Klopt. Als zijn huidige team of vorige teams dat niet willen. Daar moet hij eerst aankloppen van Toto.quote:Op zondag 6 december 2020 15:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Als het goed is zou Toto bereid zijn hem een dag in de mercedes te laten rijden tijdens een test als dat zijn enige optie is om nog in een F1 auto te rijden.
Out with a bang.quote:Op zondag 6 december 2020 14:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jammer van Grosjean om zo F1 carrière af te sluiten
Met een derde plaats in het kampioenschap voor Ricciardo zie ik toch wel een deukje.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
De helemaal nieuw ontwikkelde auto met de verkeerde balans die sowieso nauwelijjks een deuk in een pakje boter reed bedoel je?
Zoals wij allemaal al jaren roepen en jij tot nu toe structureel bleef ontkennen.quote:Vettel heeft zijn beperkingen
Nee hoor, ik geef al heel lang aan dat hij niet met elke hondehok snel is maar het van een bepaalde balans moet hebben om heel snel te zijn. 'Jullie allemaal' riepen dat Raikkonen hem veel te snel af zou zijn. Dat was nou niet bepaald het geval, Vettel had meestal meer dan drie tienden op de enkelvoudige wereldkampioen maar er waren soms ook seizoensfases van een wedstrijf of 5 dat het verschil er nauwelijks was. Dan weet je dus dat de balans zoek is, en dan presteerde de Ferrari dan ook helemaal niet.quote:Op zondag 6 december 2020 15:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Zoals wij allemaal al jaren roepen en jij tot nu toe structureel bleef ontkennen.
Je blijft dit herhalen, maar bijna niemand (als er uberhaupt iemand was) riep dat nadat Alonso eerst Raikkonen verslagen had. Bovendien deed Alonso dat met groter verschil dan Vettel ooit gelukt is naast Kimi.quote:Op zondag 6 december 2020 16:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef al heel lang aan dat hij niet met elke hondehok snel is maar het van een bepaalde balans moet hebben om heel snel te zijn. 'Jullie allemaal' riepen dat Raikkonen hem veel te snel af zou zijn. Dat was nou niet bepaald het geval, Vettel had meestal meer dan drie tienden op de enkelvoudige wereldkampioen maar er waren soms ook seizoensfases van een wedstrijf of 5 dat het verschil er nauwelijks was. Dan weet je dus dat de balans zoek is, en dan presteerde de Ferrari dan ook helemaal niet.
Ik moet zo nog een klein half uur fietsen, das pas frisjes.quote:
Als je pech hebt en wat motregen erbij hebt helemaalquote:Op zondag 6 december 2020 16:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet zo nog een klein half uur fietsen, das pas frisjes.
En dat er dan een tak op je hand zwiept, precies op randje van je pinkquote:Op zondag 6 december 2020 16:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je pech hebt en wat motregen erbij hebt helemaal
En ook niet met een Formule 1 wagen.quote:Op zondag 6 december 2020 16:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee hoor, ik geef al heel lang aan dat hij niet met elke hondehok snel is
quote:Windkracht in Beaufort Meter per seconde Kilometer per uur
3 = matige wind 3.4 - 5.4 12 - 19
4 = matige wind 5.5 - 7.9 20 - 28
5 = vrij krachtige wind 8.0 - 10.7 29 - 38
6 = krachtige wind 10.8 - 13.8 39 - 49
Kun je niet gewoon de hometrainer pakken?quote:Op zondag 6 december 2020 16:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet zo nog een klein half uur fietsen, das pas frisjes.
Kameraad van Jos?quote:Op zondag 6 december 2020 17:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Niki Terpstra god.
Als hem iets niet bevalt geeft ie je zo een poffer op je neus.
Van al dat roken slibben je aders dicht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |