaat nu een Badr bestellen en bij Bal voor de deur staan?quote:Op maandag 7 december 2020 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
":D Dat hoeft niet eens. Maar ik kan voor mezelf wel zo'n masker kopen. Misschien een George Clooney-tje"
@:Budapestenaar, een Robbie Williams masker gaarne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |