SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 december 2020 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Gang 1 van vijf. Wij zijn aan t smikkelen
Dit is ceviche van coquillequote:Op zondag 6 december 2020 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Wat heb je allemaal op het menu staan?
Klinkt goedquote:Op zondag 6 december 2020 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit is ceviche van coquille
Straks nog paling, zeeduivel, een ‘vispakketje’ en een dessert van witte chocolade en fruit.
Tantoe oud hé? Net als ik.quote:Op zondag 6 december 2020 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toen keek ik graag en stond ik er ook wel vaker voor op
lekker zegquote:Op zondag 6 december 2020 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Straks nog paling, zeeduivel, een ‘vispakketje’ en een dessert van witte chocolade en fruit.
Ik stelde nog voor om daar te eten maar Frantic vond het raar om 2 vreemde dames mee te nemen.quote:
Hoezo? we komen toch alleen voor het etenquote:Op zondag 6 december 2020 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik stelde nog voor om daar te eten maar Frantic vond het raar om 2 vreemde dames mee te nemen.
Wel een beetje arme mensenvoer hoor.quote:Op zondag 6 december 2020 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Echt hequote:Op zondag 6 december 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo? we komen toch alleen voor het eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |