Dat zei ik eerder al.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:36 schreef Caland het volgende:
Dat veld in Zwolle kan trouwens echt niet
Welkom bij Vitessequote:Op zaterdag 5 december 2020 22:39 schreef Zorro het volgende:
Wat is dit? Ben ik even een half uurtje weg is ineens PEC op voorsprong en Vitesse met rood. Kon dat niet even wachten?
Volledig onterecht neem ik aan?quote:
Ja en nee. Na de 1-0 was het wachten op meer. Maar als je vervolgens allemaal op 50% gaat spelen en Zwolle kans op kans krijgt is het niet onverdiend. Al heb ik wel twijfel over die kaart en die penalty (ging hands aan vooraf)quote:
Ik ga eens kijken of Foxie het in de nabeschouwing even gaat laten zienquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ja en nee. Na de 1-0 was het wachten op meer. Maar als je vervolgens allemaal op 50% gaat spelen en Zwolle kans op kans krijgt is het niet onverdiend. Al heb ik wel twijfel over die kaart en die penalty (ging hands aan vooraf)
Die kaart ongetwijfeld, het moment voor de penalty betwijfel ik. Die kaart kun je geven, maar als je beelden 10x stil zet en nog 5x kijkt kun je alles wel als zware overtreding uitleggen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of Foxie het in de nabeschouwing even gaat laten zien
Vent, pleurt op. Van sommige hier kan ik het prima hebben (o.a. Caland) maar niet van iemand die een @%^#$team als PSV steunt.quote:
Ja zeg nu vind ik de rode kaart en de strafschop volledig terechtquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:09 schreef yats het volgende:
maar niet van iemand die een @%^#$team als PSV steunt.
Zoals jij zelf ook vaak de arbitrage de schuld geeft dus eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:18 schreef yats het volgende:
Ik ben blij met Letsch. Gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je zelf kut was ipv de arbitrage de schuld geven zoals die clown van PSV.
Behalve dat PSV zelden reden heeft om te klagen over de arbitrage. Vandaag verliest Vitesse overigens niet door de arbitrage.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zoals jij zelf ook vaak de arbitrage de schuld geeft dus eigenlijk?
Laat de forumclown nou gaan. Als psv weer eens beschamend onderuit gaat is ie nergens te bekennen, ouwe heldquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:09 schreef yats het volgende:
[..]
Vent, pleurt op. Van sommige hier kan ik het prima hebben (o.a. Caland) maar niet van iemand die een @%^#$team als PSV steunt.
Die rode kaart vond ik eigenlijk overdreven. Voetbal is een contactsport waar je elkaar een keer kan raken. Door totaal niet meer naar de intentie te kijken en elk beeld tig keer te herhalen, lijkt ieder onbeholpen duel om de bal al een rode kaart.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:02 schreef yats het volgende:
[..]
Die kaart ongetwijfeld, het moment voor de penalty betwijfel ik. Die kaart kun je geven, maar als je beelden 10x stil zet en nog 5x kijkt kun je alles wel als zware overtreding uitleggen.
Dat is ook waarom ik tegen die VAR ben voor andere dingen dan buitenspel/geen buitenspel. De rest blijft interpretatie en beïnvloed daardoor wedstrijden alsnog teveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |