Ik zie ze niet zo vaak maar als ik ze zie denk ik steeds, hier moet ik een topic over openen in KLB, dus bij deze.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:35 schreef Sometimes het volgende:
De Juke is er al sinds 2010 en je ziet ze regelmatig rijden. Jou valt het nu pas op..?
Ik las poepenquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:37 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik zie ze niet zo vaak maar als ik ze zie denk ik steeds, hier moet ik een topic over openen in KLB, dus bij deze.
Check die vormen... die heeft meer vormen dan dat meisje.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:44 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Komt deze klacht uit 2010?![]()
De nieuwe ziet er al een stuk beter uit. Nog geen prachtauto, maar wel acceptabel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De auto heeft inderdaad wel bollere koplampen dan de dame.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:46 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Check die vormen... die heeft meer vormen dan dat meisje.
Verworpen en zitting gesloten zonder mogelijkheid tot hoger beroep.quote:
Onmogelijkquote:Op zaterdag 5 december 2020 17:15 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Verworpen en zitting gesloten zonder mogelijkheid tot hoger beroep.
Die koplampen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:44 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Komt deze klacht uit 2010?![]()
De nieuwe ziet er al een stuk beter uit. Nog geen prachtauto, maar wel acceptabel.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |